Renault 5 - co a jak?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » pát lis 02, 2007 20:38

No, můžeš vyměnit palivové hadice, pro ten pocit (bývají zpuchřelé), ale co já vím, tak bratříkovo TLko, když jezdí po městě a hraje si na GTEčko si těch sedm, osm vezme taky. Jinak co se týče vymontovaného katalyzátoru, zmenšený odpor výfukového potrubí = lepší vyplachování válců = lepší hoření = výšší výkon (neraduj se, jsou to tak dva koně...=P), ale paliva by tam přece mělo téct pořád stejně, ne?
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
AgentSmyth
Starting member
Příspěvky: 81
Registrován: pát říj 13, 2006 00:52
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od AgentSmyth » sob lis 03, 2007 18:01

Tak mam vymenenej starter, krasa. Auticko chyta na cvaknuti a starter je krasne tichy...
Renault R5 1.1, rv.1986, 3dveřák... Buh mu zehnej :(
Kdo by si chtěl R5ku vystřihnout a slepit: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10280

MimanN
Člen RCČR
Příspěvky: 164
Registrován: čtv čer 15, 2006 23:08
Bydliště: Vyškov na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MimanN » ned lis 04, 2007 15:16

Jaroslav Šimon píše:No, můžeš vyměnit palivové hadice, pro ten pocit (bývají zpuchřelé), ale co já vím, tak bratříkovo TLko, když jezdí po městě a hraje si na GTEčko si těch sedm, osm vezme taky. Jinak co se týče vymontovaného katalyzátoru, zmenšený odpor výfukového potrubí = lepší vyplachování válců = lepší hoření = výšší výkon (neraduj se, jsou to tak dva koně...=P), ale paliva by tam přece mělo téct pořád stejně, ne?
No když na to šlapu hodně tak můžu sežrat i 10/50km:) S tím katem jsem myslel to, že i když se o ten pár koní zvedl výkon, posunul se krouťák vejš, při "odpychu" to tahám víc do otáček...to byl příklad za všechny, nechytat se toho zase hned!:)
ex Supercinq R5 GTR 43kW, ex Supercinq R5 GTE Le Mans 69kW, ex Renault R19 Chamade GTD 47kW, Supercinq R5 GTT 85kW, ex Scenic 2002 1.6 16V 79kW, Grand Scenic 2006 2.0 16V 99kW, Trafic 2010 2.0 dCi 66@79kW

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » ned lis 04, 2007 17:03

Hm, tak deset už je fakt dost. Ale radši Ti nebudu moc radit, co s tím. Na to jsou tu lidi. Je to tu docela mrtvé, tak kdyžtak napiš PM Lesshunovi - ten se tváří, jako, že něco ví... :)
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob lis 10, 2007 17:44

Nazdar kluci,
Sehnal jsem si do zásoby torzkovou zadní nápravu, chci se zeptat jak ji mám co nejlíp uskladnit. Slyšel jsem, že pokud torzková náprava delší dobu stojí odstrojená, zvykne prasknout. Co proti tomu udělat, něčím ji zakonzervovat ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob lis 10, 2007 18:15

Torzková je každá náprava v 5ce :D Jestli údajně může prasknout (není to JPP?), tak něčím musíš simulovat zatížení, ne? Nebo co jinýho na to chceš napsat? :P Jak chceš zakonzervovat tyč, aby při krutu nepraskla? To si nedovedu nijak představit.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob lis 10, 2007 22:15

Nojo, měl jsem na mysli torzkovou nápravu na kotouče :)
Já nemyslel jakože může prasknout teď když není zatížena.
Ale když se nahodí a bude hezky odležená (možná rok možná dvě možná 10 let) jestli potom nemůže prasknout (krátce po nahození).
JPP to asi nebude, spoustě lidí praskla torzka (jenom na pětce znám tři lidi pro tebe nejznámejší Milan Voda).
Konzervace nebylo to správny slovo, jestli se to nemusí před nahozením nějak zaběhnout nebo rozhejbat nebo já nevím. Když nemusí tak jsem v poho :)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob lis 10, 2007 23:07

Vím jax to myslel :) Ale torzní tyč je kus železa, který když má prasknout-praskne a když nemá prasknout-nepraskne. Jediný co můžeš udělat a nic tím nezkazíš, že prostříkáš něčím ty tisícihrany.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » stř lis 21, 2007 01:29

Ta torzka je nová? Pak by jí dlouhodobé skladování nemělo dělat problém. Jen pokud už někdy byla na autě, bude to snášet hůř a je potřeba jí zatížit. Před třemi lety jsem k renému taky dostal jednu "lehce jetou" a praskla, jakmile jsem ji nazul...
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř lis 21, 2007 14:06

No přesně toho jsem se bál :? jak ji zatížit, kolik kg by bylo optimální aby moc nelehla ale taky aby nepraskla po nahození.

Samozřejmě nová není :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » stř lis 21, 2007 20:16

No řekl bych, že nějaký metráček by mohl stačit... Vymyslet nějaký jackelový ramena a ty stáhnout o deset čísel k sobě... 8) Já nevím, co se těm torzkám nelíbí... jestli se nějak zakalí tím krutem, nebo co...
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » úte lis 27, 2007 20:52

Chlapci, dajte na Honzovu radu. Je to naozaj kus železa, ktorý praskne možno dosť nevyspytateľne, ale dodatočné zaťažovaníe tomu len pomôže.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » úte lis 27, 2007 21:24

Možná máš pravdu, Mario, ale na druhou stranu jsem neslyšel, že by někomu prasky torzky jen tak, třeba přes noc, nebo na nějakém hrbolu. Vždycky na zvedáku, nebo chvíli po... :D
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř lis 28, 2007 08:50

To Jardo:
S tým by som súhlasil. Je to vysvetliteľné mechanizmom fungovania únavového lomu. Toto, ale znamená, že torxka už v momente zdvíhania bola načatá a cyklus uvoľnenia a znova zaťaženia ju dorazí skôr, ako by bola len zaťažená.

To Anarki:
Keďže najväčšie napätie sa prenáša na povrchu materíálu, zameraj sa na kontrolu povrchu torxiek, na mechnické poškodenie, alebo koróziu a skladuj to tak, aby k tomuto nedošlo. Prípadnú prasklinu, ktorá je ťažko viditeľná voľným okom, hľadaj hlavne v prechode medzi drážkovaním a telom torxky. Samozrejme ak prasklinu nájdeš, tak torxka je použiteľná len ako baseballová pálka. :wink:
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř lis 28, 2007 20:00

Celkom pozorne som preszrel všetky torxky a vyzerajú byť v poho.
Prasklinu som žiadnu nevidel a koróziu už vôbec nie.

Uvidím, hádam ju nebudem nútený použiť a keď áno tak ju namastím s grafitovou vazelínou na listové perá :lol:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř lis 28, 2007 20:45

Dobre vedieť, kde je správne uložená. Až to praskne kurtizáne, viem kam sa obrátiť. :D
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř lis 28, 2007 22:06

Beťár Mario :o

Ale dobre že si mi pripomenul....

Aký je rozdiel medzi zadnými nápravami Phase 1 Phase 2

Na nete sú totiž dva rozdielne typy zadných tlmičov. (napr. od Koni) :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř lis 28, 2007 22:33

Anarki píše:Beťár Mario :o

Ale dobre že si mi pripomenul....

Aký je rozdiel medzi zadnými nápravami Phase 1 Phase 2

Na nete sú totiž dva rozdielne typy zadných tlmičov. (napr. od Koni) :idea:
Anarki, od čeho máš Dialogys? :) Objednávací čísla nápravy i torzních tyčí jsou stejný u roku výroby 1985 i 1991.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv lis 29, 2007 00:29

No právě :idea:
Takže to mám chápat, jakože zadní tlumiče jsou dopasovány podle předních ? (Phase II na Phase II a Phase 1 na Phase 1)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

toxiiik
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte lis 13, 2007 08:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

R5 KARBURATOR

Příspěvek od toxiiik » úte pro 04, 2007 19:43

Chci se zeptat jestli se u R5ky r.v. 90 karburator 1.1 serizuje nejak vyska hladiny benzinu u plovaku. Pripadne jestli nemate nejaky navod na kraburator Zenith 32 IF 2.

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » stř pro 05, 2007 23:11

Měl bych prosbu na někoho s dialogysem. Potřebuji číslo rámu pod motorem GTE 89' a jestli existují zvlášť lyžiny, nebo jen komplet. Dík.

P.S. Jestli se nikdo neozve začnu rozesílat PM! :twisted:
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pon pro 17, 2007 13:49

Nie som si istý, ale rámy pod motor by mali byť rovnaké. Dokonca som niekde čítal, že pasuje aj rám z Clia1. (aj keď je trocha iný - vystužený)
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » pon pro 17, 2007 23:51

Díky, dozjistím...
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » úte pro 18, 2007 08:39

7700769676 - sada vč. stabíku a jeho uložení

7700803493 - samotný rám

obrázek máš v mailu :wink:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » úte pro 18, 2007 11:04

Díky! :super:
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů