Jedného krásneho dňa mi začalo fúkať výfukové plyny okolo tesnenia na zvodoch. Myslel som si že prdlo tesnenie ale na moje prekvapenie boli všetky matice uvoľnené a po ich pritianutí sa problém odstránil. Chcem sa opýtať, či je to normálne aby sa takto uvoľnili matice pri tej dilatácii liatinových zvodov
Pomôže tomu keď som dal medzi matice a podložky navyše podložky so zúbkami
Takisto mám jeden malý veľký problém. Jeden štift mi vyšiel von aj so závitom, nedal sa abslolútne nijako utiahnuť ani slabo. Našťastie je to spodný štift a vadný je len jeden.
Viem že najlepšie by bolo vybrať motor von, navŕtať väčšiu dieru a narezať nový väčší závit a kúpiť väčší štift no to je riešenie ktoré je v nedohľadne. S autom jazdím každý deň a v okolí nemám nikoho kto by bol ochotný sa s tým hrať.
Podrží to nejaké lepidlo či tekutý kov Alebo nie sú nejaké špeci šruby ktoré by si tam narezali závit a zahryzli sa do toho na smrť
Vopred vďaka za rady
Výfukové zvody na Cléon
Moderátor: Moderators General
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Výfukové zvody na Cléon
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů