Marku,Tarabascz píše:AhojDDT píše: Ahoj, Marku,
Tvou platbu jsem zpracovával 8.10. v 2.14:03 a posílal info kolegovi.
Trvá nám to dlouho, já vím...
Děláme co můžeme.
Aspoň ti zatím nastavím příznak člena na fóru a zpřístupním členskou sekci
SZ i mail jsem dostal, jen jsem nezvládl reagovat.
Viktor
Děkuji za urýchlené vyřízení mého členství ve Vašem klubu.
Nechtěl jsem vyvolávat žádné problémi, jen jsem chtěl znát zkušenosti členů, kdy zhruba karta dorazí, protože se mi žádná odpověď o přijetí platby nebo tak něco nedostavovala a HOT Line byl mrtvý.
Nakonec se vše vyřešilo a je v pořádku - omlouvám se jestli jsem vyvoval nějaké negativní diskuse, to jsem opravdu nechtěl.
Těším se na další spolupráci
Marek
není na tom nic špatného.
Každý člen má právo a informaci ohledně svého členství... a když nic jiného má právo aspoň vědět, že jsme v háji s časem...
Byly doby, kdy jsme si mohli dovolit "dělat klub" v pracovní době a kdy nás na administrativu bylo víc.
Jenže časem přibývalo povinností, práce, dětí....
Dnes si v práci klubově ani neškrtnu.
Je malý zázrak, když se dostanu k mailu, ale i tak to většinou končí jeho letmým přečtením a odložením na noc... jenže často je únava nebo jiné povinnosti silnější...
Takový je život.
Někdo tu psal, že vyřízení členského není mnoho práce. Má pravdu.
Jsou to chvíle v řádu minut, co trvá vyřízení jednoho.
Načíst platbu, setřídit, odeslat kolegovi. Pak spárovat, zapsat do databáze označit příznak pro zaplacení, vygenerovat záznam (systém pak už sám odešle mail, který dorazí, pokud ho nesežere spam filtr). Pak do druhé databáze s osobními údaji, která je offline zanést to samé, nastavit tisk dopisu, tisk obálky, vložit kartu a odnést na poštu....
Vlastně samá prkotina...
Jenže té nemnoho práce je zatraceně hodně a času zatraceně málo...
Samozřejmě pomíjím to, že administrace členských příspěvků je jen zlomek toho, co děláme
Co se Hot-line týče - když mám jednání nemůžu brát telefon. Chce to zkoušet.
... a tak... držte nám palce a mějte s námi trpělivost.