Moje auto má menší problém se startování za studena. Dělá to většinou jen ráno jak celou noc stojí. Normálně naskočí ale hned chcípne aručička otáčkoměru je mrtvá, a když to podržím na plynu tak sice motor jede ale otáčky kolísají od 0-2 tis. Po chvíli už se ustálí a celý den i po vychladnutí strartuje normálně a nekolísá. nemá někdo potuchy na co se zaměřit??
- čidlo teploty - vyměněno
- palec a víčko rozdělovače - vyměněno
- svíčky v pořádku
- kabely v pořádku
- volnoběžný ventil aneb krokový motorek v pořádku
chcípání GTX
Moderátor: Moderators General
chcípání GTX
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Predpokladám, že máš 1,7 GTX
Tam by som to videl na problém s jednobodovým vstrekom.
Či už tesnenie, regulátor tlaku paliva alebo samotné teleso vstreku má za studena problém. Ešte by stála za hriech kontrola podtlakových hadíc či sú ok a kontrola map senzoru (čierna krabička).
Tam by som to videl na problém s jednobodovým vstrekom.
Či už tesnenie, regulátor tlaku paliva alebo samotné teleso vstreku má za studena problém. Ešte by stála za hriech kontrola podtlakových hadíc či sú ok a kontrola map senzoru (čierna krabička).
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
ono na druhou stranu se nedá říct že by to zmizelo až u teplého mtoru někdy stačí jen podržet na otáčkách a rozjet s e apak už nechcípne:-)Anarki píše:Predpokladám, že máš 1,7 GTX
Tam by som to videl na problém s jednobodovým vstrekom.
Či už tesnenie, regulátor tlaku paliva alebo samotné teleso vstreku má za studena problém. Ešte by stála za hriech kontrola podtlakových hadíc či sú ok a kontrola map senzoru (čierna krabička).
hadice jsem kontrolovala nebyl problém....
regulátor tlaku paliva je to "ufo" u vstrřiku že áno??:-)
map senzor předpokládám že je to ten snímač tlaku na opačné straně jak je štítek auta:-) - pokud ano tak ten jsem už vyměnil...
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
No ufo ako sa to vezme, to je taký valček primontovaný k jednobodu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
nemáš někde foto nebo číslo z dialogysu??:-)Anarki píše:No ufo ako sa to vezme, to je taký valček primontovaný k jednobodu.
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 7616656882
Skontroluj si hlavne tieto srandičky
9 - Regulátor voľnobežných otáčok
4 - Snímač polohy plynového pedálu (zmeraj multimetrom či v niektorých miestach nevynecháva)
3 - Podtlakový snímač (membrána)
Skontroluj si hlavne tieto srandičky
9 - Regulátor voľnobežných otáčok
4 - Snímač polohy plynového pedálu (zmeraj multimetrom či v niektorých miestach nevynecháva)
3 - Podtlakový snímač (membrána)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Re: chcípání GTX
Neviem ci si tento problem uz vyriesil, alebo ci je este aktualny, ale skontroluj dve veci.
Cidlo teploty chladiacej kvapaliny
Tesniacu gumicku pod vstrekom
Nam to robila ta gumicka. Jak bola stara, za studena netesnila, po zahriati to bolo ok. Oprava za 15 minut a 10 Kc
Cidlo teploty chladiacej kvapaliny
Tesniacu gumicku pod vstrekom
Nam to robila ta gumicka. Jak bola stara, za studena netesnila, po zahriati to bolo ok. Oprava za 15 minut a 10 Kc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů