Vibrace od motoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Vibrace od motoru

Příspěvek od R5 » sob lis 20, 2010 16:34

Ahoj, objevil se mi problém. Včera jsem po 14 dnech nastarftoval a dobrý a jak klesly otáčky při zahřátí motoru (pri volnoběhu, nikam jsem nejel)tak auto začalo najednou vybrovat a při přidáváni plynu a zvyšování otáček se ty vibrace zrychlovaly. V podstatě to chrochtá jak traktor. kromě toho spaliny smrděly jak zkažený vejce, jakoby tam byl novej katalyzátor, což neni :D Dneska jsem koukal na svíčky ale nic zvláštního jsem nenašel. Jediný zlepšení nastalo, že už smrdí normálně, ale cukání je stejný. pořádně ani nechytá, při startu kucká a při delším startrování se uchlastá. Z výfuku nejde jednolitá pára, ale taková nařádkovaná, přesně podle těch vybrací. Nenapadá vás něco? Víčko i palec ještě zkontroluju a kabely by neměly dělat problém, jsou půl roku nový originál renault. motor je C3J
Naposledy upravil(a) R5 dne pát bře 09, 2012 17:09, celkem upraveno 2 x.
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » ned lis 21, 2010 09:11

běží ti to na 3 válce. Zkoušej postupně vytahovat zapalovací kabely a když ho vytáhneš a chod motoru se nezmění, tak ten válec nejede.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » pon lis 22, 2010 16:59

Tak už zase dobrý, bylo špatný víčko rozdělovače (2 roky starej BOSCH :roll: ) takže je tam zase zpátky 20 let starej Ducellier a šlape jak hodinky :) To je tak, když se dávaj německý díly do Renaulta...
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pát lis 26, 2010 06:12

A zejmena Robert BOSCH v kvalite opravdu vynika... :twisted:
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybrace od motoru

Příspěvek od Anarki » sob lis 05, 2011 09:36

Problém je v tom, že Bosch už dávno tie víčka nevyrába ... Bohviekto ich robí pod licenciou a tak to aj vyzerá. Videl som cca 15 rokov staré víčko od Boschu a bez problémov fungovalo. :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů