Vel satis 2,2 dci

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
krtekm
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: čtv pro 18, 2008 11:16

Vel satis 2,2 dci

Příspěvek od krtekm » čtv pro 18, 2008 11:22

Ahoj vsichni. Vazne uvazuji o koupi tohoto luxusu na kolech. Chtel bych Vas timto poprosit, jestli by jste mi nedali nejake rady, na co si dat pozor. Vybral jsme si motorizaci 2,2 v nafte. Cena do 180k max. Je to realne. Nebo to jsou strepy. Resp da se za tuto cenu sehnat Vel Satis v good satvu? O techto autech nevim vubec nic, takze uvitam jakoukoli radu. Jsem spis pres hondy. Do koktaktu s rencekm sjem prisel jen parkrat a to s r19 16v... Moc zkusenosti s touto automobilkou tedy nemam. Dekuji vsem za cokoliv konstruktivniho!

EDIT: jinak omluva. samozrejmne sem to tu prokoukl ale nevsiml jsme si podobneho tematu... Takze pokud to nevadi nechat, nebo presunout do jiz zalozeneho tematu. dekuji a jeste raz omluva.

krtekm
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: čtv pro 18, 2008 11:16

Příspěvek od krtekm » čtv pro 18, 2008 12:57

Takze prosel jsme si par prispevku a nejsem z toho nejak nadcen. Co jsem tak pochopil, mam se vyhnout prave motoru 2,2 dci. Pokud bych se chtel vejit do 2,5 litru nezbyva asi nic jineho nez 2,0T. Mohli byste mi rici neco blizsiho k tomu motru? Dale nahradni dily a servis. Z hondy jsem zviklej ze dili jsou troksu drazsi. Skusim jeste omrknout jak je to v porovnani se Satiskem. Co se servicu tyce. Musi se i kvuli prkotinam jezdit do servisu nebo to zvladne technicky nadanej clovek s dobrym vybavenim v dilne. Resp znami. Jsem z toho auta uplne unesen a nechci se nechat odradit. Jsem zbiklje se o auto starat takze kdyz nic nezanedbam nemel by byt probelm nebo? prominte mi ty stupni otazky ale ja o renckach a vzlaste o takovim exotu jako je Satis nevim vubec nic. Navic nemam ani zkusenosti s turbo naftou :oops:

mišoun
Junior member
Příspěvky: 183
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » čtv pro 18, 2008 15:56

Záleží kus od kusu. Já mám 3,0 a motor při svých 135 000km šlape jako hodinky a doufám, že ještě dlouho bude. A o tom to právě nemá být. Proto ti doporučuju kup si benzín, nebo naftu po r.v. 2006. Nebudeš pak (jako já) panicky pozorovat ručičku teploty vody, když uvízneš uprostřed letního pařáku na dálnici v zácpě, nebudeš se koukat při sešlápnutí plynu do zpětných zrcátka, jestli jsi za sebou nenechal velkej oblak mastnýho dýmu, nebo poslouchat turbo jestli nepíská apod. :wink:
Doporučuju ti to jen pro tvůj osobní klid...
S tím 2,0T nevím no, samotnýmu mi přijde, že při naloženým autě má třílitr docela problém se rychle rozjet, tak nevím jestli ta 2,0 není na takový auto málo... Kdybych si měl vybrat znovu, vzal bych tři a půlku.
Servisování takovýho auta bych jen tak někomu nesvěřil.
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

Petr Sázavský
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: úte bře 14, 2006 19:22

Příspěvek od Petr Sázavský » čtv pro 18, 2008 17:36

Tak Satisek je na díly dost drahej,s tím počítej. Doma toho tolik udělat nejde. Je to holt vlajková loď a to znamená,že je to to nejkomplikovanější a nejsložitější,co Renault dělá. Elektronika,no darmo mluvit. Prostě zlobí. Hlavně u prvních ročníků. Ale samo záleží na kusu,který koupíš. Můžeš se trefit a bude ti krásně sloužit. Pak je to paráda. Ale když "šáhneš" vedle,no potěš koště!!! Nedoplatíš se. Důležitá je údržba,dodržovat servisní intervaly. Měnit včas (a raději dříve) oleje a filtry,rozvody,atd. Sežeň auto s platnou (a tedy prokazatelnou) servisní knížkou. To hodně napoví,jak bylo o Satíska pečováno.

Co se týče motorů,tak se fakt raději 2.2dCI vyhni. To není povedenej motor. Já měl 3.0 dCI a celkem v pohodě. ALe nejlepší je asi 3.5 benzín. Žere sice nejvíc,ale je nejspolehlivější.

Vel Satise jsem měl a nedivím se ti,že si se "zakoukal" :D Je fakt nádhernej a to svezeníčko...hmmmm...báseň. :) Tak držím palce,ať máš štěstí při koupi.

P.S. sleduj tady rady a návody. Dost se toho tu dovíš a lidi hodně poradí. Už jsem to taky několikrát využil. :)
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1901
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » čtv pro 18, 2008 19:29

Elektrika je stejna jako v lagune a v espace. :wink:
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Petr Sázavský
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: úte bře 14, 2006 19:22

Příspěvek od Petr Sázavský » čtv pro 18, 2008 20:19

pivi píše:Elektrika je stejna jako v lagune a v espace. :wink:
.....no právě!!!!..... :D :twisted: :wink:
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011

krtekm
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: čtv pro 18, 2008 11:16

Příspěvek od krtekm » čtv pro 18, 2008 21:26

Ahoj vsem. Takze kdyz to shrnu. Po pozjistovani vsech moznych info, jsem se rozhodl tak, ze jedina mozna volba bude asi ten 2,0T. 3,0 a vejs je na me moc :roll: Dokonce jsem se docetl v jednom clanku kde ho spolecne s 3,5 doporucuji. To ale nic neznamena, takze bych to chtel slyset od lidi fundovanejsich :wink:. Takze budto 2,0T nebo asi nic.

Pro tuto kombinaci plati hend nekolik zasadnich otazek>

1) Je to auto, s kterym nalitam bez broblemu 100k km s tim ze uz treba 150k mit bude, nebo se mi bude porad neco srat? Když ano co nejčastěji?

2) Rad se v tom vrtam a poskytuju auto potrbnou peci. Snad to bude mozny... TZN: je Satisek tak komplikovany, ze nedokazu vymenit rozvody, a dalsi spotrebni veci, ktery se vetsinou delaj pri koupi auta, nebo prekroceni nejake meze km? Kdyz ano které? Schopnosti řekl bych pokročilé 8)

3) Je elektrika opravdu tak tragická, jak se říká o Lagunách do roku 2004 (nebo 05 ted nevim)?

4) Může se z vyšší pravděpodobností stát, že mě nechá Satis ve štichu než je tomu u jiných aut?

5) Kolik jste naivestovali penizku po koupi vaseho Satisa?

6) No a poslední otázka: motor 2,0T...

Děkuji moc všem za ochotu :!:

mišoun
Junior member
Příspěvky: 183
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » pát pro 19, 2008 17:59

Můj názor:

1) Auto se ti XXXX bude, není to golf druhé generace či audi a jiné jemu podobné držáky. Počítej do budoucna třeba s nápravama a jejich nákladnějším udržováním v bezvadném stavu, teda pokud to s ním nehodláš nalítat na západě.

2) Záleží na tvých schopnostech. Mě u auta musej vyhodit motor než vyměněj řetěz, ale nevím jak je to u 2,0T. Ostatní asi zvládneš s trochou praxe sám. Osobně preferuju ale servisy a za úplný dřevo se taky nepovažuju.

3)Nevím jestli tak tragická, ale je prakticky stejná.

4)Záleží jaký auto myslíš, nový auto jakékoli značky tě ve štychu jen tak nenechá, u ojetiny je to vždy sázka do loterie. Řekněme, že od jiných (zpravidla německých) značek bych jisté problémy jako u Vel Satise neočekával. Vyzvihněme třeba zmiňované nápravy či součásti elektroinstalace.

5) i když ti tu všichni ty částky řeknou, pro tvou objektivitu je to zbytečné, každej to auto má jinak dlouho, koupil ho buď nový, nebo málo či více jetý a podle toho do něj vrazil určitej obnos peněz. Jestli ti to pomůže tak u servisní prohlídky v renaultu se pod 10 000 dostaneš zřídka.

...a u 6tky bohužel nemohu sloužit...
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

Lupos
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte pro 23, 2008 00:39
Bydliště: Č.Skalice

Příspěvek od Lupos » úte pro 23, 2008 00:45

Já mám 2.0T a jsem s ním naprosto spokojenej.
Svižný je dost i když je plně naloženej. A to ho mám na LPG. :lol:

Uživatelský avatar
leondealer
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon lis 25, 2013 17:27

Re: Vel satis 2,2 dci

Příspěvek od leondealer » stř říj 28, 2020 21:05

mám už další 2.2D a na první najeto přes 70k (prodáno s 280k), jinak jsem měl další 4 (slovy čtyři) 3,5 V6 v LPG Automat, ale pouze jeden byl fakt OK, jinak samý problémy, jako ztráta vody (nezjištěno kam), elektrika, vstřikování (možná právě vstřiky LPG od poláka), prostě toho bylo více.
Ale vše plně uspokojilo po pohodý a luxus svezení, bezpečnost, konfort, a na LPG i spotřeba :)
Renault VelSatis 2,2 DCi
Renault Twingo 99 1,2 43kW - to je teda pánové dělník, 297k km, tak na STK zjistěno 495k km !!
Renault Laguna III 1,5 DCi - havárka
Renault VelSatis 2,2 DCi Privileg - prodáno
Renault VelSatis 3,5 V6 LPG Initiale - prodáno
Renault VelSatis 2,2 DCi Initiale - prodáno
Renault Espace 2,0 16V - havárka
Renault Laguna II 1,9 DCi
Renault Megane 1,9 DCi Expresion - prodáno
Renault Scénic 1.6 16V RXE - prodáno
Renault VelSatis 3,5 V6 LPG Initiale - prodáno
a další Renaulty :)

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti