ukradené vozidla na kartu..... pánové nic Vám nepomůže

co dodat...

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » úte říj 13, 2009 22:55

krt.ecek píše:Určitě maj někde nějaký zadní vrátka, co když ztratíš obě karty.... :wink:
No neviem, nejako to urcite ide ale keby existovali nejake univerzalne karty alebo by to slo jednoducho programovat cez diagnosticky konektor bez karty ako tu pisal okura tak to je cisty amaterizmus najhrubsieho zrna...
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » úte říj 13, 2009 22:55

krt.ecek píše:Zedderlock je pěknej, ale nikde nenaházím jeho cenu a upřímně rozebírat půlku auto pro jeho montáž se mi taky nelíbí..... :? A je jen otázkou času kdy bude překonáno i tohle, zloději vždy budou napřed....
akurat som dnes na dakom fore cital ze nejaki zlodeji na slovensku to uz dokazu prekonat :-(
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » úte říj 13, 2009 22:56

Uni karty určitě ne :lol: Ale karta musí jít programovat i bez karty, takže pokdu má 100 nových nenaprogramovaných karet, tak už mu nic nebrání....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » úte říj 13, 2009 23:03

krt.ecek píše:Uni karty určitě ne :lol: Ale karta musí jít programovat i bez karty, takže pokdu má 100 nových nenaprogramovaných karet, tak už mu nic nebrání....
No ako vravim, ak to ide naprogramovat bez vybratia RJ priamo cez diagnosticky konektor tak dotycny inzinier musi byt zamestnany na polovicny uvazok u nejakych zlodejov :-)

Pochopil by som ak by sa RJ dala nejakym sposobom resetnut ked ju vyberies, potom naprogramovat kluc a nasledne znovu nakodovat vstrekovace atd., to by bol uz dost zdlhavy proces a pre zlodeja by to nemuselo byt efektivne.
Ale ak to ide nejako extremne jednoducho ze to zlodej spravi za par sekund/minut, tak naozaj nechapem, zrejme sa vo francuzsku vobec nekradne.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » stř říj 14, 2009 09:14

Asi by jsi šel jinou metodou, :D
ale obejít origo immo není až tak uplně jednoduchý, pokud znáš princip. a měnit nějakou jednotku v autě (pokud se jedná na kartu tak by musel vyměnit RJ motoru, UCH a zámek řízení což je scela nereálné za 5minut)


Cituji z daného programátoru
"you will be able to program or erase new, old or lost key or card for Renault vehicles via OBD II socket which are using Philips Cryto II(ID46) transponder, known as Hi Tag 2 from 2002 to 2009 year. No more need of Immobilizer pin code as the device will read the pin code from the Immobilzer and will enter it directly.
"
Trochu u tý funkci, maj udělanej svuj algoritmus,který automaticky spočítá protikod k immobilizéru,který je nutný k programování karty.
Navíc se automaticky po 60minutách mění. Takže vubec nic je nezastaví.


Bych netvrdil že se jedná o amatérizmus, za minut má naprogramováno a je fuč ..... :?

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » stř říj 14, 2009 10:00

okura píše:Asi by jsi šel jinou metodou, :D
ale obejít origo immo není až tak uplně jednoduchý, pokud znáš princip. a měnit nějakou jednotku v autě (pokud se jedná na kartu tak by musel vyměnit RJ motoru, UCH a zámek řízení což je scela nereálné za 5minut)


Cituji z daného programátoru
"you will be able to program or erase new, old or lost key or card for Renault vehicles via OBD II socket which are using Philips Cryto II(ID46) transponder, known as Hi Tag 2 from 2002 to 2009 year. No more need of Immobilizer pin code as the device will read the pin code from the Immobilzer and will enter it directly.
"
Trochu u tý funkci, maj udělanej svuj algoritmus,který automaticky spočítá protikod k immobilizéru,který je nutný k programování karty.
Navíc se automaticky po 60minutách mění. Takže vubec nic je nezastaví.


Bych netvrdil že se jedná o amatérizmus, za minut má naprogramováno a je fuč ..... :?
Stale z toho ale nie je jasne ci to ide programovat cez ten diagnosticky konektor bez toho aby bolo zapnute zapalovanie (zasunuta funkcna karta). Vies to potvrdit/vyvratit?
To ze sa HiTag2 da vyklonovat je v pohode, nie je to jednoduche ale da sa to... Ale ze by to slo bez toho aby si mal original kartu tak o tom dost pochybujem, navyse ak by to slo, tak naco by si vobec nieco potreboval programovat?

Ten amaterizmus som myslel amaterizmus tych co ten system vymyslali, ak to umoznuje programovat karty cez diagnosticky konektor bez funkcnej karty.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » stř říj 14, 2009 10:15

Stale z toho ale nie je jasne ci to ide programovat cez ten diagnosticky konektor bez toho aby bolo zapnute zapalovanie (zasunuta funkcna karta). Vies to potvrdit/vyvratit?
To ze sa HiTag2 da vyklonovat je v pohode, nie je to jednoduche ale da sa to... Ale ze by to slo bez toho aby si mal original kartu tak o tom dost pochybujem, navyse ak by to slo, tak naco by si vobec nieco potreboval programovat?

Ten amaterizmus som myslel amaterizmus tych co ten system vymyslali, ak to umoznuje programovat karty cez diagnosticky konektor bez funkcnej karty.[/quote]

Ano programuje to přes konektor.
Podle mě by to mělo jít, pač když zasuneš jakoukoliv kartu, musí elektronika naběhnout normálně až pak se ověřuje karta. Tudíš oni zasunou čistou kartu - elektronika se aktivuje pak jí naprogramují.
Oni nemusí mít funkční kartu,protože jinak by origo Renault servis (pokud stratíš poslední kartu), by ti další neudělali. Což je blbost.
Normální postup při programování je. že zasuneš čistou a naprogramuješ. Tod vše

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Příspěvek od Skippy87 » stř říj 14, 2009 10:36

Tohle mi připadá jak imaginární CD v PC tzv. DEAMON TOOLS :lol:
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » stř říj 14, 2009 12:10

okura píše: Ano programuje to přes konektor.
Podle mě by to mělo jít, pač když zasuneš jakoukoliv kartu, musí elektronika naběhnout normálně až pak se ověřuje karta. Tudíš oni zasunou čistou kartu - elektronika se aktivuje pak jí naprogramují.
Oni nemusí mít funkční kartu,protože jinak by origo Renault servis (pokud stratíš poslední kartu), by ti další neudělali. Což je blbost.
Normální postup při programování je. že zasuneš čistou a naprogramuješ. Tod vše
Pozor, ale komunikacia s diagnostikou funguje podla mna az po tom co sa karta overi. Ked je karta v prvej polohe (teda zacne fungovat radio, okna, atd., ale ked chces nastartovat tak napise card not recognized, tak diagnostika nefunguje. Ked tam strcis neplatnu kartu nadoraz tak diagnostika fungovat nebude... Vsak to by zas nedavalo zmysel. Skoda ze ma to nenapadlo skusit ked som giggovi pomahal cistit EGR.
S tym stratenim poslednej karty to je podla mna tak ako som pisal, ze to nepojde naprogramovat jednoducho tak ze pripojis sa na konektor a naprogramujes si kartu, ved to by bol donebavolajuci design flaw, neverim tomu ze by si to dovolili takto urobit.
Ale ak to tak je tak to teda naozaj neviem co mali v hlave ti co to vymyslali.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » stř říj 14, 2009 13:06

A tu o červené karkulce znáte ???

S Renault kartama je to blbost. Nedají se načíst bianco karty jen tak, ani v Renaultu Vám to na počkání neudělají. Podrobnosti opravdu psát nebudu !!! :!: Nesmíte věřit všemu co vidíte napsaný, nebo i Vám doma říkali "co je psáno, to je dáno" :idea:
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
HB
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: stř zář 16, 2009 12:18

Příspěvek od HB » stř říj 14, 2009 14:49

Mustang píše:No to je hustý no táta má v autě defend lock a ja si ho taky pořídím tomu se dá ještě věřit :?
Neporizuj, jsou to vyhozene penize - viz odkaz na videa nize (bud to otevrou univerzalnim klicem nebo vyvrtaji, oboji otazka par vterin). Jedine ucinne mechanicke zabezpeceni je pouze Zederlock (cena stejna jak Defendlock), ten se bohuzel ale napr. do Clia III nemontuje, nevim jak do ostatnich Renaultu.

Tady jak na Defendlock:
- bumb key:
http://www.youtube.com/watch?v=_hQOQFcJh9g
- navrtani:
http://www.youtube.com/watch?v=__F0RcH57BA

Jeste bych dodal k ostatnim prispevkum, ze drtiva vetsina jakychkoli zabezpeceni opravdu neni pro zlodeje problem. Je to jako s vyvojem zbrani a obran proti temto zbranim, s ochranami software atd. - na vse existuje zpusob, jak to prolomit/premoci/porazit, je to jen otazka investice (ktera se zlodejum luxusnich aut bohate vrati po prvnich par kradezich).
Renault Clio 2009, 1.2 16V 48 kW/65 k

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » stř říj 14, 2009 15:08

Dehumanizer píše:
okura píše: Ano programuje to přes konektor.
Podle mě by to mělo jít, pač když zasuneš jakoukoliv kartu, musí elektronika naběhnout normálně až pak se ověřuje karta. Tudíš oni zasunou čistou kartu - elektronika se aktivuje pak jí naprogramují.
Oni nemusí mít funkční kartu,protože jinak by origo Renault servis (pokud stratíš poslední kartu), by ti další neudělali. Což je blbost.
Normální postup při programování je. že zasuneš čistou a naprogramuješ. Tod vše
Pozor, ale komunikacia s diagnostikou funguje podla mna az po tom co sa karta overi. Ked je karta v prvej polohe (teda zacne fungovat radio, okna, atd., ale ked chces nastartovat tak napise card not recognized, tak diagnostika nefunguje. Ked tam strcis neplatnu kartu nadoraz tak diagnostika fungovat nebude... Vsak to by zas nedavalo zmysel. Skoda ze ma to nenapadlo skusit ked som giggovi pomahal cistit EGR.
S tym stratenim poslednej karty to je podla mna tak ako som pisal, ze to nepojde naprogramovat jednoducho tak ze pripojis sa na konektor a naprogramujes si kartu, ved to by bol donebavolajuci design flaw, neverim tomu ze by si to dovolili takto urobit.
Ale ak to tak je tak to teda naozaj neviem co mali v hlave ti co to vymyslali.

To máš pravdu, po ověření karty se aktivuje 15tkouvej okruh napájení.
Ale když UCH jednotka musí ověřit kartu, musí být napájená. Tudíš s komunikace s ní musí být funkční. Stačí pouze ona. Nic jinýho

Jinak bych nepochopil jak by se dalo naprogramovat kartu od vozu, když si puvodní ztratil. To by vubec nijak nešlo udělat.

Já to testnu, mám UCH jendotku a Clipa, tak to zkusím, zda komunikuje nebo ne

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř říj 14, 2009 15:56

HB píše: Tady jak na Defendlock:
- bumb key:
http://www.youtube.com/watch?v=_hQOQFcJh9g
- navrtani:
http://www.youtube.com/watch?v=__F0RcH57BA
ověř si než sem něco píšeš, bumb key je již dávno ošetřená metoda, tato metoda je stará již několik let a všechny vložky vyrobené po nějakém roce (nejsem si jist ale bylo to něco lehce po 2000) se nesmí prodávat žádný bezpečnostní zámek, který by takto šel otevřít a to ani FAB, kterej máš ve vchodových dveřích :wink:

To navrtání nevím no :? Neříkám že je defend bezpečnej, vždycky sjou zloději o krok napřed, ale proti bumb key je již odolný :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř říj 14, 2009 17:26

Dehumanizer píše:Pozor, ale komunikacia s diagnostikou funguje podla mna az po tom co sa karta overi. Ked je karta v prvej polohe (teda zacne fungovat radio, okna, atd., ale ked chces nastartovat tak napise card not recognized, tak diagnostika nefunguje. Ked tam strcis neplatnu kartu nadoraz tak diagnostika fungovat nebude... Vsak to by zas nedavalo zmysel. Skoda ze ma to nenapadlo skusit ked som giggovi pomahal cistit EGR.
S tym stratenim poslednej karty to je podla mna tak ako som pisal, ze to nepojde naprogramovat jednoducho tak ze pripojis sa na konektor a naprogramujes si kartu, ved to by bol donebavolajuci design flaw, neverim tomu ze by si to dovolili takto urobit.
Ale ak to tak je tak to teda naozaj neviem co mali v hlave ti co to vymyslali.
UCH je napajana a komunikuje aj ked je karta v prvej polohe, dokonca aj ked kartu uplne vytiahnes z citacky.

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » stř říj 14, 2009 18:45

Laco19 píše:
Dehumanizer píše:Pozor, ale komunikacia s diagnostikou funguje podla mna az po tom co sa karta overi. Ked je karta v prvej polohe (teda zacne fungovat radio, okna, atd., ale ked chces nastartovat tak napise card not recognized, tak diagnostika nefunguje. Ked tam strcis neplatnu kartu nadoraz tak diagnostika fungovat nebude... Vsak to by zas nedavalo zmysel. Skoda ze ma to nenapadlo skusit ked som giggovi pomahal cistit EGR.
S tym stratenim poslednej karty to je podla mna tak ako som pisal, ze to nepojde naprogramovat jednoducho tak ze pripojis sa na konektor a naprogramujes si kartu, ved to by bol donebavolajuci design flaw, neverim tomu ze by si to dovolili takto urobit.
Ale ak to tak je tak to teda naozaj neviem co mali v hlave ti co to vymyslali.
UCH je napajana a komunikuje aj ked je karta v prvej polohe, dokonca aj ked kartu uplne vytiahnes z citacky.
Taky si myslím, že to bude.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř říj 14, 2009 19:21

nápájena být musí jelikož je tam i imobilizer i centrál :twisted: by jste si to jinak ani neodemkly :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř říj 14, 2009 19:22

krtecek:

www.google.sk

Zeder Lock cena

Enter

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=27378

Kód: Vybrat vše

Viktor, tel.: 0902 407857
email.: zeder@ajeto.sk
web: www.zederlock.ajeto.sk
Cena systemu vratane montaze je 7900Sk (s dph) na vsetky typy aut,
pre majitelov Fabii zaregistrovanych na tomto fore ponukam zlavu 300Sk
(zlavu viem zabezpecit len pri objednavke vopred cezo mna). 
[/code]
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř říj 14, 2009 19:23

okura píše:Taky si myslím, že to bude.
Mam to aj vyskusane a na disku screenshoty z UCH s vytiahnutou kartou :wink: .
Musi byt stale napajana lebo otvara dvere (v citacke sa len spracuje signal z anten) ci uz v handsfree alebo v manualnom mode.

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » stř říj 14, 2009 20:01

Laco19 píše:
okura píše:Taky si myslím, že to bude.
Mam to aj vyskusane a na disku screenshoty z UCH s vytiahnutou kartou :wink: .
Musi byt stale napajana lebo otvara dvere (v citacke sa len spracuje signal z anten) ci uz v handsfree alebo v manualnom mode.
Ano Uch je porad napajena,jenom po cca.45 min. jde spat.... :lol:
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
HB
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: stř zář 16, 2009 12:18

Příspěvek od HB » stř říj 14, 2009 22:03

krt.ecek píše:
HB píše: Tady jak na Defendlock:
- bumb key:
http://www.youtube.com/watch?v=_hQOQFcJh9g
- navrtani:
http://www.youtube.com/watch?v=__F0RcH57BA
ověř si než sem něco píšeš, bumb key je již dávno ošetřená metoda, tato metoda je stará již několik let a všechny vložky vyrobené po nějakém roce (nejsem si jist ale bylo to něco lehce po 2000) se nesmí prodávat žádný bezpečnostní zámek, který by takto šel otevřít a to ani FAB, kterej máš ve vchodových dveřích :wink:

To navrtání nevím no :? Neříkám že je defend bezpečnej, vždycky sjou zloději o krok napřed, ale proti bumb key je již odolný :wink:
Dik za info, to jsem nevedel. Proti vyvrtani asi nezmuze clovek nic, premyslim, jestli zmrazeni dusikem na to funguje.
Renault Clio 2009, 1.2 16V 48 kW/65 k

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř říj 14, 2009 23:59

Prodavat se klidne muze a taky se tak deje. Jen takovy zamek nesplni nejakou (nevim jakou) bezpecnostni tridu.

EDIT: Tohle je docela zajimavy. Vsimni si z jakyho roku to je.

Jednoduse receno, bumping je stale aktualni a ani nejvyssi bezpecnostrni trida nemusi nutne znamenat odolnost proti nemu.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » čtv říj 15, 2009 00:23

Laco19 píše:
okura píše:Taky si myslím, že to bude.
Mam to aj vyskusane a na disku screenshoty z UCH s vytiahnutou kartou :wink: .
Musi byt stale napajana lebo otvara dvere (v citacke sa len spracuje signal z anten) ci uz v handsfree alebo v manualnom mode.
Ze nie je napajana UCH som ja nikdy netvrdil. Co som tvrdil je len ze to podla mna komunikovat cez diagnosticky konektor pri vytiahnutej karte nebude.
Ale ked tvrdis ze mas screenshoty s vytiahnutou kartou tak tomu uz nerozumiem vobec, ako sa ti to podarilo? Teda pokial mas tu kartu ktoru nemusis strkat do citacky aby si nastartoval tak je to jasne, to moze ist, lebo ked mas kartu v aute tak sa overi aj ked ju tam nestrcis (inac by si nenastartoval), cize trojtlacitkova karta pritomna v aute nezasunuta v citacke je pre tento pripad ekvivalentna so zasunutou obycajnou kartou...
Ale ak by nejako fungovala komunikacia cez diagnosticky konektor aj pri uplnej nepritomnosti karty tak to teda neviem ako by bolo mozne.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » čtv říj 15, 2009 00:27

Márty píše:A tu o červené karkulce znáte ???

S Renault kartama je to blbost. Nedají se načíst bianco karty jen tak, ani v Renaultu Vám to na počkání neudělají. Podrobnosti opravdu psát nebudu !!! :!: Nesmíte věřit všemu co vidíte napsaný, nebo i Vám doma říkali "co je psáno, to je dáno" :idea:
No to od zaciatku tvrdim aj ja, ze to podla mna nie je tak jednoduche.
Ak to ani v renaulte nerobia na pockanie tak to zrejme bude nejako tak ako som si to predstavoval ja.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » čtv říj 15, 2009 14:21

duvod proč ti to neudělají, je to
že musí o to požádat na server online.
tudíš pošlou kod který jim auto vygeneruje a do 60minut musí udělat programování, pak automaticky se kod změní.

Co se týče ty komunikace, jede vše po can sběrnici, tudíš pokud má jednotka napájení, musí komunikovat. není tam žádná překážka jak by to šlo udělat.

Uživatelský avatar
mirek G.
Inzerce 2013
Příspěvky: 1145
Registrován: sob led 12, 2008 19:38
Bydliště: Ostrava-Radegast 10°

Příspěvek od mirek G. » čtv říj 15, 2009 14:34

třeba Fáúvé to dělá tak že se data na čipování sosají online přímo z továrny a pouze v autorizovaných servisech a posílá se k tomu i kopie OP mechanika
Nové díly za bezkonkurenční ceny http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 56#p640356
kontakt www.Granex.cz tel. 774862512 Miroslav Grašar

Odpovědět

Zpět na „Odcizená vozidla - pátrání“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů