Renault 5 - co a jak?
Moderátor: Moderators General
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Vampire: Jasně
Už je mám tlustší než hadice od chladiče
Jedna krátka technická, brzdový pedál mi stále klesá, (po čase už brzdí úplne dole a slabo) kvapalina sa nestráca (alebo len strašne málo) nikde to netečie a predsa sa stále zavzdušní jeden okruh.
Je to hlavný brzdový valec alebo niečo iné
Možno pomôže keď napíšem, že mi to vytláča brzdovku cez vrchnák, zohnal som iný vrchnák a robí to isté. Ako keby v nádobke vznikal veľký tlak (čo by asi nemal).
Skúšal som na mieste prudko stláčať brzdu a kamarát pozeral do otvorenej nádobky - nebublinkovalo to.
Už je mám tlustší než hadice od chladiče
Jedna krátka technická, brzdový pedál mi stále klesá, (po čase už brzdí úplne dole a slabo) kvapalina sa nestráca (alebo len strašne málo) nikde to netečie a predsa sa stále zavzdušní jeden okruh.
Je to hlavný brzdový valec alebo niečo iné
Možno pomôže keď napíšem, že mi to vytláča brzdovku cez vrchnák, zohnal som iný vrchnák a robí to isté. Ako keby v nádobke vznikal veľký tlak (čo by asi nemal).
Skúšal som na mieste prudko stláčať brzdu a kamarát pozeral do otvorenej nádobky - nebublinkovalo to.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ďakujem všetkým za to množstvo odpovedí a rád, že som sa vôbec pýtal však
Kupujem nový valec a starý si do zásoby zrepasujem.
Tým čo sa na mňa vybodli želám aby mali do roka o zábavu postarané ... s hlavným brzdovým valcom
Kupujem nový valec a starý si do zásoby zrepasujem.
Tým čo sa na mňa vybodli želám aby mali do roka o zábavu postarané ... s hlavným brzdovým valcom
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- vampire.five
- Junior member
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
- Bydliště: Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, když má někdo problém snažm se pomoct nebo alespoň poradit, když mám problém já a nejsem si jist tak se na mě každý vybodne
Je tady spousta daleko větších odborníků než jsem já jen škoda že mlčej
Je tady spousta daleko větších odborníků než jsem já jen škoda že mlčej
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- vampire.five
- Junior member
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
- Bydliště: Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Regulátor je 3-4 roky starej, to samý kratší brzdový trubky, hadičky k předním i zadním brzdám. V zadních brzdičích jsou dokonce nový gumičky z repasační sady. Nikde nic neteče, kapalina neubývá (nebo jen minimálně).
Včera jsem se naštval, vytáhlnul valec venku spolu s trubkama které jsem vytáhl z držáků a milej válec byl v místech kde je osazen v posilovači mokrej. Takže jsem objednal nový.
Pro jistotu jsem povolil všechny šrouby abych při výmeně neměl nečekaný potíže.
Koupil jsem i repasační sady ale nemám k nim moc velkou důvěru protože ja mám brzdovej systém lucas vpředu i vzadu takže logicky i váleček který vypadá jako původní bude asi Lucas.
No a ty repasační sady se ponoukají už jenom Bendix a Ate, Lucas je dlouhodobě nedostpunej. Takže nový válec jede určitě, když bude jedna ze sad pasovat tak zrepasuju starej a nechám si ho do zásoby, když ne tak budu shánět další repasační sadu.
Včera jsem se naštval, vytáhlnul valec venku spolu s trubkama které jsem vytáhl z držáků a milej válec byl v místech kde je osazen v posilovači mokrej. Takže jsem objednal nový.
Pro jistotu jsem povolil všechny šrouby abych při výmeně neměl nečekaný potíže.
Koupil jsem i repasační sady ale nemám k nim moc velkou důvěru protože ja mám brzdovej systém lucas vpředu i vzadu takže logicky i váleček který vypadá jako původní bude asi Lucas.
No a ty repasační sady se ponoukají už jenom Bendix a Ate, Lucas je dlouhodobě nedostpunej. Takže nový válec jede určitě, když bude jedna ze sad pasovat tak zrepasuju starej a nechám si ho do zásoby, když ne tak budu shánět další repasační sadu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Už to vzdej a kup si das Auto
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To se dřív stane Robert Papežem než abych si já kupil Volksshit
Teda abych nebyl nespravedlivý, kdyby se mi dostal do rukou Golf GTI W12 650 tak bych si ho nechal
Nic slabšího už nechci
Teda abych nebyl nespravedlivý, kdyby se mi dostal do rukou Golf GTI W12 650 tak bych si ho nechal
Nic slabšího už nechci
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Potřeboval bych poradit ohledně dálkových světel. Sem nedávno jel v noci a zjistil jsem, že mi nefachaj . Prostě ať si s páčkama pod volantem hraju jak chcu, tak prostě nic. Já vlastně ani nevim jak sa u tohodle fára zpínaj (Mám ho jen chvilku a zatím jsem je nepotřeboval, což mě ale neomlouvá). Manuál mám v nějaký divný němčině takže z něj nic nevyčtu. Mno ale doma sem zjistil, že dálkový mi fungujou jen při vypnutých světlech a to ještě jen tak, že s nima jde jen bliknout. V pojistkový skříni sa přepaluje pojistka č. 3 od leva ( je u ní nakreslená žárovka a na ní z prava ukazuje prstem ruka), jenže já nevim kde hledat průsšvih. Vyměnit sem jí samozřejmě zkusil, ale už je zas ve věčných lovištích. Všechny ostatní žárovky svítí tak jak maj.
Předem děkuji za rady.
Jo, jenom jsem jen tak pro pořádek zapomněl podotknout, že mam R Super 5 1.1 r.v. 1990 Campus (takovej naháč, nebo jak tomu tady říkáte žebro) jestli je tedy zrovna v tomto nějaký rozdíl.
Předem děkuji za rady.
Jo, jenom jsem jen tak pro pořádek zapomněl podotknout, že mam R Super 5 1.1 r.v. 1990 Campus (takovej naháč, nebo jak tomu tady říkáte žebro) jestli je tedy zrovna v tomto nějaký rozdíl.
Renault Super5 1.1 Campus
Renault Super5 1.7 GTE
Renault Super5 1.7 GTE
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Odešla ti páčka pod volantem, musíš dát jinou. Nová stojí okolo litru, dá se sehnat v AutoKelly, Elitu apod.
Ten prst na obrázku u žárovky ukazuje na stranu auta, ke který patří ta pojistka. Jde o obrysovky/parkovačky.
Ten prst na obrázku u žárovky ukazuje na stranu auta, ke který patří ta pojistka. Jde o obrysovky/parkovačky.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Poruchy ukazovateľa paliva
Zažil a opravil som ich už niekoľko. Doteraz všetky na cudzích autách.
Väčšinou boli na vine zlepené káble ktoré šli od nádrže po pravej (spolujazdcovej) strane. Raz sa stalo, že bola porušená káblovačka od pravej strany k budíkom (tenký zelený kábel ktorý sa spolu s ostatnými pripája do hornej rady konektorov, konkrétne úplne vpravo). Ešte sa mi stalo, že bol zaoxidovaný kontakt medzi budíkom a tyčkami do ktorých sa zasúva (ktoré držia malé mosadzné matičky). No a posledný prípad ktorý som zažil bol taký, že bol vadný samozný budík.
Vyzbrojený týmito skúsenosťami som sa pustil do opravy svojho auta. Už peknú dobu totiž neukazovalo stav nádrže a to ma znervózňovalo. (Naposledy to trochu fungovalo na R5 zraze). Nuž som začal poctivo premerievať káble či sa niekde nezlepily, prestriekal som sajrajtom na kontakty každú rozpájateľnú časť ..... a nič.
Nuž chtiac nechtiac som musel vybrať budíkový panel, meriam káble od začiatku do konca, všetko priechodzie. Naštastie mám záložnú budíkovku, tak po ňu utekám, pripájam a zase nič.
Posledná možnosť - plavák v nádrži. No čo sa mu šmejdovi mohlo stať. ?
Pred rokom so ho rozoberal a riadne prečistil.
SKúška správnosti, náhradný plavák som pripojil na sucho ku konektoru a pripojil budík. Sláva svieti kontrolka prázdnej nádrže. Otočil som plavák hore nohami a ukázalo mi plnú nádrž. No hurá, ja blbec som rozobral pol auta a pritom stačila taká maličkosť. Výmena plaváku už prebehla v štandardnom duchu. Nutné dodať, že pokiaľ nebol plavák dlhšie demontovaný tak je dobré vyrobiť si prípravok na povolenie špeciálnej šruby čo ho tam drží. Doporučujem ohnutý pás plechu o hrúbke +/- 5 mm a šírke pár cm.
Pri rozoberaní starého plaváku som na žiadnu závadu neprišiel. Proste elektronicky nefungoval, pri posune plávajúce časti sa nemenil na kontaktoch odpor. No stačilo aby som vytiahol sklenený pásik s vodivou drážkou, založil ho naspäť a sviniar plavák začal fungovať Pritom kontakty čo ho držia na mieste boli čisté a bez vôle.
Ponaučenie, nebuďte pesimisti a začnite od najbanálnejších závad, snáď budete mať štastie
Zažil a opravil som ich už niekoľko. Doteraz všetky na cudzích autách.
Väčšinou boli na vine zlepené káble ktoré šli od nádrže po pravej (spolujazdcovej) strane. Raz sa stalo, že bola porušená káblovačka od pravej strany k budíkom (tenký zelený kábel ktorý sa spolu s ostatnými pripája do hornej rady konektorov, konkrétne úplne vpravo). Ešte sa mi stalo, že bol zaoxidovaný kontakt medzi budíkom a tyčkami do ktorých sa zasúva (ktoré držia malé mosadzné matičky). No a posledný prípad ktorý som zažil bol taký, že bol vadný samozný budík.
Vyzbrojený týmito skúsenosťami som sa pustil do opravy svojho auta. Už peknú dobu totiž neukazovalo stav nádrže a to ma znervózňovalo. (Naposledy to trochu fungovalo na R5 zraze). Nuž som začal poctivo premerievať káble či sa niekde nezlepily, prestriekal som sajrajtom na kontakty každú rozpájateľnú časť ..... a nič.
Nuž chtiac nechtiac som musel vybrať budíkový panel, meriam káble od začiatku do konca, všetko priechodzie. Naštastie mám záložnú budíkovku, tak po ňu utekám, pripájam a zase nič.
Posledná možnosť - plavák v nádrži. No čo sa mu šmejdovi mohlo stať. ?
Pred rokom so ho rozoberal a riadne prečistil.
SKúška správnosti, náhradný plavák som pripojil na sucho ku konektoru a pripojil budík. Sláva svieti kontrolka prázdnej nádrže. Otočil som plavák hore nohami a ukázalo mi plnú nádrž. No hurá, ja blbec som rozobral pol auta a pritom stačila taká maličkosť. Výmena plaváku už prebehla v štandardnom duchu. Nutné dodať, že pokiaľ nebol plavák dlhšie demontovaný tak je dobré vyrobiť si prípravok na povolenie špeciálnej šruby čo ho tam drží. Doporučujem ohnutý pás plechu o hrúbke +/- 5 mm a šírke pár cm.
Pri rozoberaní starého plaváku som na žiadnu závadu neprišiel. Proste elektronicky nefungoval, pri posune plávajúce časti sa nemenil na kontaktoch odpor. No stačilo aby som vytiahol sklenený pásik s vodivou drážkou, založil ho naspäť a sviniar plavák začal fungovať Pritom kontakty čo ho držia na mieste boli čisté a bez vôle.
Ponaučenie, nebuďte pesimisti a začnite od najbanálnejších závad, snáď budete mať štastie
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ponaučenie, nevrtejte se v autě pokud bezpodmínečně nemusíte a bude vám fungovatAnarki píše:Pred rokom so ho rozoberal a riadne prečistil.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Čau kluci, jaký baterie jedou do dálkače Neiman pro Renault 5 ? Kolik kusů, jaký napětí a pod. Díky.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Anarki, baterie tam jedou tři kousky, Alkalické LR-54 o síle 1,5 V.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Co s ním?
Zdravím ve spolek,
stojí mi doma renault R5 Campus, papiry to ma z roku 83, bylo mi řečeno, že samotné auto je novejsi. je v tom 1,1 jednobod, auto bylo bez problemu pojizdne, ale nekdy pred 3 mesici klikovka chtela vystoupit a je vedle olejoveho filtru dira 3x4cm. jinak jsem okres HK
733345746
stojí mi doma renault R5 Campus, papiry to ma z roku 83, bylo mi řečeno, že samotné auto je novejsi. je v tom 1,1 jednobod, auto bylo bez problemu pojizdne, ale nekdy pred 3 mesici klikovka chtela vystoupit a je vedle olejoveho filtru dira 3x4cm. jinak jsem okres HK
733345746
Naposledy upravil(a) tomy dne pát zář 19, 2008 16:37, celkem upraveno 1 x.
- vampire.five
- Junior member
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
- Bydliště: Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
-
- Starting member
- Příspěvky: 63
- Registrován: čtv dub 10, 2008 13:04
- Bydliště: Žamberk
prodávám ho jenom v celku. prijed dnes a bude za dva, jinak za 3tis.
viewtopic.php?t=21318&highlight=
viewtopic.php?t=21318&highlight=
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hele nechci stourat, ale nechcete to resit v topiku, kam to patri? A to je BAZAR - Prodam.
Tahle petka je tu po foru uz snad vsude.....
Tahle petka je tu po foru uz snad vsude.....
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Někdy mám chuť svojí pětku prodat, jindy zešrotovat, většinou ji ale pořád mám rád a není tomu jinak ani teď. Poprvé mě tak mile překvapila když jsem našel přípravu na palubní počítač. Teď mě překvapila zase když jsem našel přípravu na dělený sedáky.
Předtím jsem totiž koukal do tří jiných pětek (mladších než ta moje) a ty nic takového neměli. Už jsem byl sklamán že to určitě nebudu mít ani já (a ještě v tak starý pětce 1987). Včera když jsem pucoval vnitřek a měnil koncový kobereček na přípravu sedáků jsem si toho všiml
Předtím jsem totiž koukal do tří jiných pětek (mladších než ta moje) a ty nic takového neměli. Už jsem byl sklamán že to určitě nebudu mít ani já (a ještě v tak starý pětce 1987). Včera když jsem pucoval vnitřek a měnil koncový kobereček na přípravu sedáků jsem si toho všiml
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Jak říkáš, Anarki, s pětkou je to někdy těžké. Jsou chvíle, kdy ji glorifikuju každým ujetým metrem, a naproti tomu chvíle, kdy nadávám, že by se i scénaristé filmu "Dědictví, aneb kurvahošigutntag" červenali. Přisoudil jsem to faktu, že je to vůz ženského rodu, čili má na zcela nevypočitatelnou změnu nálady právo. Kdo miluje svoji přítelkyni, ví své...
Každopádně, potíže s palivovým systémem nejsou cizí ani mně. Zakoupil jsem nádrž, jelikož původní tekla, a ke svému údivu zjišťuji, že současná na tom není o mnoho lépe. Při vzpomínce na práci s její výměnou polykám vulgarismy stejně, jako v osmdesátých letech Elton John panáky vodky poté, co si šňupl koksu. A zde se opět projevuje genialita personifikace v ženu. Být to chlap, dostal by ránu...
Ale stejně, milujte je a držte při životě. Jednou, až zůstanou jen ve Flins a na fotkách v rodinných albech, budeme vzpomínat se slzou v oku. A historie se nebude ptát, jestli je to slza štěstí, nebo vzteku
Každopádně, potíže s palivovým systémem nejsou cizí ani mně. Zakoupil jsem nádrž, jelikož původní tekla, a ke svému údivu zjišťuji, že současná na tom není o mnoho lépe. Při vzpomínce na práci s její výměnou polykám vulgarismy stejně, jako v osmdesátých letech Elton John panáky vodky poté, co si šňupl koksu. A zde se opět projevuje genialita personifikace v ženu. Být to chlap, dostal by ránu...
Ale stejně, milujte je a držte při životě. Jednou, až zůstanou jen ve Flins a na fotkách v rodinných albech, budeme vzpomínat se slzou v oku. A historie se nebude ptát, jestli je to slza štěstí, nebo vzteku
Naposledy upravil(a) PEPE-K dne čtv říj 02, 2008 00:11, celkem upraveno 1 x.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Svatá slova
Po velké radosti z přípravy na dělený sedáky mám teď nervy na mezeru která vznikla mezi horní a spodní řadou. Netuším proč, sedáky nejdou založit jinak
Taky jsem si sehnal zachovalý skoro nový tlačítka na palubní desku, zapojím první, nic nefunguje - spálená poistka.
Ještě i u pitomých tlačítek dělali rozdíly Phase 1 Phase 2 a to nejen v schémě ale taky v konektorech a samotných mechanismech tlačítek.
Odhodlal jsem se na výměnu žárovky v konektoru zapalovače (ten co je v popelníku.) S klidným svědomím mohu říct, že ta výměna mi dala zabrat víc než výměna hlavního brzdovýho válce (i s kapalinou a odvzdušněním )
O elektrice raději ani slovo, mám chuť všechny kabely natáhnout nové (dvakrát tak tlusté) a použít silnější propojovací konektory.
Perličky na závěr:
Při čištění konektorů na motorcích ostřikovačů jsem prohodil kabely. Všechno zapasovalo, délka kabelů taky sadla. Při použití zadního stěrače mi ostříkalo přední okno, když jsem pustil přední ostřikovač tak mi ofrkalo zadní. Když jsem je nahodil zpátky tak nešel ani jeden z nich. Kontrola všeho možnýho, opětovný čištění kontaktů, aplikace spreje na kontakty a ... nic. Tak jsem to vzdal, odpojil baterii abych opravil mínusový kontakt co nedržel. Za 10 minut jsem baterii připojil zpátky, odložil nářadí a zkusil ještě jednou ty ostřikovače. Samozřejmě že oba fungovali
Už nějaký čas jsem počas jízdy slyšel cvakání relátka. Stalo se to když jsem projel / objel nějakou nerovnost. Zvuky šli ze spodní části palubní desky. Párkrat jsem se na to koukal no nic podezřelé jsem nenašel. Docela mě to štvalo a čekal jsem kde zas zůstanu viset. Až dnes když jsem se bez nastartování motoru spustil z mírneho kopečku a zatočil volantem jsem zjistil, že tokový pazvuk vydáva kloub volantový tyče.
Už opravdu přemýšlím o tom že napíšu knížku (něco jako Mein Kampf ) a tam zveřejním všechny opravy, příhody, neduhy, radosti i moudrosti co znám.
Po velké radosti z přípravy na dělený sedáky mám teď nervy na mezeru která vznikla mezi horní a spodní řadou. Netuším proč, sedáky nejdou založit jinak
Taky jsem si sehnal zachovalý skoro nový tlačítka na palubní desku, zapojím první, nic nefunguje - spálená poistka.
Ještě i u pitomých tlačítek dělali rozdíly Phase 1 Phase 2 a to nejen v schémě ale taky v konektorech a samotných mechanismech tlačítek.
Odhodlal jsem se na výměnu žárovky v konektoru zapalovače (ten co je v popelníku.) S klidným svědomím mohu říct, že ta výměna mi dala zabrat víc než výměna hlavního brzdovýho válce (i s kapalinou a odvzdušněním )
O elektrice raději ani slovo, mám chuť všechny kabely natáhnout nové (dvakrát tak tlusté) a použít silnější propojovací konektory.
Perličky na závěr:
Při čištění konektorů na motorcích ostřikovačů jsem prohodil kabely. Všechno zapasovalo, délka kabelů taky sadla. Při použití zadního stěrače mi ostříkalo přední okno, když jsem pustil přední ostřikovač tak mi ofrkalo zadní. Když jsem je nahodil zpátky tak nešel ani jeden z nich. Kontrola všeho možnýho, opětovný čištění kontaktů, aplikace spreje na kontakty a ... nic. Tak jsem to vzdal, odpojil baterii abych opravil mínusový kontakt co nedržel. Za 10 minut jsem baterii připojil zpátky, odložil nářadí a zkusil ještě jednou ty ostřikovače. Samozřejmě že oba fungovali
Už nějaký čas jsem počas jízdy slyšel cvakání relátka. Stalo se to když jsem projel / objel nějakou nerovnost. Zvuky šli ze spodní části palubní desky. Párkrat jsem se na to koukal no nic podezřelé jsem nenašel. Docela mě to štvalo a čekal jsem kde zas zůstanu viset. Až dnes když jsem se bez nastartování motoru spustil z mírneho kopečku a zatočil volantem jsem zjistil, že tokový pazvuk vydáva kloub volantový tyče.
Už opravdu přemýšlím o tom že napíšu knížku (něco jako Mein Kampf ) a tam zveřejním všechny opravy, příhody, neduhy, radosti i moudrosti co znám.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Ale přes všechny tyhle příhody a neduhy, je to stejně roztomilý autíčko.Že? Akorát jsem snad ještě neviděl pětku u který by netekla nádrž.Taky jsem si s ní užil
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů