Moje zacatky s R5

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát úno 15, 2008 16:33

No hej ale on nemá záťažový regulátor ale obyčajný obmedzovač fixne nastavený na ktorom niet čo stlačiť :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pát úno 15, 2008 16:39

:scratch: Tak len veľa trpezlivosti. :wink:
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

regulator

Příspěvek od unknown » pát úno 15, 2008 19:27

Jak poznam jestli ten regulator mam nebo ne? Hledali sme ho, ale nenasli, leda by byl nad nadrzi, ale tam neni zadnej pristup.
Nemate nejaky tipy na to odvzdusnovani? Dneska sme tim zabili podruhy pulku dne a je to horsi nez vcera :).
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pon úno 18, 2008 08:28

Regulátor je pripevnený odspodu pod kufrom na kasňu. Je v mieste, kde sa križuje výfuk so zadnou nápravou. Poznáš ho podľa toho, že sa doňho zbiehajú 4 brzdové trubičky.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

chjo

Příspěvek od unknown » čtv bře 13, 2008 20:03

Chjo, to auto snad nikdy nebude fungovat. Brzdy sem porad nevyresil. Koupil se novej hlavni valec a porad to stoji za ... Samostely v bubnech by mely bejt dobre nastaveny (trochu to drhne). Uz sem fakt zoufalej ...
A ted sem jeste zjistil, ze jestli mi nefunguje ukazatel paliva, tak to neuveritelne, ale NEUVERITELNE zere, kdyz se zahejbe s kabelama od cerpadla, tak merka klesne, tzn. kontakt by tam mel bejt dobrej. Cerpadlo sem jeste nevyndaval abych se podival na hladinu. Nevite nekdo co s tim? Ja uz fakt nevim ... :cry:
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

nikdo

Příspěvek od unknown » úte bře 18, 2008 19:15

Fakt nikdo nevi? :cry:
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

pedal

Příspěvek od unknown » úte bře 25, 2008 23:34

A nedal by se treba jen nejak jinak nastavit brzdovej pedal? Nejak ted nemam cas se na to kouknout.
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Re: chjo

Příspěvek od Anarki » stř bře 26, 2008 00:43

unknown píše:Chjo, to auto snad nikdy nebude fungovat. Brzdy sem porad nevyresil. Koupil se novej hlavni valec a porad to stoji za ... Samostely v bubnech by mely bejt dobre nastaveny (trochu to drhne). Uz sem fakt zoufalej ...
A ted sem jeste zjistil, ze jestli mi nefunguje ukazatel paliva, tak to neuveritelne, ale NEUVERITELNE zere, kdyz se zahejbe s kabelama od cerpadla, tak merka klesne, tzn. kontakt by tam mel bejt dobrej. Cerpadlo sem jeste nevyndaval abych se podival na hladinu. Nevite nekdo co s tim? Ja uz fakt nevim ... :cry:
Ad Problém s ukazatelem paliva: Vyndej plovák a pořádně ho pročisti.
Čerpadlo je pod nádrží zvenku, těžko by se tam díval na hladinu :D

Brzdovej pedál se jinak nastavit nedá, když je brzdovej valec dobrej tak bych hledal prasklou brzdovou trubku, když ne prasklou tak netěsnou. To samý bych skontroloval na všech odvzdušňovacích místech.

Je otázka jestli ti pedál jede až dolu nebo je jen tvrdej. Když je jen tvrdej ale sílou to ubrzdíš tak je v háji posilovač, když ale pedál klesá až k podlaze někde se strácí tlak a saje to vzduch.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
AgentSmyth
Starting member
Příspěvky: 81
Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od AgentSmyth » stř dub 02, 2008 17:09

Zdar, nedavno me asi v 80kilometrovy rychlosti nabourala Kia sportster. Z pojistovny byla skoda nahlasena jako "totalka". Znicene zadni dvere, naraznik, svetlaa vubec zadek pomuchalnej. Cenu auta mi odhadli 8000kc...
Dostal jsem 4100kc (udajne cena vozidla podle jejich tabulek-zdrave dily). Je to normalni, prachy sem dostal od podnikatelsky pojistovny, 5ku si chci dat do kupy, ale ty prachy me moc nepotesili, mate nejakej podobne zkusenosti?
Dik
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej :(
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř dub 02, 2008 18:34

Ani se nediv, jsou to prostě všechno podvodníci. Tabulková cena auta 22 let starýho s minimální výbavou je kolem těch 8 - 10 tisíc max.
A že ti odečetli amortizaci je bohužel normální. Za ty prachy bych ale pětku neopravoval, kup si další a prohoď papíry nebo ji kup sa papírama,tuhle odhlás a nech si ji na náhradní díly.

Na to abys tu pětku spravil potřebuješ nejmíň 15 tisíc (klempíř, díly, lak, stolice) bůhví co se ještě posunulo, prasklo nebo jinak poškodilo během bouračky.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
vampire.five
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vampire.five » stř dub 02, 2008 18:57

ja jsem u podnikatelske a nemizu si stezovat. Kamos je u nich taky a za bouchly dvere a zadni blatnik na Š120 a dostal za to 7500Kč. :twisted:

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

Re: chjo

Příspěvek od unknown » stř dub 02, 2008 19:23

Anarki píše:...
Je otázka jestli ti pedál jede až dolu nebo je jen tvrdej. Když je jen tvrdej ale sílou to ubrzdíš tak je v háji posilovač, když ale pedál klesá až k podlaze někde se strácí tlak a saje to vzduch.
No to je prave to, tvari se to jako jako netesnost, ale asi to bude posilovac. Protoze kdyz je vypnutej motor tak je pedal tvrdej jak by asi mel bejt - muzu ho mackat porad za sebou kolikrat budu chtit a porad bude stejne tvrdej. Takze netesnost/unik to asi nebude. Ale jakmile nastartuju tak muzu mackat pedal skoro az na podlahu a de +- skoro stejne zlehka at je to nahore nebo dole a kola se zablokujou kdyz je pedal skoro na zemi. Zkusebne vypojit posilovac sem jeste nezkousel. Proste to dela opak toho co by mel delat nefunkcni posilovac, takze vubec nevim co s tim. Znova rikam, vsechno krom hadic/trubek a prave toho posilovace je novy.
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
AgentSmyth
Starting member
Příspěvky: 81
Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od AgentSmyth » čtv dub 03, 2008 21:30

Anarki píše:Ani se nediv, jsou to prostě všechno podvodníci. Tabulková cena auta 22 let starýho s minimální výbavou je kolem těch 8 - 10 tisíc max.
A že ti odečetli amortizaci je bohužel normální. Za ty prachy bych ale pětku neopravoval, kup si další a prohoď papíry nebo ji kup sa papírama,tuhle odhlás a nech si ji na náhradní díly.

Na to abys tu pětku spravil potřebuješ nejmíň 15 tisíc (klempíř, díly, lak, stolice) bůhví co se ještě posunulo, prasklo nebo jinak poškodilo během bouračky.
Uz je opravena. Klempirem a lakyrnikem (MNOU :) ), sice trosku prasecina, ale za 2 roky mi skonci technicka, do ty doby to vydrzi. A pak zase 5ka, ale aspon ta 1.4, 1.1. zacina byt slaba. Tohle auto si me opravdu ziskalo. Cena opravy byla tak 500 (kit, barva, redidlo, a flaska rumu za sklo a svetlo).
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej :(
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pát dub 04, 2008 07:37

vampire.five píše:ja jsem u podnikatelske a nemizu si stezovat. Kamos je u nich taky a za bouchly dvere a zadni blatnik na Š120 a dostal za to 7500Kč. :twisted:
Ono nezáleží u jaké jsi pojišťovny ty ale záleží na tom jakou má pojišťovnu ten kdo tě naboural. Leda by jsi měl havaryjní pojištění, ale to asi ne co?

Pojistka kterou si platíš je na to když do někoho nabouráš, tak aby jsi mu to nemusel platit ty ale zaplatí to za tebe pojišťovna. :wink:
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

Zdravim

Příspěvek od unknown » pon zář 08, 2008 23:18

Zdravim vas opet po dlouhy dobe.
Predstavte si, ze mi malem ukradli moji R5! Byl to nejakej debilek, znicil mi dvere u ridice, vytrhal kabely ze spinacky a pritom poskodil i kabel od radia a nejakej kabel od packy svetel, protoze radio nehraje a kdyz rozsvitim svetla, tak mi nesviti podsviceni budiku a zadni obrysovky, takze parada. Dokonce s autem i popojel par metru, nechapu proc s tim teda rovnou neodjel a ani nic neukradl. Proste jen znicil a popojel. Fakt to nechapu.
Jinak je to moc fajn mestsky voziko, ale premejslim ze bych ho zkusil prodat do konce roku, kdyz od novyho roku zacne platit ta ekologicka dan. Pak bych se ho asi nezbavil. Jak to resite vy? Diky za odpoved.
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte zář 09, 2008 10:44

Vynaložil bych všechno úsilí na to abych toho člověka našel a následně bych mu ruky polámal tak aby ho nedal dokopy už žádnej doktor :evil: :evil: :evil:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
vampire.five
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vampire.five » úte zář 09, 2008 11:10

my to neresime, my sva auticka milujeme a proto je neprodame :lol: :lol: :lol: Co se tyce te kradeze, tak co psal anarki a jeste ho za vaja povesit do pruvanu 8) 8)
R5 GTS (bez srdce), R5 GTE (implantovana do GTS)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte zář 09, 2008 21:37

Za co :shock:
Aha, já se nezmínil, že kdyby se mi dostal do rukou tak už by žádneho vaja neměl :twisted:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
vampire.five
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vampire.five » stř zář 10, 2008 06:31

Anarki píše:Za co :shock:
VAJA=KOULE (to je to co mivaji chlapi mezi nohama v tem pytliku co se jim houpe pod pindourem :lol: :lol: :lol: ) 8)
R5 GTS (bez srdce), R5 GTE (implantovana do GTS)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř zář 10, 2008 11:42

Díky za odborní vysvětlení :smajl12:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

Prodej?

Příspěvek od unknown » ned zář 14, 2008 22:32

Chci se zeptat, kdybych se nahodou rozhodl to prodat, mel by tady o to nekdo zajem? Je to 1.4, 43kw (v papirech 1.1), rv. '91, cervena, 3dv. a STK plati jeste rok a pul. Sice je to na jezdeni po meste supr auto a mam ho rad, ale ted se mi naskytla mozna docela zajimava nabidka, tak nevim.
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Uživatelský avatar
unknown
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: pát led 05, 2007 17:23
Bydliště: Prágl, CZ

Prodej

Příspěvek od unknown » úte zář 23, 2008 23:16

Tak uz ji nabizim, inzerat najdete tady > viewtopic.php?t=21437.
Renault 5 - 1.4, 43kW, '91

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti