Výfukové zvody na Cléon

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Výfukové zvody na Cléon

Příspěvek od Anarki » sob říj 09, 2010 21:54

Jedného krásneho dňa mi začalo fúkať výfukové plyny okolo tesnenia na zvodoch. Myslel som si že prdlo tesnenie ale na moje prekvapenie boli všetky matice uvoľnené a po ich pritianutí sa problém odstránil. Chcem sa opýtať, či je to normálne aby sa takto uvoľnili matice pri tej dilatácii liatinových zvodov :?:
Pomôže tomu keď som dal medzi matice a podložky navyše podložky so zúbkami :?:

Takisto mám jeden malý veľký problém. Jeden štift mi vyšiel von aj so závitom, nedal sa abslolútne nijako utiahnuť ani slabo. Našťastie je to spodný štift a vadný je len jeden.

Viem že najlepšie by bolo vybrať motor von, navŕtať väčšiu dieru a narezať nový väčší závit a kúpiť väčší štift no to je riešenie ktoré je v nedohľadne. S autom jazdím každý deň a v okolí nemám nikoho kto by bol ochotný sa s tým hrať.

Podrží to nejaké lepidlo či tekutý kov :?: Alebo nie sú nejaké špeci šruby ktoré by si tam narezali závit a zahryzli sa do toho na smrť :D

Vopred vďaka za rady
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » ned říj 10, 2010 22:28

Jo matky se povolujou, já jsem asi před půl dvouma rokama dělal těsnění pod svodama a asi za rok mi chběly dvě matky.

Jinak ten závit vyřízneš i když bude motor na svém místě.

Já jsem takhle doloval dva utržené svorníky a řezal jeden zavit.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů