Renault 5 - co a jak?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pát čer 17, 2005 12:32

To Robert: Davam Ti uplne za pravdu. Mozno rozdielne chapeme vyraz skrat, ale nebudeme sa tahat za slovicka, ked si inak dobre rozumieme. :)
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » pát čer 17, 2005 16:47

Zdravím, tak problém odhalen a vyřešen :)
byla to nakonec ta volná pojistka, po podrobném zkoumání jsem zjistil, že drží jenom na půlce té vidličky..vyřešila to demontáž pojistkové skříně a nacvakání nových kontaktů do kterých ta pojistka krásně sedne a ni se nehne :)
díky všem za rady....................
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » sob čer 18, 2005 00:45

Mario Horak píše:Tak tu je par fotiek mojho srotu, ako som slubil:
Obrázek
Obrázek
Robert o zvezeni este dlhsie nebude rec. :(

Jééééé tohle mi něco připomíná, že bychom měli stejný způsob trávení volného času? :lol: :lol:

s tím svezením mám také stejný problém ....

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pon čer 20, 2005 10:59

To Rosta: SUPER!! :t18:
To Robert: Dal som na tvoju radu.
Obrázek
To 100KUC: To som rad, ze nie som sam. Posli nejake fotky "Cednika" :lol:
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon čer 20, 2005 12:55

Pětkaři, dělám takový menší průzkum... jaké kdo sháníte díly na své pětky?
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » úte čer 21, 2005 07:31

No mne zatial chybaju iba prkotiny, ale mam z toho velku hlavu:
- sroby do naraznikov
- koliky do pantov dveri
- zlomene plastove prichytky zospodu na brzdove a benzinove trubky
- zlomeny lavy zadny plast bodykitu (mam vymyslenu opravu)
- plast pod pravu zadnu lampu GTE (obycajny mam)
- co sa este objavi...
Na mechanicke skupiny som este nasiahol, takze neviem..., ale vyfuk je v hroznom stave.

Hrdzavy blatnik som opravil takto:
Obrázek
Obrázek
Celkom dobre na kancelarsku krysu nie?
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » úte čer 21, 2005 08:11

Pěkné.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » pát čer 24, 2005 09:36

Zdravíčko, opět mám menší problémy s mou R5kou, je toho víc a základat kvůli tomu novej topic je asi nesmysl:-)
1/ nějak neochotně až sekaně ukatuje otáčkoměr, motor se vytáčí plynule ale otáčkoměr nějak chrápe:-( - může to být jenom že se hnějak seká ručička nebo problém může být jinde??
2/ z ničeho nic mi začala problikávat kontrolka dobíjení a stavu chladící kapaliny ( vody je dostatek a únik není zpozorován ) a u toho nabíjení netuším čím nebo proč, dělá to jen někdy??
3/ jde strašně z tuha otáčet volantem ( nejde plynule ale jako by trhaně ( a moc ochotně se nevrací do původní polohy :( jako by to někde dřelo nebo co, ale nic jsem nenašel........ještě to mírně táhne doleva ale gometrie je v pořádku...
nevím jestli to může souviset s tím řízením ale včera se mi z nepochopitelného důvodu za jízdy s klíčkem v zapalování zamklo řízení ( ještě že jsem jel pomalu a mohl hned zastavit ) :?

díky všem za odpovědi, jak to tak pozoruju tak za chvíli těch dotazů přibude
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pát čer 24, 2005 10:41

Otáčkoměr potřebuje údaje od zapalování, podívej se na zapalovací modul s cívkou, zda nejsou vypadlé konektory nebo poškozené kabely. Když budou v pořádku, připoj jinou přístrojovou desku, zda dělá to samé. Když bude dělat to samé, vyměň zapalovací modul s cívkou.

Kontrolka dobíjení když jen problikává, může být problém v uhlíkách alternátoru, těžko se to měří, v počáteční fázi prostě problikává kontrolka, ale vše funguje. Poškození alternátoru potom bývá zbytečně vyšší, když se závada hned neodstraní.

Chladící kapalina má dva indikátory - ručička teploty a kontrolka přehřátí, v čem je problém?

Jde-li volant ztuha otáčet může být vadné ložisko na sloupku řízení. Jsou na něm dvě ložiska v gumových pouzdrech. Běžně se rozláme koš jehliček a jehličky se vysypou, potom drhne hřídel volantu o zbytky ložiska. Ložiska je možné vyměnit, ale podle mě bude vydřená i hřídel sloupku, takže to bude chtít vyměnit celý sloupek.

Zároveň bych vyměnil spínací skříňku, samovolné uzamčení by mohlo sice souviset s ložisky na hřídeli, ale přeci jen když už se do toho poleze... aspoň bude jistota.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát čer 24, 2005 10:46

K otáčkoměru je výstup ze zapalování - na 3-pinovým konektoru je to ten úplně krajní, 31. Mrkni na to, kdyžtak to něčím prostříkni - rádo se to vytahuje, oxiduje.
Kontrolka dobíjení může signalizovat opotřebený uhlíky, teď před pár dny to někdo tady řešil. Pravidelně - radši stále si kontroluj dobíjení, na 5ce mi asi 3 dny problikávalo a čtvrtej den jsem byl rád, že jsem dojel domů - v garáži jsem to už nenatočil. Ale taky to může bejt někde blbě ukostřený - na R20 mi to bliká nebo svítí co to mám (cca 10tkm), na R21 taktéž (cca 11tkm) a dobíjí to zatím furt. Prostě když jedeš, i za jízdy kontroluj, jak klesne pod zhruba 13V za jízdy bez světel, přestává dobíjet.
U toho řízení - mohly by bejt děravý manžety na řízení a nějakej bordýlek se dostal do převodky na hřeben. Jinak taky mrkni na gumy, jak se sjíždějí. Rozhodně budeš víc v obraze, když auto vpředu zdvíhneš na obou stranách, aby kola byly ve vzduchu a musí jít bez zadrhávání točit volantem i rukou rejdovat kolem. Mohl by se přidírat i spodní čep (pokud tam ještě je), nebo jestli se neutrhnul stabilizátor ze závěsu..
To zamknutí je na demontáž a zkontrolování sloupku řízení a funkce spínačky - asi bych to udělal jako první věc - ostatní chvilku vydrží, sloupek se může zamknout v mnohem větší rychlosti a v zatáčce u chodníku plnýho lidí..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát čer 24, 2005 10:52

Ještě k tý chladící kapalině - asi to Roberte z 25ky neznáš :P , ale některý 5ky mají signalizaci úbytku chladící kapaliny, podobně jako v nádobce ostřikovače (a to už znáš :D ). Je to taky oranžová kontrolka vpravo. Zkontroluj odvzdušnění, jestli je chladič fakt plnej a pak bude problém asi v tom čidle, když ho tam teda máš. Pokud bude KO, odpojit.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pát čer 24, 2005 11:11

Byl jsem první, první.... :lol:

Neříkejte mi, že na pětce je nějaký snímač, který na R25 není. Pak se zajisté jedná o slepou vývojovou cestu. :idea:
R25 starý model ovšem hladinoměr chladící kapaliny měla, proč ho ovšem neosadili do nového :?: Však i ten spínač prázdné náplně ostřikovačů většinou nefunguje. :(

Jo a všmněte si, že dva různí lidé z různých konců ČR, kteří mají každý své zkušenosti napíšou téměř ve stejnou dobu téměř to samé. Že by TELEPATIE :?: :idea: :roll:
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pát čer 24, 2005 13:34

Pridám aj ja svoju skúsenosť s alternátorm na Angeline (R5 z r. 1977). Zatiaľ ma poctivo vozí.
Začala podobne poblikávať kontrolka asi pred rokom. Našiel som uvolnený mostík s diódami. Bol som si istý, že to bolo príčinou závady, ale dotiahnutie nepomohlo. Tak som alternátor zrepasoval. Výmena ložísk perfekné vyčistenie, výmena uhlíkov a elektrická premeranie diód a všetkých vodivých spojov + premeranie káblov ku kontrolke. Nepomohlo ani to. Dodnes neviem, či kontrolka občas svieti z dôvodu prekročenia napätia, alebo z jeho nedostatku. Murphyho zákony poznáte, vždy keď vytiahnem merák, tak zasvietiť nechce. Usudzujem, že chyba je v elektronickom regulátore. Snáď ma ešte povozí, kým ten šrot dorobím. Ozaj už tam nie je žiadna hrdza (šrotom by som to bejby už nazývať nemal) Dajte mi prosím nejaký typ na vhodné meno. Nejaké fotky pošlem v pondelok. Zatiaľ prajem príjemný víkend.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » pát čer 24, 2005 15:24

[quote="Robert"]Otáčkoměr potřebuje údaje od zapalování, podívej se na zapalovací modul s cívkou, zda nejsou vypadlé konektory nebo poškozené kabely. Když budou v pořádku, připoj jinou přístrojovou desku, zda dělá to samé. Když bude dělat to samé, vyměň zapalovací modul s cívkou.quote]

tohle prověřím hned jak to bude možné.......jak budu řešit to řízení....

[quote="Robert"]Kontrolka dobíjení když jen problikává, může být problém v uhlíkách alternátoru - quote]

jako problikávala mě jeden den už asi před půl rokem ale pak to přestalo tak jsem to neřešil, ale radši to všechno prověřím.......


[quote="Robert"]Chladící kapalina má dva indikátory - ručička teploty a kontrolka přehřátí, v čem je problém?quote]

problém je v kontrolce přehřátí, ale je zajímavý že to začlo až když jsem dolil nějaký množství vody......

[quote="Robert"]Jde-li volant ztuha otáčet může být vadné ložisko na sloupku řízení. Jsou na něm dvě ložiska v gumových pouzdrech. Běžně se rozláme koš jehliček a jehličky se vysypou, potom drhne hřídel volantu o zbytky ložiska. Ložiska je možné vyměnit, ale podle mě bude vydřená i hřídel sloupku, takže to bude chtít vyměnit celý sloupek. quote]

už jsme sehnal celou spínací skřínku i s řízením od volantu až po první kříž řízení (za 800,- to docela jde ), ted mě napadlo že se trochu kýval volant tak jestli to nebylo těma vymačkanýma ložiskama v těch pouzdrech :?:

quote]
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » pát čer 24, 2005 15:27

Jan Kalina píše: asi bych to udělal jako první věc - ostatní chvilku vydrží, sloupek se může zamknout v mnohem větší rychlosti a v zatáčce u chodníku plnýho lidí..
jako děkuju i pánubohu že se to stalo v mírné zatáčce a dalo se zabrzdit a odemknout to aníž bych někam vletěl nebo někdo do mě......auto už je odstavený.......... :cry:
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon čer 27, 2005 08:38

Až budeš ten sloupek měnit, uvidíš které ložisko je poškozené. Pakliže se volant kýval, bylo to právě tím rozpadlým ložiskem (a to horním). Kývaní, obtížné otáčení volantem a nepříjemné vrzání jsou typickými příznaky.

Za sloupek jsem rovněž platil na vrakovišti obdobnou cenu, ale to bylo na R25, v principu jsou ovšem ty sloupky stejné a mají stejná ložiska.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pon čer 27, 2005 09:15

To Rosťa: Až v sobotu mi došlo, že to riadenie je vlastne na zabitie. Tak som to v garáži pozrel a odfotil.
Obrázek
Jediné čo sa tam dá kultúrne vymeniť je spínacia skrinka. Ostatné sa dá rozobrať len sekáčom a kladivom. :([/img]
Naposledy upravil(a) Mario Horak dne pon čer 27, 2005 09:27, celkem upraveno 1 x.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pon čer 27, 2005 09:24

Posielam zopár foto, ako som pokročil: :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » pon čer 27, 2005 09:55

Robert píše:Až budeš ten sloupek měnit, uvidíš které ložisko je poškozené. Pakliže se volant kýval, bylo to právě tím rozpadlým ložiskem (a to horním). Kývaní, obtížné otáčení volantem a nepříjemné vrzání jsou typickými příznaky.

Za sloupek jsem rovněž platil na vrakovišti obdobnou cenu, ale to bylo na R25, v principu jsou ovšem ty sloupky stejné a mají stejná ložiska.
tak jsme na to v neděli vlítnul a zjistil jsem že bylo úplně napadrť spodní ložisko, ale fakt KO....vyměnil jsem ale pro jistotu celáýýá to řízení a v tom starým se terprve pořádně povrtám abych zjistil o co šlo( že se to zamklo)
po výměně se volant ani nehne (teda tak ja nemá) a řízení je krásně přesný........a volant se nezamyká samovoloně...

co se týče té chladící kapaliny tak furt netuším co způspbuje to problikávání - všechno jsem zkontroloval ale nic jsme nenašel, dnesk auž to nedělá - tak nechápu........

problikávání kontrolky přestalo taky, ael našel jsem nějakej drát ( volnej )
v prostoru motoru s konektorem ale nevím kam ho zapojit není kam :?: :?: vede do svazku k přístrojovce asi... kolem ostřikovače....ael v dosahu drátu není nikde nic kam ho zapojit.....
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon čer 27, 2005 10:34

Ona Rosťo bliká červená kontrolka přehřátí? A ručička teploty chladící kapaliny je v normálu? Pak mrkni na kabely v konektoru k tomu čidlu, je myslím na vodní pumpě. Buď to někde chytá kostru, nebo blbne čidlo.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon čer 27, 2005 10:43

Hřídel řízení je možné demontovat tak, že upevníš pevnou část sloupku do svěráku a přes dřevěný špalík vytloukáš hřídel nejprve na jednu stranu dokud nevytlačíš ložisko, potom zase na druhou stranu a vytlučeš druhé ložisko, které si můžeš schovat do zásoby.

To Mario: Hnedle to vypadá veseleji.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » pon čer 27, 2005 13:39

Jan Kalina píše:Ona Rosťo bliká červená kontrolka přehřátí? A ručička teploty chladící kapaliny je v normálu? Pak mrkni na kabely v konektoru k tomu čidlu, je myslím na vodní pumpě. Buď to někde chytá kostru, nebo blbne čidlo.
jojo jenom ta kontrolka přehřátí.......ručička teploty se ani nehne - asi prověřím funkčnost nějak........
díky mrknu na to a dám vědět........ 8)
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pon čer 27, 2005 14:14

Ešte k tomu stlpiku riadenia. Na mojom sú ložiská poistené preliačením nosnej trubky. Čiastočne vidno na fotke.
Obrázek
Robert, demontoval si aj zámok? Tam je šroub (možno slepý nit), ktorý má hladkú hlavu. (kto toto vymyslel?) Vidno na predošlej fotke.

To Rosťa: Čidlo prehriatia na starej R5 mám priamo na vrchu hlavy. (možno to tak je aj u Teba)

To Robert: :wink: Ešte lepšie to bude pod lakom.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon čer 27, 2005 14:38

Mario, ten šroub úplně hladkou hlavu nemá - když na to koukneš podrobnějc, zjistíš, že ji má na vrchu ulomenou. Zřejmě na týhle hlavě byla ještě jedna upravená pro nějakej klíč, na slabší nožce, a při zašroubování nadoraz při prvotní montáži se záměrně ulomila právě v tý "nožce", aby to nešlo vyšroubovat.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » úte čer 28, 2005 08:04

Súhlasím s tým a omlúvam sa za hanlivú poznámku na ťažko rozoberateľnú konštrukciu. Nedochádzalo mi, že to tak vlastne musí byť.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů