Renault 5 - co a jak?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon srp 25, 2008 13:13

To Vampire: Jasně :twisted:
Už je mám tlustší než hadice od chladiče :D

Jedna krátka technická, brzdový pedál mi stále klesá, (po čase už brzdí úplne dole a slabo) kvapalina sa nestráca (alebo len strašne málo) nikde to netečie a predsa sa stále zavzdušní jeden okruh.

Je to hlavný brzdový valec alebo niečo iné

Možno pomôže keď napíšem, že mi to vytláča brzdovku cez vrchnák, zohnal som iný vrchnák a robí to isté. Ako keby v nádobke vznikal veľký tlak (čo by asi nemal).

Skúšal som na mieste prudko stláčať brzdu a kamarát pozeral do otvorenej nádobky - nebublinkovalo to.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř srp 27, 2008 22:27

Ďakujem všetkým za to množstvo odpovedí a rád, že som sa vôbec pýtal však :evil:
Kupujem nový valec a starý si do zásoby zrepasujem.
Tým čo sa na mňa vybodli želám aby mali do roka o zábavu postarané ... s hlavným brzdovým valcom :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
vampire.five
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vampire.five » čtv srp 28, 2008 06:58

Nerozciluj se jako malej. Ty ses odbornik a ptas se nas amateru, cos cekal??? Vzdy radis ty nam, tak se nediv 8) :lol:
R5 GTS (bez srdce), R5 GTE (implantovana do GTS)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv srp 28, 2008 11:36

Jasně, když má někdo problém snažm se pomoct nebo alespoň poradit, když mám problém já a nejsem si jist tak se na mě každý vybodne :twisted:

Je tady spousta daleko větších odborníků než jsem já jen škoda že mlčej :?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
vampire.five
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vampire.five » čtv srp 28, 2008 13:14

Zkousels ten regulator??? Je divny ze kapalina neubyva :? . Kdyby aspon ubyvala,tak by to byla trubicka,tesneni,bo neco podobnyho. Ja bych ti rad pomoh,ale nevim a nez ti poradit pi.ovinu,tak budu radsi mlcet :)
R5 GTS (bez srdce), R5 GTE (implantovana do GTS)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv srp 28, 2008 14:55

Regulátor je 3-4 roky starej, to samý kratší brzdový trubky, hadičky k předním i zadním brzdám. V zadních brzdičích jsou dokonce nový gumičky z repasační sady. Nikde nic neteče, kapalina neubývá (nebo jen minimálně).

Včera jsem se naštval, vytáhlnul valec venku spolu s trubkama které jsem vytáhl z držáků a milej válec byl v místech kde je osazen v posilovači mokrej. Takže jsem objednal nový.
Pro jistotu jsem povolil všechny šrouby abych při výmeně neměl nečekaný potíže.

Koupil jsem i repasační sady ale nemám k nim moc velkou důvěru protože ja mám brzdovej systém lucas vpředu i vzadu takže logicky i váleček který vypadá jako původní bude asi Lucas.
No a ty repasační sady se ponoukají už jenom Bendix a Ate, Lucas je dlouhodobě nedostpunej. Takže nový válec jede určitě, když bude jedna ze sad pasovat tak zrepasuju starej a nechám si ho do zásoby, když ne tak budu shánět další repasační sadu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob srp 30, 2008 07:07

Už to vzdej a kup si das Auto :twisted:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob srp 30, 2008 10:53

To se dřív stane Robert Papežem než abych si já kupil Volksshit :idea: :D

Teda abych nebyl nespravedlivý, kdyby se mi dostal do rukou Golf GTI W12 650 tak bych si ho nechal :twisted: :twisted:

Nic slabšího už nechci :P
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Azrael
Člen RCČR
Příspěvky: 75
Registrován: pon kvě 19, 2008 18:41
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Azrael » ned srp 31, 2008 00:27

Potřeboval bych poradit ohledně dálkových světel. Sem nedávno jel v noci a zjistil jsem, že mi nefachaj :( . Prostě ať si s páčkama pod volantem hraju jak chcu, tak prostě nic. Já vlastně ani nevim jak sa u tohodle fára zpínaj :oops: (Mám ho jen chvilku a zatím jsem je nepotřeboval, což mě ale neomlouvá). Manuál mám v nějaký divný němčině takže z něj nic nevyčtu. Mno ale doma sem zjistil, že dálkový mi fungujou jen při vypnutých světlech a to ještě jen tak, že s nima jde jen bliknout. V pojistkový skříni sa přepaluje pojistka č. 3 od leva ( je u ní nakreslená žárovka a na ní z prava ukazuje prstem ruka), jenže já nevim kde hledat průsšvih. Vyměnit sem jí samozřejmě zkusil, ale už je zas ve věčných lovištích. Všechny ostatní žárovky svítí tak jak maj.
Předem děkuji za rady.
Jo, jenom jsem jen tak pro pořádek zapomněl podotknout, že mam R Super 5 1.1 r.v. 1990 Campus (takovej naháč, nebo jak tomu tady říkáte žebro) jestli je tedy zrovna v tomto nějaký rozdíl.
Renault Super5 1.1 Campus
Renault Super5 1.7 GTE

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned srp 31, 2008 09:12

Odešla ti páčka pod volantem, musíš dát jinou. Nová stojí okolo litru, dá se sehnat v AutoKelly, Elitu apod.
Ten prst na obrázku u žárovky ukazuje na stranu auta, ke který patří ta pojistka. Jde o obrysovky/parkovačky.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob zář 06, 2008 02:02

Poruchy ukazovateľa paliva

Zažil a opravil som ich už niekoľko. Doteraz všetky na cudzích autách.
Väčšinou boli na vine zlepené káble ktoré šli od nádrže po pravej (spolujazdcovej) strane. Raz sa stalo, že bola porušená káblovačka od pravej strany k budíkom (tenký zelený kábel ktorý sa spolu s ostatnými pripája do hornej rady konektorov, konkrétne úplne vpravo). Ešte sa mi stalo, že bol zaoxidovaný kontakt medzi budíkom a tyčkami do ktorých sa zasúva (ktoré držia malé mosadzné matičky). No a posledný prípad ktorý som zažil bol taký, že bol vadný samozný budík.

Vyzbrojený týmito skúsenosťami som sa pustil do opravy svojho auta. Už peknú dobu totiž neukazovalo stav nádrže a to ma znervózňovalo. (Naposledy to trochu fungovalo na R5 zraze). Nuž som začal poctivo premerievať káble či sa niekde nezlepily, prestriekal som sajrajtom na kontakty každú rozpájateľnú časť ..... a nič.
Nuž chtiac nechtiac som musel vybrať budíkový panel, meriam káble od začiatku do konca, všetko priechodzie. Naštastie mám záložnú budíkovku, tak po ňu utekám, pripájam a zase nič.
Posledná možnosť - plavák v nádrži. No čo sa mu šmejdovi mohlo stať. ?
Pred rokom so ho rozoberal a riadne prečistil.

SKúška správnosti, náhradný plavák som pripojil na sucho ku konektoru a pripojil budík. Sláva svieti kontrolka prázdnej nádrže. Otočil som plavák hore nohami a ukázalo mi plnú nádrž. No hurá, ja blbec som rozobral pol auta a pritom stačila taká maličkosť. Výmena plaváku už prebehla v štandardnom duchu. Nutné dodať, že pokiaľ nebol plavák dlhšie demontovaný tak je dobré vyrobiť si prípravok na povolenie špeciálnej šruby čo ho tam drží. Doporučujem ohnutý pás plechu o hrúbke +/- 5 mm a šírke pár cm.

Pri rozoberaní starého plaváku som na žiadnu závadu neprišiel. Proste elektronicky nefungoval, pri posune plávajúce časti sa nemenil na kontaktoch odpor. No stačilo aby som vytiahol sklenený pásik s vodivou drážkou, založil ho naspäť a sviniar plavák začal fungovať :twisted: Pritom kontakty čo ho držia na mieste boli čisté a bez vôle.

Ponaučenie, nebuďte pesimisti a začnite od najbanálnejších závad, snáď budete mať štastie :rolling:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob zář 06, 2008 05:26

Anarki píše:Pred rokom so ho rozoberal a riadne prečistil.
Ponaučenie, nevrtejte se v autě pokud bezpodmínečně nemusíte a bude vám fungovat :lol:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř zář 17, 2008 17:01

Čau kluci, jaký baterie jedou do dálkače Neiman pro Renault 5 ? Kolik kusů, jaký napětí a pod. Díky.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř zář 17, 2008 18:24

Ahoj Anarki, baterie tam jedou tři kousky, Alkalické LR-54 o síle 1,5 V. :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

tomy
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pát zář 19, 2008 12:26
Kontaktovat uživatele:

Co s ním?

Příspěvek od tomy » pát zář 19, 2008 14:00

Zdravím ve spolek,
stojí mi doma renault R5 Campus, papiry to ma z roku 83, bylo mi řečeno, že samotné auto je novejsi. je v tom 1,1 jednobod, auto bylo bez problemu pojizdne, ale nekdy pred 3 mesici klikovka chtela vystoupit a je vedle olejoveho filtru dira 3x4cm. jinak jsem okres HK
733345746
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) tomy dne pát zář 19, 2008 16:37, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
vampire.five
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vampire.five » pát zář 19, 2008 15:10

nic ti nedaj, pouze papir o EKO likvidaci, co bys chtel, musi s necim obchodovat:)
R5 GTS (bez srdce), R5 GTE (implantovana do GTS)

tomy
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pát zář 19, 2008 12:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomy » pát zář 19, 2008 15:48

jn, smejdi na vrakaci nedaj ani korunu. tak to prodavat na ND? chce to nekdo? jedine vcelku...

pavel_jílek
Starting member
Příspěvky: 63
Registrován: čtv dub 10, 2008 13:04
Bydliště: Žamberk

Příspěvek od pavel_jílek » sob zář 20, 2008 11:27

Co bys za to chtěl, přijel bych se mrknout. Pár dílů by se mi určitě hodilo.

tomy
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pát zář 19, 2008 12:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomy » sob zář 20, 2008 11:45

prodávám ho jenom v celku. prijed dnes a bude za dva, jinak za 3tis.
viewtopic.php?t=21318&highlight=

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » sob zář 20, 2008 13:37

:evil: Hele nechci stourat, ale nechcete to resit v topiku, kam to patri? A to je BAZAR - Prodam.
Tahle petka je tu po foru uz snad vsude.....
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

tomy
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pát zář 19, 2008 12:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomy » sob zář 20, 2008 18:34

je tu jenom dvakrát :) po pondělí to může admin smazat. buď si jí někdo odveze nebo půjde na EKO likvidaci.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát zář 26, 2008 12:56

Někdy mám chuť svojí pětku prodat, jindy zešrotovat, většinou ji ale pořád mám rád a není tomu jinak ani teď. :) Poprvé mě tak mile překvapila když jsem našel přípravu na palubní počítač. Teď mě překvapila zase když jsem našel přípravu na dělený sedáky. :lol:

Předtím jsem totiž koukal do tří jiných pětek (mladších než ta moje) a ty nic takového neměli. Už jsem byl sklamán že to určitě nebudu mít ani já (a ještě v tak starý pětce 1987). Včera když jsem pucoval vnitřek a měnil koncový kobereček na přípravu sedáků jsem si toho všiml :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
PEPE-K
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: ned srp 06, 2006 16:18
Bydliště: Brno - Řečkovice

Příspěvek od PEPE-K » stř říj 01, 2008 20:45

Jak říkáš, Anarki, s pětkou je to někdy těžké. Jsou chvíle, kdy ji glorifikuju každým ujetým metrem, a naproti tomu chvíle, kdy nadávám, že by se i scénaristé filmu "Dědictví, aneb kurvahošigutntag" červenali. Přisoudil jsem to faktu, že je to vůz ženského rodu, čili má na zcela nevypočitatelnou změnu nálady právo. Kdo miluje svoji přítelkyni, ví své...
Každopádně, potíže s palivovým systémem nejsou cizí ani mně. Zakoupil jsem nádrž, jelikož původní tekla, a ke svému údivu zjišťuji, že současná na tom není o mnoho lépe. Při vzpomínce na práci s její výměnou polykám vulgarismy stejně, jako v osmdesátých letech Elton John panáky vodky poté, co si šňupl koksu. A zde se opět projevuje genialita personifikace v ženu. Být to chlap, dostal by ránu...

Ale stejně, milujte je a držte při životě. Jednou, až zůstanou jen ve Flins a na fotkách v rodinných albech, budeme vzpomínat se slzou v oku. A historie se nebude ptát, jestli je to slza štěstí, nebo vzteku :wink:
Naposledy upravil(a) PEPE-K dne čtv říj 02, 2008 00:11, celkem upraveno 1 x.
Renault R5 GTE 16V

Volantu se jen držím. Pětka se řídí srdcem...

www.renault5brno.webnode.cz

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř říj 01, 2008 23:44

Svatá slova :wink:

Po velké radosti z přípravy na dělený sedáky mám teď nervy na mezeru která vznikla mezi horní a spodní řadou. Netuším proč, sedáky nejdou založit jinak :roll:

Taky jsem si sehnal zachovalý skoro nový tlačítka na palubní desku, zapojím první, nic nefunguje - spálená poistka.
Ještě i u pitomých tlačítek dělali rozdíly Phase 1 Phase 2 a to nejen v schémě ale taky v konektorech a samotných mechanismech tlačítek. :(

Odhodlal jsem se na výměnu žárovky v konektoru zapalovače (ten co je v popelníku.) S klidným svědomím mohu říct, že ta výměna mi dala zabrat víc než výměna hlavního brzdovýho válce (i s kapalinou a odvzdušněním ) :wink:

O elektrice raději ani slovo, mám chuť všechny kabely natáhnout nové (dvakrát tak tlusté) a použít silnější propojovací konektory.

Perličky na závěr:

Při čištění konektorů na motorcích ostřikovačů jsem prohodil kabely. :twisted: Všechno zapasovalo, délka kabelů taky sadla. Při použití zadního stěrače mi ostříkalo přední okno, když jsem pustil přední ostřikovač tak mi ofrkalo zadní. Když jsem je nahodil zpátky tak nešel ani jeden z nich. Kontrola všeho možnýho, opětovný čištění kontaktů, aplikace spreje na kontakty a ... nic. Tak jsem to vzdal, odpojil baterii abych opravil mínusový kontakt co nedržel. Za 10 minut jsem baterii připojil zpátky, odložil nářadí a zkusil ještě jednou ty ostřikovače. Samozřejmě že oba fungovali :twisted:

Už nějaký čas jsem počas jízdy slyšel cvakání relátka. Stalo se to když jsem projel / objel nějakou nerovnost. Zvuky šli ze spodní části palubní desky. Párkrat jsem se na to koukal no nic podezřelé jsem nenašel. Docela mě to štvalo a čekal jsem kde zas zůstanu viset. Až dnes když jsem se bez nastartování motoru spustil z mírneho kopečku a zatočil volantem jsem zjistil, že tokový pazvuk vydáva kloub volantový tyče. :P

Už opravdu přemýšlím o tom že napíšu knížku (něco jako Mein Kampf :twisted: ) a tam zveřejním všechny opravy, příhody, neduhy, radosti i moudrosti co znám.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » stř říj 01, 2008 23:53

Ale přes všechny tyhle příhody a neduhy, je to stejně roztomilý autíčko.Že? :t18: Akorát jsem snad ještě neviděl pětku u který by netekla nádrž.Taky jsem si s ní užil :evil:
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů