Vibrace od motoru
Moderátor: Moderators General
Vibrace od motoru
Ahoj, objevil se mi problém. Včera jsem po 14 dnech nastarftoval a dobrý a jak klesly otáčky při zahřátí motoru (pri volnoběhu, nikam jsem nejel)tak auto začalo najednou vybrovat a při přidáváni plynu a zvyšování otáček se ty vibrace zrychlovaly. V podstatě to chrochtá jak traktor. kromě toho spaliny smrděly jak zkažený vejce, jakoby tam byl novej katalyzátor, což neni Dneska jsem koukal na svíčky ale nic zvláštního jsem nenašel. Jediný zlepšení nastalo, že už smrdí normálně, ale cukání je stejný. pořádně ani nechytá, při startu kucká a při delším startrování se uchlastá. Z výfuku nejde jednolitá pára, ale taková nařádkovaná, přesně podle těch vybrací. Nenapadá vás něco? Víčko i palec ještě zkontroluju a kabely by neměly dělat problém, jsou půl roku nový originál renault. motor je C3J
Naposledy upravil(a) R5 dne pát bře 09, 2012 17:09, celkem upraveno 2 x.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Tak už zase dobrý, bylo špatný víčko rozdělovače (2 roky starej BOSCH ) takže je tam zase zpátky 20 let starej Ducellier a šlape jak hodinky To je tak, když se dávaj německý díly do Renaulta...
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A zejmena Robert BOSCH v kvalite opravdu vynika...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrace od motoru
Problém je v tom, že Bosch už dávno tie víčka nevyrába ... Bohviekto ich robí pod licenciou a tak to aj vyzerá. Videl som cca 15 rokov staré víčko od Boschu a bez problémov fungovalo.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů