
myslim, ze je to pekelna otazka, DDT asi potrebuje zjistit, co vsecko vydrzite

drzim palce, obema Vam to moc slo

1.) Špatně - nicméně ano, máme na mysli kompletní kola.Zucco píše:Tak ja neco jentak zkusim, ale myslim, ze to stejnak asi bude blbe:
1) Obuti, za predpokladu, ze se tim mysli kola (a prevazne se to tak mysli), si vymenit mohli, protoze roztec a pocet sroubu na 1 kolo (3 ks) maji stejnou.
2) Prvni bude Renault. Za predpokladu, ze je tedy treba dodrzovat predpisy. V roce 1986 byla povolena rychlost v obci 60 km/h. Pred krizovatkou tedy museli oba zpomalit na 40 km/h behem 100 m. V aute je zpomaleni plynulejsi a u motorky rychlejsi. Motorka tedy zpomalila drive, Renault ji predjel a protoze oba pak jeli 40 km/h a tudiz je nemohli chytit radarem, tak byl Renault v cili prvni.
3) Jaguar XJS
k te dvojce:Zucco píše:U 2)je tezke rici jedinou spravnou odpoved. Neni napriklad receno, jakou rychlosti jeli na zacatku a zda je treba dodrzovat predpisy ci ne. Treba i ten Renault s tim 6-ti valcem muze byt rychlejsi, ale ridic nikam nespecha a nema potrebu predjizdet motorku![]()
a u te 3) fakt nevim, je to male a rozmazane
1.) spravneZucco píše:Tak jeste jednou to zkusim:
1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol
2) Renault, mam porad takovy pocit, ze jeste v roce 1986 platila v noci v obci neomezena rychlost a Renault by mel byt celkove vykonnejsi
3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
Nechcete to napsat česky?kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti
odpověď byla uznánaJan Kalina píše:Nechcete to napsat česky?kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucastiTo jako třeba že délka šroubů je na překážku, nebo jak?
takže k 2 doplním, že honda má zrychlení 0-60mph 2.4sec a renault 0-60 mph 7.50 s tzn. honda na tu 80 zrychlí za cca 1s, renault za 4s, honda to tedy zrychlí za přibližně čtvrtinu co renault, tzn. honda ujede o 22 metrů před renault, ale ten rychlejší jízdou toto manko stáhnekrt.ecek píše:Oprava:
1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol
2) vyhrál renault, protože rychlost v noci byla omezena pro motocykl na 80km/h a automobily na 90km/h (za předpokladu, že na těch 1000m nebyla plná čára, případně byl dostatečně volný provoz pro předjetí)
3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
Takze pokus o moji formulaci s pomoci odpovedi Krt.eckakrt.ecek píše:takže k 2 doplním, že honda má zrychlení 0-60mph 2.4sec a renault 0-60 mph 7.50 s tzn. honda na tu 80 zrychlí za cca 1s, renault za 4s, honda to tedy zrychlí za přibližně čtvrtinu co renault, tzn. honda ujede o 22 metrů před renault, ale ten rychlejší jízdou toto manko stáhnekrt.ecek píše:Oprava:
1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol
2) vyhrál renault, protože rychlost v noci byla omezena pro motocykl na 80km/h a automobily na 90km/h (za předpokladu, že na těch 1000m nebyla plná čára, případně byl dostatečně volný provoz pro předjetí)
3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
EDIT: doufám, že jsem se nepřepočítal
EDIT2: tak jsem dopočítal, že ten renault motorku dojede za 625m od okamžiku dovršení max. dovolených rychlostí, to prostě ten renault stihnout musí
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host