chcípání GTX

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

chcípání GTX

Příspěvek od Rosťa » pon říj 04, 2010 21:42

Moje auto má menší problém se startování za studena. Dělá to většinou jen ráno jak celou noc stojí. Normálně naskočí ale hned chcípne aručička otáčkoměru je mrtvá, a když to podržím na plynu tak sice motor jede ale otáčky kolísají od 0-2 tis. Po chvíli už se ustálí a celý den i po vychladnutí strartuje normálně a nekolísá. nemá někdo potuchy na co se zaměřit??
- čidlo teploty - vyměněno
- palec a víčko rozdělovače - vyměněno
- svíčky v pořádku
- kabely v pořádku
- volnoběžný ventil aneb krokový motorek v pořádku
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon říj 04, 2010 22:45

Predpokladám, že máš 1,7 GTX :idea:
Tam by som to videl na problém s jednobodovým vstrekom. :wink:
Či už tesnenie, regulátor tlaku paliva alebo samotné teleso vstreku má za studena problém. Ešte by stála za hriech kontrola podtlakových hadíc či sú ok a kontrola map senzoru (čierna krabička).
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » úte říj 05, 2010 08:43

Anarki píše:Predpokladám, že máš 1,7 GTX :idea:
Tam by som to videl na problém s jednobodovým vstrekom. :wink:
Či už tesnenie, regulátor tlaku paliva alebo samotné teleso vstreku má za studena problém. Ešte by stála za hriech kontrola podtlakových hadíc či sú ok a kontrola map senzoru (čierna krabička).
ono na druhou stranu se nedá říct že by to zmizelo až u teplého mtoru někdy stačí jen podržet na otáčkách a rozjet s e apak už nechcípne:-)

hadice jsem kontrolovala nebyl problém....
regulátor tlaku paliva je to "ufo" u vstrřiku že áno??:-)

map senzor předpokládám že je to ten snímač tlaku na opačné straně jak je štítek auta:-) - pokud ano tak ten jsem už vyměnil...
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte říj 05, 2010 18:31

No ufo ako sa to vezme, to je taký valček primontovaný k jednobodu. :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » úte říj 05, 2010 20:38

Anarki píše:No ufo ako sa to vezme, to je taký valček primontovaný k jednobodu. :wink:
nemáš někde foto nebo číslo z dialogysu??:-)
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte říj 05, 2010 23:00

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 7616656882

Obrázek

Skontroluj si hlavne tieto srandičky

9 - Regulátor voľnobežných otáčok
4 - Snímač polohy plynového pedálu (zmeraj multimetrom či v niektorých miestach nevynecháva)
3 - Podtlakový snímač (membrána)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Hemic
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned kvě 01, 2005 02:10
Kontaktovat uživatele:

Re: chcípání GTX

Příspěvek od Hemic » pát led 21, 2011 09:47

Neviem ci si tento problem uz vyriesil, alebo ci je este aktualny, ale skontroluj dve veci.
Cidlo teploty chladiacej kvapaliny
Tesniacu gumicku pod vstrekom
Nam to robila ta gumicka. Jak bola stara, za studena netesnila, po zahriati to bolo ok. Oprava za 15 minut a 10 Kc

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů