Renault Easy Connect

Moderátor: Moderators General

Banana
Experienced member
Příspěvky: 793
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Renault Easy Connect

Příspěvek od Banana » ned čer 20, 2021 22:52

Myslel jsem, ze R-link2 je ulet ale je to hlubsi problem. V dnesni dobe, kdyz uz se umi pripojit kazda zarovka online je tohle totalni faul a doklada totalni upadek znacky..
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

LaNeO
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv dub 22, 2010 23:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Easy Connect

Příspěvek od LaNeO » pon říj 11, 2021 18:01

Kissman píše:
ned čer 06, 2021 16:16
Giancarlo píše:
pon led 25, 2021 08:15
Můžu potvrdit, že obnovit trafic přes R-link store, šlo úplně normálně. Mám R-Link2 verze 3... Potvrzení mi přišlo asi za 20minut a pro jistotu jsem použil i toolbox (protože to tam píšou). Prostě auto je zase online a ukazuje nehody, uzávěrky, zácpy....
Mam tady dalsi auto (jiny Scenic) ;) aTomTom Traffic obnovit po vyprseni zase nelze... vyprselo cca. pred mesicem. Zadna moznost obnoveni v R-Link storu neni ani v aute, ani na webu.
martasek13 píše:
sob čer 05, 2021 23:59
Ahoj, máte nějaké novinky ohledně konektivity? V R-Link storu se měla objevit nová aplikace "Car connect" - viz https://www.megane4-forum.de/forum/thre ... p-r-link2/
a https://www.megane4-forum.de/forum/thre ... post146986
Tuhle appku jsem dostal do auta automaticky uz cca. rok dozadu... nevypada to, ze by neco uzitecneho delala... zatim. Nic noveho neni a uz asi ani nebude. Vsak ani EasyLink z novych aut neumi prakticky nic z toho, co bylo slibovano.
Upřesním uvedene informace.

U R-Link 1 ani 2 není zatím stanoven žádný termín deaktivace sim karty. Pouze u zařízení Carminat TomTom Live je stanoven limit, že pokud po dobu 3 let nedojde k obnovení předplatného LIVE služeb přes TomTom Home, tak dojde k automatické deaktivaci sim karty a již nelze znovu aktivovat. Pouze výměna celé jednotky je řešením.

Pokud se setkáte s vozem, u kterého nemáte v R-Link Store v nabídce balíček připojených služeb, je nutné napsat na zákaznickou linku, kde danou záležitost ověří a pokud má vozidlo TCU, tak to i dokáží opravit a následně se i kontrakt v nabídce ukáže. To že nejde provádět nákupy z vozidla je normální, protože kvůli Brexitu jsou již nákupy z auta deaktivovány a ani se neplánuje jejich obnovení.

Co se týká R-Adapteru (OBD Dongle), tak ten je používán například pro velké fleetové společnosti, kde přes toto rozhraní dochází k přenosu dat o voze pro správu vozového parku (Externí aplikace, Renault pouze dodává data). Byla představa o použití i s MY Renault, ale od toho se upustilo.

Větší propojení s aplikací MY Renault je dostupné jen pro E-Tech vozy (elektrické či Plug-In hybridy) a do budoucna pro vozy od Megane IV Ph2, které mají již jinou TCU jednotku, nicméně jestli tomu opravdu tak bude, to vědí jen ve FR asi. U E-Tech vozů je dostupné například předehřátí/zchlazení vozidla, plánování nabíjení, plánování předehřevu. Zobrazení dojezdu na mapě, plánování trasy a následné přenesení do vozidla, atd...

Mějte se!

Odpovědět

Zpět na „Navigace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů