Vin Anarki - Mein Kampf

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned led 14, 2007 01:25

Sada predných žiaroviek H4 Osram 4000K.
--------------------------------------------------------530,-

Blatník ľavý.
--------------------------------------------------------1200,-

Smerovky Valeo (ľavá aj pravá) origo orange. :)
--------------------------------------------------------1000,-

Lakovačka polovice auta.
--------------------------------------------------------7000,-

Nová spojka Valeo + práca+nové brzdové doštičky dopredu.
--------------------------------------------------------10000,-

Nové ložiská dozadu pár plus práca a zisťovanie prečo je tam stále vôľa :)
--------------------------------------------------------4000,-

Tesnenie pod hlavu Goetze + práca + nová nemrznúca zmes + sviečky na zimu Brisk.
--------------------------------------------------------6000,-

Pri pokuse kúpiť medené káble k sviečkam som za super cenu kúpil značkové uhlíkové (lepšie ako tie drahé predtým, balenie by Poland).
--------------------------------------------------------250,-

5 metrov medeného kábla k sviečkam Bosch (zatiaľ nepoužité).
--------------------------------------------------------200,-

Sada rôznych značkových poistiek dokopy asi 25 ks.
--------------------------------------------------------100,-

Víčko a palec rozdeľovača, balené by Poland kúpa storočia ešte nenahodené.
--------------------------------------------------------280,-

Zátka na nádobku vody bola na figu, originál Renault.
--------------------------------------------------------400,-

Zátka na víko motora originál Renault - zatiaľ nepoužitá až v lete.
--------------------------------------------------------400,-

Kryt ventilátora kúrenia - nezohnateľný musel som v 4 jazykoch písať do Renaultu kým aký taký nahodily s číslom na sklad v Maďarsku.
--------------------------------------------------------450,-

Kryt batérie.
--------------------------------------------------------550,-

Dlhá skrutka na batériu, podložka a vymedzovací plech.
--------------------------------------------------------700,-
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned led 14, 2007 01:32

Přední nárazník z R5-TL by Márty
--------------------------------------------------------Zadara

Boční držák, závitový plíšky a šrouby
--------------------------------------------------------150,-

Nárazový plasty pod nárazník by Igor
--------------------------------------------------------Zadara

Záložná bandaska na benzín (dobrý obchod Made by Украина).
--------------------------------------------------------75,-

Nový štartér Mitsubishi (drahší ako Valeo) zatiaľ max spokojnosť.
--------------------------------------------------------6500,-

Riadenie (prvé neuspelo, prišli ďalšie dve ale prerábka ma aj tak neminie).
--------------------------------------------------------6400,-

Palivové čerpadlo Bosch 0580464085 (zatiaľ nepoužité závada bola inde).
--------------------------------------------------------4300,-

Palivový filter (najväčší Phase I) (zatiaľ nepoužitý).
--------------------------------------------------------400,-

Prkotiny typu krytky, skrutky, vešiačiky, plastové závity držiaky a iné...
--------------------------------------------------------2686,-

Diely na prerobenie riadenia - podarilo sa :ole:
--------------------------------------------------------1000,-

Kulový čep řízení 2 kusy, výměna řízení a tři pokusy předtím
--------------------------------------------------------2000,-

Plus objednané ďalšie veci :lol:


Shrnutí: Neberte si ze mě příklad ale taky ať Vás to neodstraší od koupi R5, já jsem prostě blázen který sice prachy neprochlastá ani nepřekouří ale ani neušetří :lol:
Naposledy upravil(a) Anarki dne pon led 15, 2007 20:33, celkem upraveno 2 x.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Peca
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: sob úno 04, 2006 14:28
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » ned led 14, 2007 08:51

:shock: no čumím.
Renault 5 GTT

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » ned led 14, 2007 21:04

A přední nárazník z TL by Márty-zadara..........ten nepřiznáš, jo? To si budu pamatovat. :x
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned led 14, 2007 22:11

Ježíš, opravdu jsem zapoměl, :oops: :oops: :oops: a taky držák na jednu stranu co jsem měl utržený, závitový plíšky a šrouby ze železářství.
Promiň, hned to napravím, nebude to jediný co jsem zapoměl napsat. :idea:
A vlastně jsem ti za něj měl zaplatit ale jaksi se na to na srazu zapomělo :oops:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » stř led 17, 2007 22:41

Anarki píše:A vlastně jsem ti za něj měl zaplatit ale jaksi se na to na srazu zapomělo :oops:
Panák na sraze to urovná... :idea: nebo dva, tři.... 8) :vul6: :rocker:
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř led 17, 2007 23:18

Márty píše:
Anarki píše:A vlastně jsem ti za něj měl zaplatit ale jaksi se na to na srazu zapomělo :oops:
Panák na sraze to urovná... :idea: nebo dva, tři.... 8) :vul6: :rocker:
Beru uroky :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv led 18, 2007 07:49

Platí Obrázek :ole:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pát led 19, 2007 16:29

Asi sa nás úžerníkov pridá viac. :D
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte bře 06, 2007 00:01

Mein Kampf continued - Immortal Kombat :lol:

Mřížka chladiče žebrák(ještě před G.O.)
--------------------------------------------------------500,-

Mřížka chladiče GT Phase II (připravena na leto)
--------------------------------------------------------2600,-

Kryt přípojky řízení plastový
--------------------------------------------------------400,-

Zvedák origo nový
--------------------------------------------------------1381,-

Klika na zvedák origo nová
--------------------------------------------------------653,-

Víčko nádobky posilovače brzd
--------------------------------------------------------384,-

Dalších dvacet pitomostí typu Sponka, kryt, T-Stuck, Schlauch.....
--------------------------------------------------------914,-

A z výhodnýho nákupu co určitě použiju:
Hodiny palubního počítače:
--------------------------------------------------------200,-

Průtokoměr (s celým motorem)
--------------------------------------------------------500,-

Volant Švýcarský origo R5 GTT dřevěný
--------------------------------------------------------500,-

Plovák do nádrže (na palubní pc)
--------------------------------------------------------100,-

Švýcarská R5 GTT budíkovka (možná ji nahodím)
--------------------------------------------------------200,-

Převodovka pětikvalt GTT
--------------------------------------------------------500,-

Plus objednaný další díly :P

A ještě fotečka jak to vypadá když se Dialogys dostane do špatných rukou :lol:

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 9977612514

Obrázek

Aneb co jsem si donesl z posledního nákupu plus tři věci co ještě čekají na nahození :wink:

//:Edit Mujweb skrachoval migrácia obrázkov na Google vyžadovala malé úpravy. :wink:
Naposledy upravil(a) Anarki dne ned srp 16, 2009 14:28, celkem upraveno 1 x.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte bře 06, 2007 02:36

A tady ještě posílám fotečky současnýho stavu kachničky :P

Motor:

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 7956712658

Poznej sedačku: :D

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 7956712674

Předek:

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 0879685186

Zboku - Poznej kola: :)

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 7956712690

//:Edit Azet priame odkazy spoplatnený, Mujweb skrachoval tak snáď do tretice to s Googlom vyjde :D
Naposledy upravil(a) Anarki dne ned srp 16, 2009 14:32, celkem upraveno 3 x.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte bře 20, 2007 20:35

Nejnovější přírostek do sbírky je snímač tlaku oleje na budík. Nesehnatelný v S.R., v Renaultu cena krát 2,2 :? dodací lhůta 3 měsíce.
Selhal i polský dodavatel, nakonec to přijelo až z Brna MJ Auto kam posílam veliké díky. :wink:

Cena snímače 1500,- Czk s cestou po přepočtu na SK cca 2200,-

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 4309456210

[img]http://lh6.ggpht.com/_Uu1-j1Fx6II/R4-zi ... 0budík.jpg[/img]

//:Edit Mujweb skrachoval, migrácia obrázkov na google ...
Naposledy upravil(a) Anarki dne ned srp 16, 2009 14:33, celkem upraveno 1 x.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
The.five
Experienced member
Příspěvky: 860
Registrován: ned led 11, 2004 12:36
Bydliště: královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The.five » čtv bře 22, 2007 20:15

tyjo lidičky, ja su taky R5 blázen, ale ty $$$ co do těch R5 sypete, kolikže by za to bylo Novych aut:) :wink: :cry:


re5tekp
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát bře 23, 2007 00:33

To víš já si užívam života dokud jsem mladý a žiju.
Navíc pokaždý co jsi odložím větší balík peněz přihodí se mi nepříjemnost
a zase o ně přijedu. Když je utrácím tak se sami berou někdy ani nevím odkud :lol:

K tomu šetření: Povídají si dva bezdomovci nekuřák a kuřák:
N-Ty vole proč kouříš, škodí to zdraví a kdbys nekouřil tak bys už měl domeček se zahrádkou.
K-A ty nekouříš ?
N-Ne
K-A ty kde máš domeček se zahrádkou ?

Já bych taky ušetřil majetky kdybych třeba nepil Pepsi a nekupoval si sladkosti. Ale to mi za to nestojí. Třeba mě dneska srazí tramvaj a k čemu mi v Renaultím nebi bude hromádka papírků ze Státní Banky Slovenské republiky ? :P

Víš kolik peněz by jsem ušetřil kdyby jsem poslechnul kamaráda a koupil si R5 1,6D ? Jak na palivu tak na dílech. Ale to bych se nikdy o autech tolik nenaučil. Byl bych průměrný řidič s průměrnými znalostmi.
Těch pár oprav by mi udělali kamarádi co mají bohaté zkušenosti s obyčejnými auty.
Teď mám možnost většinu věci sobě i jiným opravit sám.
Krom toho ta jízda v pětce je k nezaplacení. Krom všech řidičských pocitů je tam i malý ego booster pokaždý co si na mě vyšlápne nějaká moderní klobáska 8)

No a k těm dílům, už dřív jsem pochopil, že měnit vadný díly za použitý není to pravé ořechové. Alespoň ne co se týče motorových dílů, nějaký interiérový pitomosti, přepínače nebo sedáky nový nemusím. Ale motor brzdy a podvozek si zaslouží nové díly.

Navíc věřím, že se jednou dostanu do stádia kdy už nebudu mít co měnit, protože vše bude nový :lol:

K novým autům: Takou surovou a charizmatickou jízdu jakou zažiješ v starým sporťáku (do roku 95) nezažiješ v žádnem novém autě. Možná v pár supersportech který si nikdy nebudeš schopen koupit.
Maximálně tak Ford Mustang GT.
Taky momentálně nesnesu představu, že bych otevřel kapotu civěl na kus krycího plastu a s každou pitomostí běhat do servisu.
A že nemám co opravovat :lol: :P
A to nemluvím o cenách nových dílů na nová auta :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
The.five
Experienced member
Příspěvky: 860
Registrován: ned led 11, 2004 12:36
Bydliště: královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The.five » pát bře 23, 2007 07:14

jo jojo toto všechno chápu...
jen mi šlo o to, že když to pak člověk všechno sečte, tak pak žasne, já už to u určitý částky přestal raději počítat...
ted jsem si všiml že ty ceny tam máš v SK, tak to už jde :wink:

tak jen tak dál...
:wink:
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned lis 04, 2007 21:06

Malý update :lol:

Snímač tlaku oleje na budík měsíce.
--------------------------------------------------------2200,-

Zadní kotouče pár Ferodo (zatím nepoužitý)
--------------------------------------------------------3899,-

Lanovody ruční brzdy (zatím nepoužitý)
--------------------------------------------------------700,-

Brzdový destičky zadní. Textar (zatím nepoužitý)
--------------------------------------------------------1300,-


Pak se mi před srazem při odvzdušňovaní rozpadli šrouby na zadních brzdičech :(

Zadní brzdič 2 kusy z vrakáče
--------------------------------------------------------2000,-

Pár drobností by Blonďáci (podlahový gumy, relátka, plasty, držák rezervy)
--------------------------------------------------------1400,-

Dvě drobnosti z Přísimas (Víko na brzdovku a vložka popelníku) za nehorázny ceny obsluha katastrofální
--------------------------------------------------------300,-

Řidičova Sedačka R5 GT by Milan Voda
--------------------------------------------------------1500,-

Pár drobností by Marťas (kryt zadního kotouče, kolejnice sedaček, žebrácky rezervní plech, záclony, budíkovka GTE – kvůli sklu)
--------------------------------------------------------1500,-

Převodový olej Tranself 75W80
--------------------------------------------------------1342,-

Ventil odsávání výparů
--------------------------------------------------------4476,-

Zadní okno s vyhřívaním (plus pár blbin)
--------------------------------------------------------2795,-

Držáky plastů v autě (jenom originály) 15 kusů
--------------------------------------------------------645,-
Pár náhradních dílů od známyho (posilovač, brzdobvý válec, řízení, topení, chladič s ventilátorem, pásy)
--------------------------------------------------------3000,-

Široká konzole (autorádio+řadíci páka)
--------------------------------------------------------800,-

Průtokoměr vzduchu (nepoužit)
--------------------------------------------------------2000,-

Záslepka díry pro demontáž zadního světla
--------------------------------------------------------400,-

100 dalších drobností (kryty šroubů, šrouby sedaček, spínač zavazadlovýho prostoru, nastavovací podložky, obyčejný atypický podložky, plasty ...)
--------------------------------------------------------1611,-

Originál nárazník R5 GT Phase 2 komplet (kromě samolepícich ozdobních pruhů)
--------------------------------------------------------7617,-

Na geometrii se technikovi povedlo zdeformovat manžetu :(
--------------------------------------------------------300,-

Dal jsem si udělat nový brzdový trubky z mědi na míru i se šroubama.
--------------------------------------------------------1000,-

Brzdový hadičky pár přední (zatím nepoužitý)
--------------------------------------------------------800,-

Brzdový hadičky pár zadní
--------------------------------------------------------600,-

Sada na repas zadních brzdičů 2 balíky
--------------------------------------------------------1000,-

2x kliňák Gates a Dayco do zásoby :))) (jeden se už použil)
--------------------------------------------------------800,-

Nezávislý topení Eberspacher B5W by Jakub (zatím nenahozený)
--------------------------------------------------------8000,-

Pár věcí od Blonďáků (2x nádobka chladíci kvapaliny, relátka, konektory,)
--------------------------------------------------------800,-

Pár věcí od známyho (nárazník R5 GT ve špatném stavu, zadní náprava torzková, zapalování, přístrojovku, plasty, šrouby, blbiny.....)
--------------------------------------------------------3721,-
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » ned lis 04, 2007 21:14

U vás jsou povolený brzdový trubky z mědi?

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned lis 04, 2007 21:18

Jasně že jo :D
Tedy abych pravdu řekl, nikde jsem se nedočetl o zákazu jejich použití.

A dělal mi je člověk co je dělá pro Renault na zakázku, dělá je taky pro amatérske závodní vozy.

Vím, že nejsou tak pevný jak ocelový ale určitě jsou lepší než ocelový které napadla koroze :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů