Další R5kař

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
KoDeath
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: úte zář 29, 2009 15:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Další R5kař

Příspěvek od KoDeath » pát črc 06, 2012 17:21

Ahoj všichni 5kaři. Dnes jsem se byl podívat na autíčko, co tu bylo nabízené v sekci "věnuji..." a musím se vám pochlubit - byla to téměř láska na první pohled :-D. Až na rezavé spodky dveří vypadá celkem v pořádku, pěkně startuje, pěkně jede a i pěkně brzdí :-). V nejbližších měsících vás ale budu určitě otravovat s různými drobnostmi, které budou potřeba doladit (pokud to tady samozřejmě někde nenajdu). Přikládám i fotky a další info:

Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990
Motor: C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Řízený třícestný katalyzátor
Emise: 83.02-B (mělo by to plnit EURO I - 5000Kč přepis).

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
R.I.P. Škoda Favorit (Fároš) no break edition :-D
Bělča - Scenic II, 1,5dCi, 63kW
Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990, C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Letní dětský tábor - http://www.taborledec.cz

Uživatelský avatar
Peťa
Advanced member
Příspěvky: 430
Registrován: pát říj 26, 2007 10:19
Bydliště: Zlín

Re: Další R5kař

Příspěvek od Peťa » ned črc 08, 2012 21:46

Vítej mezi námi :-) Natrefil jsi na hezkou R5, tak snad bude dlouho a dobře sloužit. Pokud bys potřeboval s něčím poradit, tak napiš.
Pište raděj SZ prosím :-)

RED DWARF

KoDeath
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: úte zář 29, 2009 15:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od KoDeath » pon črc 09, 2012 21:28

no to ono to hezké autíčko je, ale teď v červenci mu končí technická. mám z toho trochu strach, protože si nejsem úplně jistý že ve stavu, v jakém je, technickou úspěšně projde. uvidíme, co mi na to řekne kamarád mechanik...teda až to zatím ještě současná majitelka odhlásí, protože to prý dnes chtěla udělat, ale nový super systém to nezvládl :-D
R.I.P. Škoda Favorit (Fároš) no break edition :-D
Bělča - Scenic II, 1,5dCi, 63kW
Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990, C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Letní dětský tábor - http://www.taborledec.cz

KoDeath
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: úte zář 29, 2009 15:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od KoDeath » pon črc 30, 2012 14:43

Tak jen pro info - autíčko už je na mě v polopřevodu, takže už jen zbývá ho přihlásit (doufám, že to nebude takový problém, jak s odhlášením :-). Zatím jediný větší problém je to, že má asi někde za zadním kolem děravý výfuk. Resp. z tohoto místa vychází docela silný hluk. navíc zhruba v půlce auta mi výfuk visí docela daleko od spodku auta, tak nevím, jestli to tak má být nebo ne.

Každopádně (až na ten hluk) je to docela hezké svezení, jde hezky za plynem...kam se na něj hrabe tříválcová fabka :-D
R.I.P. Škoda Favorit (Fároš) no break edition :-D
Bělča - Scenic II, 1,5dCi, 63kW
Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990, C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Letní dětský tábor - http://www.taborledec.cz

Uživatelský avatar
Peťa
Advanced member
Příspěvky: 430
Registrován: pát říj 26, 2007 10:19
Bydliště: Zlín

Re: Další R5kař

Příspěvek od Peťa » pon črc 30, 2012 22:56

Ten vysící výfuk může mít souvislost s tím děravým výfukem, mohlo to ureznout ve spoji a vyhnout se...
Pište raděj SZ prosím :-)

RED DWARF

KoDeath
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: úte zář 29, 2009 15:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od KoDeath » úte črc 31, 2012 08:11

Peťa píše:Ten vysící výfuk může mít souvislost s tím děravým výfukem, mohlo to ureznout ve spoji a vyhnout se...
Jo je to v podstatě tak...včera jsme pod to s kamarádem mechanikem lehli a on zjistil, že těsně u spojky mezi tou trubkou a tlumičem v zadu to v podstatě uhnilo. Takže buď seženu někoho, kdo mi tam navaří nějakou jinou rouru, nebo koupím celý středový díl. Jinak je to prý zespod celé prorezlé, takže mi ten kamarád domluví "schůzku" s prý dobrým a levným klempířem a on mi řekne, jak moc je to špatné a co je třeba opravit. O dalším dění vás budu informovat :-D
R.I.P. Škoda Favorit (Fároš) no break edition :-D
Bělča - Scenic II, 1,5dCi, 63kW
Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990, C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Letní dětský tábor - http://www.taborledec.cz

KoDeath
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: úte zář 29, 2009 15:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od KoDeath » úte črc 31, 2012 15:10

Tak jsem zjistil, že mi v autě vlastně chybí "zapalovačová" zásuvka na 12V Chci si tuto zásuvku dodělat, ale nevím, kam ji zapojit. Přes pojistku přímo na baterku? Nebo nějak přes pojistkovou skříň? (btw můžete mi poradit, kde tato skříňka je? :-D )

A další věc - zaboha nemohu přijít na to, jak se pouští zadní stěrač, aniž bych pustil ostřikování zadního skla. Nějaká idea? :-)

Předem díky
R.I.P. Škoda Favorit (Fároš) no break edition :-D
Bělča - Scenic II, 1,5dCi, 63kW
Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990, C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Letní dětský tábor - http://www.taborledec.cz

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od Márty » stř srp 01, 2012 09:00

1) Zapalovač dej určitě přes pojistku. Vzhledem k množství připojitelných spotřebičů s vysokou zátěží, je velké riziko "hoření". Můžeš a doporučuji přes pojistkovou "skříň", protože vzhledem k nižší výbavě tvého vozu v ní bude dost volných pozic a tím pádem to bude i podle "pravidel" a přehledné. Pojistkovka je naproti spolujezdci zespodu palubní desky.

2) Nižší výbavy R5 mají zapnutí zadního stěrače spojený s ostřikovačem napevno.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

KoDeath
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: úte zář 29, 2009 15:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od KoDeath » stř srp 01, 2012 09:05

no mé auto je naprosté holátko :-D....dokonce i zpětná zrcátka se musí ovládat úplně ručně :-D...

Pojistkovku jsem našel, ale jde mí spíš o to, odkud vzít 12V? Přímo z baterky?

Stěrač: v nějaké z dalších fází oprav a úprav udělám samostatný spínač na zadní stěrač :-). myslím si, že by to nemělo být extra těžké
R.I.P. Škoda Favorit (Fároš) no break edition :-D
Bělča - Scenic II, 1,5dCi, 63kW
Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990, C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Letní dětský tábor - http://www.taborledec.cz

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od Márty » stř srp 01, 2012 09:11

Bez klíčku je napájená pojistka od výstražných blinkrů, ale doporučuji udělat jen odbočku a dodat další pojistku.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

KoDeath
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: úte zář 29, 2009 15:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od KoDeath » stř srp 01, 2012 09:19

OK super, to jsem potřeboval vědět. Ještě jedna otázka - jakou pojistku použít? cca 5A? předpokládám že kabely k pojistce výstražných světel jsou dostatečně "silné" na to, aby zvládly i tu zásuvku (samozřejmě teoreticky, nemám v plánu připojovat kávovar nebo žehličku :-D)
R.I.P. Škoda Favorit (Fároš) no break edition :-D
Bělča - Scenic II, 1,5dCi, 63kW
Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990, C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Letní dětský tábor - http://www.taborledec.cz

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od Márty » stř srp 01, 2012 09:24

Dej tam 10, protože pak připojíš chladící box a bude po pojistce :)
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

KoDeath
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: úte zář 29, 2009 15:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od KoDeath » stř srp 01, 2012 09:27

OK, díky za rady...nejspíš o víkendu se na to vrhnu, tak pak napíšu, jak jsem dopadl :twisted:
R.I.P. Škoda Favorit (Fároš) no break edition :-D
Bělča - Scenic II, 1,5dCi, 63kW
Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990, C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Letní dětský tábor - http://www.taborledec.cz

KoDeath
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: úte zář 29, 2009 15:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Další R5kař

Příspěvek od KoDeath » sob srp 04, 2012 13:22

tak jsem chtěl zapojit zásuvku, ale čekalo na mě docela překvapení - pod záslepkou na mě vykoukly dva konektory se třemi kabely (viz obrázky). Můžete mi někdo prosím popsat ty kablíky? Který je k čemu? A pak ještě která k tomu náleží pojistka?


Předem díky :-)


btw možná by stálo za to pro to už vytvořit nové vlákno :lol:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
R.I.P. Škoda Favorit (Fároš) no break edition :-D
Bělča - Scenic II, 1,5dCi, 63kW
Renault 5 Campus 1,4 r.v. 1990, C3JE7/60, 1390cm3, 43kW
Letní dětský tábor - http://www.taborledec.cz

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Další R5kař

Příspěvek od Zefek » sob srp 04, 2012 13:32

Vypadá to jako zapojení zapalovače. Žlutý je +12V po zapnutí zapalování, černý je kostra a modrý je 12V po zapnutí obrysových světel (podsvícení).
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: Další R5kař

Příspěvek od Jan Kalina » ned srp 05, 2012 11:11

Kde jsou záslepky, bývají připravené konektory pro montáž toho, co tam má být. Tohle JE pro zapalovač, jen ho připojíš a měl by fungovat. Takže sežeň z nějakýho vraku renaultu (nemusí být R5) origo zapalovač.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti