satis 3,5 na plyn

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Loooser
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: ned čer 08, 2008 14:22

satis 3,5 na plyn

Příspěvek od Loooser » ned čer 08, 2008 14:33

Chtěl bych se zeptat jestli jde vel satis3,5 předělat na plyn, případně jaké jsou náklady na tu přeměnu a na provoz atd...Pokud to tu někde už je tak se omluvám ale nenašel sem to.

Loooser
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: ned čer 08, 2008 14:22

Příspěvek od Loooser » ned čer 08, 2008 14:42

a když sem se díval na netu viděl jsem pouze jednoho satisa na plyn...

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » ned čer 08, 2008 18:20

Předělat jde všechno. Jestli myslíš toho tmavě zeleného co je na tipcars tak se na něj můžu kouknout mam to kousek.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon čer 09, 2008 07:42

Na LPG tu je samostatná sekce, tak šup tam.

Předělat samozřejmě jde, otázkou zůstává, jestli to opravdu chceš.

:arrow: V prvé řadě zkontroluj, jak vypadá prostor pro rezervu a jak velkou nádrž tam dáš, ať nejezdíš pumpa tour, tzn od pumpy k pumpě. Vem v úvahu, že do 60 l nádrže dáš 45 a ventil tě haltne. Někde možná dáš 50, ale to je u každé pumpy jiné. Pokud by ti bral 10l, najedeš 450 km a jsi bez plynu.

:arrow: uvědom si, že obrovské kolo budeš mít stále v kufru. Jezdit bez rezervy se sice dá, ale je to poněkud nestandardní a Murphyho zákony spolu se zákonem schválnosti se postarají, že chytneš šusdefekt zrovna, když to budeš nejméně potřebovat.

:arrow: zvaž, zda obětuješ podzemní parkoviště. Věc poměrně nepodstatná, zdá se... ale není!

:arrow: zvaž, zda obětuješ servisy - ne všude tě s LPG vezmou (spíše nevezmou) a jak je tomu venku, mi není známo. Může se z toho taky vyklubat pěkný průser, třeba na cestě do zahraničí a případné poruše.

:arrow: k provozním nákladům připočti jednou ročně revizi LPG a dražší STK + jakési náklady na servis systému. Poměrně nepodstatné, ale jsou tam. A navíc nejde ani tak o náklady, je to další věc, o kterou se člověk musí starat.

:arrow: provozní náklady kromě LPG představují i jistou spotřebu na benzín. Tato spotřeba je závislá na počtu startů a ujetých vzdálenostech se studeným motorem. LPG systém přepníná až při cca 30 stC. Tzn v zimě po městě jezdíš na benzín. Obecně to prý ale dělá průměrně cca litr benzínu na sto.

:arrow: připočti cenu za aditivaci Flashlube

:arrow: motor má na LPG nižší výkon. Je potřeba mít slušný motor. Dávat to do čtrnáctky je blbost.

:arrow: cena za přestavbu se slušnou nádrží, aditivací a systémem Magic II od HL propan pro šestihrnek bude na 40 litrech.

:arrow: pokud ti to slušně odladí, spotřeba bude skoro stejná, jako u benzínu, nebo o 10 % větší. Myslím, že 3,5l benzín ve VS je hodně sušný motor a zřejmě by si s LPG i docela dobře rozuměl.

:arrow: pokud nenajezdíš aspoň 30 tis ročně, vykašli se na to.

:arrow: Pokud ale nejsi zatvrzelý vyznavač benzínu a notorický odpůrce nafty a nepotřebuješ trhat asfalt, zvážil bych 2.2 dCi. , Je to motor s turbem, takže táhně pěkně odspodu a - co je hlavní, auto zůstane bez zásahu ! Bude ti brát 9litrů a máš klid.

Více ti určitě řekne brácha (wilczek) , protože auto s LPG delší dobu úspěšně provozuje.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pon čer 09, 2008 10:19

Mno...
wc píše: :arrow: připočti cenu za aditivaci Flashlube
Vzhledem k tomu, jak to prezentuje vyrobce bych se od toho drzel co nejdale. Pripomina mi to Slick 50 a jine zazraky. Dokud mi nekdo nerekne jak to funguje, tak mi to do auta nesmi.
wc píše: :arrow: motor má na LPG nižší výkon. Je potřeba mít slušný motor. Dávat to do čtrnáctky je blbost.
Slusne provedeny vstrik LPG snizi vykon o max 10%. To je fuk i u 1.2, akorat vzhledem k nizke spotrebe uz na benzin se ti to nezaplati.
wc píše: :arrow: pokud ti to slušně odladí, spotřeba bude skoro stejná, jako u benzínu, nebo o 10 % větší. Myslím, že 3,5l benzín ve VS je hodně sušný motor a zřejmě by si s LPG i docela dobře rozuměl.

:arrow: Pokud ale nejsi zatvrzelý vyznavač benzínu a notorický odpůrce nafty a nepotřebuješ trhat asfalt, zvážil bych 2.2 dCi. , Je to motor s turbem, takže táhně pěkně odspodu a - co je hlavní, auto zůstane bez zásahu ! Bude ti brát 9litrů a máš klid.
To mi prijde nejake nekonzistentni s tim nahore. Pokud ti to bude zrat 14l LPG a 1l benzinu, porad jsi na kumulovane spotrebe 8l bezninu dle ceny... nehlede na vyssi porizovaci cenu naftoveho motoru, ktera muze u nekterych aut dokonce dosahnout ceny prestavby na LPG (lidi maji panicky strach z velkych benzinu). Jedina vyhoda je tedy motor bez zasahu, na druhou stranu mas naprosto odlisny prubeh krouticiho momentu, ktery muze nekomu vadit...
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon čer 09, 2008 14:10

:idea: Flashlube používá u všech originálních plynových motorů SUBARU.
Tato reference je, myslím - dostatečná.

:arrow: Pokud bychom se bavili o nových autech a ceně za nového diesela kontra přestavbu na plyn, je potřeba vzít v úvahu i ztrátu záruky při instalaci LPG. Myslím, že pro nové auto se to moc nehodí. Daleko víc, než celým LPG se dá oproti novému ušetřit koupí 3 roky starého slušného kusu, kde případně vrazit plyn nebo jít do nafty.

Postřehů je daleko více, tak pište. Nechci, abyste si mysleli, že jsem kategoricky pro nebo proti LPG - to v žádném případě !!!! Snažím se jen položit na stůl fakta.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon čer 09, 2008 14:15

Doplňuji ještě:

:arrow: nutnost měnit olej co 10 000 km a použít olej schválený pro provoz na LPG (Titan 9000)

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pon čer 09, 2008 14:26

wc píše::idea: Flashlube používá u všech originálních plynových motorů SUBARU.
Tato reference je, myslím - dostatečná.
Tak to jsem nevedel. Nicmene maj stejne desny stranky bez jakyhokoli vysvetleni principu; pusobi to jak prodejci zazracnych magnetizeru paliva atd... :evil:
wc píše: :arrow: Pokud bychom se bavili o nových autech...
Predpokladal jsem automaticky ojetinu. Myslim, ze u noveho auta LPG se zarukou nelze...?

U tech ojetin je casto stav takovy, ze diesela chteji vsichni (zvlaste dokud byla jeste levna nafta), takze muze byt i vyrazne drazsi (+25% neni problem, zvlaste u velkych motoru ala BMW). Pak se prestavba jevi jako zajimave reseni.

wc píše: :arrow: nutnost měnit olej co 10 000 km a použít olej schválený pro provoz na LPG (Titan 9000)
Podle mych informaci vyhovi jakykoli olej, pokud zkratis interval tak na polovic...?
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

KubaS
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: ned dub 15, 2007 20:32

Příspěvek od KubaS » pon čer 09, 2008 17:01

wc píše:
:arrow: připočti cenu za aditivaci Flashlube
Nejsem žádný odborník,ale u nového auta je to dost jasné proč to tam přidat ,ale u ojetiny která už má něco najeto ta těsnost už nebude jak u nového,tak si řikám že se ojeté auto tak nějak přimazává samo :?: třeba se pletu :oops: byla to jen taková úvaha. Taky o plynu uvažuju a články od wilczeka opravdu stojí za přečtení,jinde na webu jsem tak hodně info o LPG nenašel :)

JV
Advanced member
Příspěvky: 320
Registrován: stř dub 02, 2008 12:31
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JV » pon čer 09, 2008 17:36

Tak já sem měl na LPG felicii 1.3 BMM najel jsem na ní 195000 km tet jí uspěšně provozuje máma.
Co se oleje týče není nutná zkrácená výměna oleje už z toho důvodu že se při spalování LPG neusazují žádné karbony v motoru jako je to u benálu nebo nafty, olej je dokonce tak po druhé výměně viditelně čistší. Technická je dražší o plus mínus 250 kč, Systém mám Lovtec od HL propan a revize jednou za rok nebo po deseti tisících km stojí kolem 400,- tankuju tak 15 litrů na starty jedenou za rok.

ted mám Mégane 1.6 16v a už se chystám ho objednat na přestavbu na LPG.

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pon čer 09, 2008 18:05

"Zplodiny i neshořelé LPG se vůči oleji chová výrazně agresivněji, než benzín, úsady takto vznikající mají jiný charakter než klasický karbon a velmi obtížně se rozpouštějí."
Neni to jen o karbonu.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » pon čer 09, 2008 18:29

No ale asi bude lepší 3.5 ve výbavě initiale s lpg než 3.0dci který je slabší a víc se kazí a to o dost víc. Určitě starosti s LPG které určitě nastanou(jsou u všech aut na LPG) budou menší a levnější.
Jenom by to chtělo vyřešit tankování aby nebylo vidět a nedat si tam ty odporné žluté nálepky :D
Naposledy upravil(a) epic dne úte čer 10, 2008 07:01, celkem upraveno 1 x.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon čer 09, 2008 19:14

epic píše:No ale asi bude lepší 3.5 ve výbavě initiale s lpg než 3.0dci který je slabší a víc se XXXX a to o dost víc. Určitě starosti s LPG které určitě nastanou(jsou u všech aut na LPG) budou menší a levnější.
Jenom by to chtělo vyřešit tankování aby nebylo vidět a nedat si tam ty odporné žluté nálepky :D
Tak s tím souhlasím. 3.0 dCi je - podle toho, co se o něm píše, pěkná past. 2.2 je proti němu relativně v pohodě. U benzínového třiapůllitru bude určitě zajímavá cena.

Chce to tankovací hrdlo dát zespoda, čím jak největší nádrž co se vleze a hlavně jezdit... :D :D :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte čer 10, 2008 00:43

Epic + wc - hoši, hlídejte si slovník...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte čer 10, 2008 07:44

Rozkaz šéfe. :roll: :D

Jinak, s předělávkou BMW řady 5 jsou údajně velké problémy díky dutým ventilům. Co je na tom pravdy, nevím...

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » úte čer 10, 2008 08:36

Tak to slysim prvne. Pro ktery motor by to melo byt? Neni 5 jako 5. :wink:
Jinak dute ventily ma napr. i 1.8 16V z Clia/R19.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

hbt
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř črc 08, 2009 17:43

PLG do VS 3,5V6

Příspěvek od hbt » ned zář 26, 2010 14:42

Tak bych rád otevřel znova tuto diskuzi. Je tu někdo, kdo má, nebo viděl 3,5V6 na plyn? Obvolal jem několik renomovaných firem, a vždy jsem slyšel, že to lze, motor chodí, ale pere se to elektrikou, a pořád to hází chybový hlášení motoru, takže po předchozích problémech se do toho nikdo pustit nechce. Stejný motory v nissanech žádnej problém, je to prej v elektrice. Je tu někdo, kdo se vyzná?

Uživatelský avatar
BAD
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: sob črc 17, 2010 13:15

Re: PLG do VS 3,5V6

Příspěvek od BAD » ned zář 26, 2010 20:05

mám a je to v pohodě, výkon zůstal pro mě stejnej a spotřeba v espacem od 12 do 15 litrů podle stylu jízdy. přestavba stála 25 tis je to magic III. když si přijedeš není problém se v tom sklouznout. jo nádrž mám toroidku 65 l a tankuju tam od 57 do 59 litrů
ESPACE IV 3,5 V6 LPG

hbt
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř črc 08, 2009 17:43

jenže

Příspěvek od hbt » pon zář 27, 2010 10:11

Jenže jestli to chápu, ty más espace, a já řeším satise. Údajně -ač je to skoro totéž, není to totéž. Prej má satis něco jinak.
Kde ti to dělali? I těch 24tis mi přijde na 6tiválec + nádrž nemnoho. Já nesehnal cenu pod 32tis

Uživatelský avatar
BAD
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: sob črc 17, 2010 13:15

Re: jenže

Příspěvek od BAD » pon zář 27, 2010 20:58

neumím si představit jakej by tam mohl bejt problém, dělal mi to jeen pán v Líbeznici u Prahy a teď nám právě dodělává BMW 745i. Jezdíme k němu už několik let a vše ok. Dělá to doma v garáži a tak se vejde do cen, který jsou přijatelný.
http://www.autoplynzanotto.cz/o-nas/
ESPACE IV 3,5 V6 LPG

jirkaw
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: sob bře 04, 2006 19:49
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: PLG do VS 3,5V6

Příspěvek od jirkaw » úte zář 28, 2010 00:39

hbt píše:Tak bych rád otevřel znova tuto diskuzi. Je tu někdo, kdo má, nebo viděl 3,5V6 na plyn? Obvolal jem několik renomovaných firem, a vždy jsem slyšel, že to lze, motor chodí, ale pere se to elektrikou, a pořád to hází chybový hlášení motoru, takže po předchozích problémech se do toho nikdo pustit nechce. Stejný motory v nissanech žádnej problém, je to prej v elektrice. Je tu někdo, kdo se vyzná?
Ahoj Mám Satise na LPG 7 měsíců. Provoz bez problémů, jen tam přidávali nějaké emulátory kvůli těm hláškám. Dělal mi to WAPOS
R 25 gtx 85; R 25 GTX 87, SAFRANE 2.5 97, Vel Satis 3.5 Ph II 05 +
Megane coupe 1.6 2011

hbt
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř črc 08, 2009 17:43

Příspěvek od hbt » úte zář 28, 2010 09:17

To BAD

nechápu právě tak úplně v čem je problém. ale snad je to trochu jiná RJ, nebo čidla vstřiku. Nevím, proto se tu ptám. Všichni říkali totéž- satis hází kontrolku motoru. Prodejci nemají důvod to neudělat, kdyby to chodilo, ale dělat to nechtějí.

To jirka

kolik tě to stálo? Jak těžkou nohou a za kolik jezdíš? mě se daří na benzín okolo 10litrů, jezdím hodně dálky. Tak jestli se to vyplatí. Při rozdílu 80hal/km je to pi 40tis investici přeci jen dost km na náatnost.A co přesně ti tam dávali za systém, a jak měnili to nastavení ŘJ? Víš ví, nebo mám raději rovnou za nima? nechci vypaat jako Jouda.

Uživatelský avatar
BAD
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: sob črc 17, 2010 13:15

Příspěvek od BAD » úte zář 28, 2010 20:27

je tam na to nějakej emulátor taky mi to hází chybu vstřikování, budem měnit řj lpg s těma emulátorama, jinak se ale auto chová normálně. jinak mě úspora dělá cca 2 kačky na km a to už je sakra znát.
ESPACE IV 3,5 V6 LPG

jirkaw
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: sob bře 04, 2006 19:49
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jirkaw » stř zář 29, 2010 20:51

hbt píše:To BAD

nechápu právě tak úplně v čem je problém. ale snad je to trochu jiná RJ, nebo čidla vstřiku. Nevím, proto se tu ptám. Všichni říkali totéž- satis hází kontrolku motoru. Prodejci nemají důvod to neudělat, kdyby to chodilo, ale dělat to nechtějí.

To jirka

kolik tě to stálo? Jak těžkou nohou a za kolik jezdíš? mě se daří na benzín okolo 10litrů, jezdím hodně dálky. Tak jestli se to vyplatí. Při rozdílu 80hal/km je to pi 40tis investici přeci jen dost km na náatnost.A co přesně ti tam dávali za systém, a jak měnili to nastavení ŘJ? Víš ví, nebo mám raději rovnou za nima? nechci vypaat jako Jouda.
Jezdím venku tak za 12, ve městě za 14 LPG ( u benzinu 10 a 12). Co s tím dělali přesně nevím, je lepší je kontaktovat www.wapos.cz
R 25 gtx 85; R 25 GTX 87, SAFRANE 2.5 97, Vel Satis 3.5 Ph II 05 +
Megane coupe 1.6 2011

jirkaw
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: sob bře 04, 2006 19:49
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jirkaw » stř zář 29, 2010 20:52

jirkaw píše:
hbt píše:To BAD

nechápu právě tak úplně v čem je problém. ale snad je to trochu jiná RJ, nebo čidla vstřiku. Nevím, proto se tu ptám. Všichni říkali totéž- satis hází kontrolku motoru. Prodejci nemají důvod to neudělat, kdyby to chodilo, ale dělat to nechtějí.

To jirka

kolik tě to stálo? Jak těžkou nohou a za kolik jezdíš? mě se daří na benzín okolo 10litrů, jezdím hodně dálky. Tak jestli se to vyplatí. Při rozdílu 80hal/km je to pi 40tis investici přeci jen dost km na náatnost.A co přesně ti tam dávali za systém, a jak měnili to nastavení ŘJ? Víš ví, nebo mám raději rovnou za nima? nechci vypaat jako Jouda.
jo a 80 hal na km úspory je nesmysl benzin stojí 31 a plyn 13 :D

Jezdím venku tak za 12, ve městě za 14 LPG ( u benzinu 10 a 12). Co s tím dělali přesně nevím, je lepší je kontaktovat www.wapos.cz
R 25 gtx 85; R 25 GTX 87, SAFRANE 2.5 97, Vel Satis 3.5 Ph II 05 +
Megane coupe 1.6 2011

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů