Renault 5 - co a jak?
Moderátor: Moderators General
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Tekoucí nádrže? Lidi, co jste si to proboha zase vymysleli za neduh Vám chybí ke štěstí das Auto
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je ta nadrz v pohode a netece sama o sobe, netecou hadice apod., pak to jeste muze saknout okolo plovaku co je v ty dire pod sedadlama. Je v nem zavit a tesneni a to kdyz se utahne moc, tak to tece.
Jsou tu lidi (R5 ) ktery by o tomhle dilu mohli psat romany...
Jsou tu lidi (R5 ) ktery by o tomhle dilu mohli psat romany...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak tohle možná jednou budu litovat ale zatím mohu prohlásit, že po výměně hadiček a těsnění pod plovákem mohu natankovat až po hrdlo a nevyteče ani kvapka.
Autíčko je to opravdu roztomilý, doslova láska na první pohled, když už jsem byl v pokušení ji opustit tak stačil jediný pohled nebo svezení abych od toho upustil
Autíčko je to opravdu roztomilý, doslova láska na první pohled, když už jsem byl v pokušení ji opustit tak stačil jediný pohled nebo svezení abych od toho upustil
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Pokud teče např. tím záhadným vývodem co je u pravýho zadního kola tak jedině vyměnit za jinou. Tam jsou veškerý lepení a podobný metody na prd. Pokud u plováku je to nevyzpytatelný. Hodně asi taky záleží na na tý kovový pružině co vede uvnitř toho plastovýho utahováku a roztahuje ho do stran aby dobře dosedal závit. Někdy stačí lehce utáhnout, jindy pokud to neni na krev-pořád uch--vá. Problém je taky pokud nádrž blbě nebo vůbec neodvětrává. Mě se nafukovala tak, až mi to skřípalo palivový hadice o ten plech co je pod sedadlama. To se pak to šroubení u plováku různě kroutí a netěsní.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
S tím šroubem u plováku - utahovat s citem. Těsnení mezi plovákem a nádrží si uděláš z gumy nebo azbestovýho papíru a musí těsnit. Když to utáhneš s citem tak ten tlak/podtlak unikne kolem tesnění, když to utáhneš pořádně tak jednou budeš mít problém vyndat víčko nádrže
Šroub netěsní a ani nikdy pořádně těsnit nebude, on pouze dělá přítlak na plovák s těsněním
Vývod u pravýho zadního kola - to asi myslíš tu přípojku na druhou nádrž že (GTE a GTT měli ještě jednu malou 7 litrovou).
Lepení neodsuzuj, když použiješ dražší dvousložkový epoxidový lepidlo tak vydrží (jednou jsem takovou nádrž lepil - drží to dodnes, předtím to lepily v servisu a nevydrželo to ani jedno tankování. )
Šroub netěsní a ani nikdy pořádně těsnit nebude, on pouze dělá přítlak na plovák s těsněním
Vývod u pravýho zadního kola - to asi myslíš tu přípojku na druhou nádrž že (GTE a GTT měli ještě jednu malou 7 litrovou).
Lepení neodsuzuj, když použiješ dražší dvousložkový epoxidový lepidlo tak vydrží (jednou jsem takovou nádrž lepil - drží to dodnes, předtím to lepily v servisu a nevydrželo to ani jedno tankování. )
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Das AutoJan Kalina píše:Tekoucí nádrže? Lidi, co jste si to proboha zase vymysleli za neduh Vám chybí ke štěstí das Auto
Ehm, děkujeme Honzo ale my raději zůstaneme u Rencka
Ten jezdí i v dešti (když mu nějaký jouda nepřehodí kabely od ostřikovačů )
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Jasně blbě jsem se vyžvejk. Myslel jsem to tak, že když je ta matka nedostatečně roztažená a nezapadá do závitu, tak nedokonale tlačí na tu plochu plováku s těsněním a pak to prosakuje. S tím propojením to mě nenapadlo Mě to teklo právě tam, takže když jsem nabral víc jak 5 litrů, už to teklo Tam už to někdo lepil a moc se mu to nepodařilo. Vyřešila to pěkná nádrž za 500 kč z vrakáče
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Matice osazená perem, zajišťujcí přítlak víka plováku k otvoru v nádrži je starou známou a potíže nedělá. Mě samozřejmě trápí vývod u zadního pravého kola, zřejmě pozůstatek výroby. Přiznávám bez skurpulí, že další nádrž již měnit nechci. Anarki, jak jsi to provedl s tím lepením? Mě tehdy napadlo to vylít epoxidem, ale neřešil jsem to v domnění, že bude vše v suchu. Jak vidno, mýlit se je lidské...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Normálně jsem pořádně vyčistil lepený místo, odmastil ho, nanesl hrubou vrstvu rozmíchanýho dvousložkovýho epoxidu na namáhaný spoje (výrobce Versachem), na týden jsme odstavili auto, pak natankoval plnou, vozil se a užívá to dodnes. Budou tomu pomalu dva roky.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pepo, tak jestli ti praskla nádrž v tom plastovém nálitku na pravé straně (cca v půlce výšky - vypadá opravdu jako pozůstatek po výrobě - otvor pro nafouknutí a je díra je zacpaná plastovým špuntem - ten mě praskl) nezbývá než nádrž raději opět vyměnit. Lepení ti nedoporučuju.
Pozitivní je zjištění, že nádrž je stejná na všech benz. pětkách - GTE a GTT má stejnou, jen s přídavnou "rezervní" nádrží.
Pozitivní je zjištění, že nádrž je stejná na všech benz. pětkách - GTE a GTT má stejnou, jen s přídavnou "rezervní" nádrží.
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Přesně to jsem měl na mysli, to bylo první co jsem musel vyměnit100KUC píše:Pepo, tak jestli ti praskla nádrž v tom plastovém nálitku na pravé straně (cca v půlce výšky - vypadá opravdu jako pozůstatek po výrobě - otvor pro nafouknutí a je díra je zacpaná plastovým špuntem - ten mě praskl) nezbývá než nádrž raději opět vyměnit. Lepení ti nedoporučuju.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Myšlienka dňa - niet nad žabožrútske skrutky
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 0816131474
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 0696459570
To čo je na obrázku je môj odvzdušňovák z vodnej hadice (tá v ktorej je termostat).
Aby som nepredbiehal, tak som s ním nehýbal taký polrok (odvtedy čo som si tú hadicu kúpil novú originál s novým odvzdušňovákom).
Utiahol som ho tak aby mi nepretekal (rukou) a nechal tak.
Dnes som si to veselo kalil domov keď ma pristavil kamarát z ulice. Tak som dupol na brzdu, pneu zapískali a spod mojej kapoty začal stúpať dym. Okamžite som vypol motor a otváral kapotu. V tme som veľa nevidel, len to, že vyteká voda z hadice kde je termostat cez odvzdušňovaciu dierku. Prvé čo ma napadlo bolo že vystrlil šroub von. Auto som dotlačil ku kopcu a spustil sa domov. Doma XXXXXX ako pentagon som prišiel na koreň neuveriteľnej záhady. Hlavička šroubu s gumenným tesnením sa ulomila a voda unikala cez nadrezaný závit ktorý normálne slúži na uľahčenie odvzdušňovania. Ako mohla prasknúť skrutka s takou hrúbkou (5,5 mm) mi nie je jasné.
Našrouboval som tam normálnu skrutku z nejakého držiaku a tú som utiahol 10 kľúčom. O originálnej ani neuvažujem, naopak druhú originálnu ktorú mám na potrubí od radiátora tiež čo najskôr vymením za normálnu železiarsku.
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 0816131474
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 0696459570
To čo je na obrázku je môj odvzdušňovák z vodnej hadice (tá v ktorej je termostat).
Aby som nepredbiehal, tak som s ním nehýbal taký polrok (odvtedy čo som si tú hadicu kúpil novú originál s novým odvzdušňovákom).
Utiahol som ho tak aby mi nepretekal (rukou) a nechal tak.
Dnes som si to veselo kalil domov keď ma pristavil kamarát z ulice. Tak som dupol na brzdu, pneu zapískali a spod mojej kapoty začal stúpať dym. Okamžite som vypol motor a otváral kapotu. V tme som veľa nevidel, len to, že vyteká voda z hadice kde je termostat cez odvzdušňovaciu dierku. Prvé čo ma napadlo bolo že vystrlil šroub von. Auto som dotlačil ku kopcu a spustil sa domov. Doma XXXXXX ako pentagon som prišiel na koreň neuveriteľnej záhady. Hlavička šroubu s gumenným tesnením sa ulomila a voda unikala cez nadrezaný závit ktorý normálne slúži na uľahčenie odvzdušňovania. Ako mohla prasknúť skrutka s takou hrúbkou (5,5 mm) mi nie je jasné.
Našrouboval som tam normálnu skrutku z nejakého držiaku a tú som utiahol 10 kľúčom. O originálnej ani neuvažujem, naopak druhú originálnu ktorú mám na potrubí od radiátora tiež čo najskôr vymením za normálnu železiarsku.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Anarki, ty jsi před nějakou dobou řešil řízení, potřeboval bych nové, sehnal jsi na GTT/GTE nové? Nebo máš ze žebráka?
díky H.
díky H.
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, sehnal jsem z druhovýroby na GTE/GTT verzi (o polovinu levnější než originál, o polovinu dražší než na obyčejnou pětku) až na pár odlišností s úchytama (Phase 1, Phase 2) pasovalo v pohodě.
Jinak ho mají za velmi zajímavou cenu i na
Jinak ho mají za velmi zajímavou cenu i na
Kód: Vybrat vše
www.mjauto.cz
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to ne ... GTE má jiný uchycení řízení než co maj tam... je uložené v silonových poudrech a o dost silnější...
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tohle jsem řešil i já
Nikdo, ale opravdu nikdo už neměl řízení které by se uchycovalo na pětku přes ty pouzdra. Je to systém uchycení který měl ještě Phase 1.
Phase 2 pětky GTE GTT měli řízení uchyceno přímo přes držáky co jsou navařeny na řízení. Dobrá správa je, že tenhle systém je zpětné kompatibilní i s Phase 1 karoseríí, prostě jen vyhodíš ty držáky a phase 2 řízení našroubuješ přímo ke karoserii.
Je pravda, že nové řízení není tak masivní jako původní Phase 1 ale když jsem si ho srovnal s řízením třeba na Express nebo na obyčejnou pětku tak je pořád masivnější. Navíc je nové a určitě vydrží víc než 18 a víc let staré původní. Nerad to říkám, no myslím, že nemáš na vybranou.
Buď koupíš staré řízení z nějakýho vraku a dřív nebo později se udělají vůle i na něm.
Objednáš si nové řízení z Renaultu, zaplatíš za něj 2 - 3 krát víc než za druhovýrobu a přijde ti Phase 2 řízení na který ty pouzdra nedáš a budeš ho muset přidelat ke karoserii.
Koupíš řízení z K-tec, Reich-hard a pod a když ti přijde tak zjistíš že je stejný než z MJ-Auto tudíž Phase 2 naprosto stejných rozměrů a parametrů
Než jsem já koupil řízení tak jsem ho několik let sháněl a psal si s několika lidma co už tohle řešili, pokaždý jsem dostal odpověď ať si koupím první řízení co mají. Ještě ti můžu pohledat jednu stránku na závodní řízení pro GTT ale cena tam byla 800 euro což jsem já nebyl ochotnej za řízení dát.
Nikdo, ale opravdu nikdo už neměl řízení které by se uchycovalo na pětku přes ty pouzdra. Je to systém uchycení který měl ještě Phase 1.
Phase 2 pětky GTE GTT měli řízení uchyceno přímo přes držáky co jsou navařeny na řízení. Dobrá správa je, že tenhle systém je zpětné kompatibilní i s Phase 1 karoseríí, prostě jen vyhodíš ty držáky a phase 2 řízení našroubuješ přímo ke karoserii.
Je pravda, že nové řízení není tak masivní jako původní Phase 1 ale když jsem si ho srovnal s řízením třeba na Express nebo na obyčejnou pětku tak je pořád masivnější. Navíc je nové a určitě vydrží víc než 18 a víc let staré původní. Nerad to říkám, no myslím, že nemáš na vybranou.
Buď koupíš staré řízení z nějakýho vraku a dřív nebo později se udělají vůle i na něm.
Objednáš si nové řízení z Renaultu, zaplatíš za něj 2 - 3 krát víc než za druhovýrobu a přijde ti Phase 2 řízení na který ty pouzdra nedáš a budeš ho muset přidelat ke karoserii.
Koupíš řízení z K-tec, Reich-hard a pod a když ti přijde tak zjistíš že je stejný než z MJ-Auto tudíž Phase 2 naprosto stejných rozměrů a parametrů
Než jsem já koupil řízení tak jsem ho několik let sháněl a psal si s několika lidma co už tohle řešili, pokaždý jsem dostal odpověď ať si koupím první řízení co mají. Ještě ti můžu pohledat jednu stránku na závodní řízení pro GTT ale cena tam byla 800 euro což jsem já nebyl ochotnej za řízení dát.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No hezký...
mám ale fázi 2
a z řízení mi kouká vidlička..
což maj psaný na 1.0 1.1 a 1.4 ... na 1,7 je s tisícihranem
mám ale fázi 2
a z řízení mi kouká vidlička..
což maj psaný na 1.0 1.1 a 1.4 ... na 1,7 je s tisícihranem
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Já měl taky tisíchran, na novým mi ponoukali čtyřhran, (v Dialogysu k tomu jdou doobjednat potřebný součásti.) ale nakonec došlo řízení i s tisíchranem (na chlup stejné jako to s čtyřhranem.)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no tak já tomu pořád nějak nerozumímAnarki píše:Já měl taky tisíchran, na novým mi ponoukali čtyřhran, (v Dialogysu k tomu jdou doobjednat potřebný součásti.) ale nakonec došlo řízení i s tisíchranem (na chlup stejné jako to s čtyřhranem.)
Já nemám tisícihran, ale vidličku, takže si mám objednat řízení na 1.0 a 1.1 ??? nebo sundám vidličku a pod ní je tisícihran?
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Nejsi v tom sám100KUC píše:no tak já tomu pořád nějak nerozumím
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To jsem moc rád... ale rád bych to už konečně dořešil....Jan Kalina píše:Nejsi v tom sám100KUC píše:no tak já tomu pořád nějak nerozumím
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Hm, když tak ti ty součásti nafotím z Dialogysu ale musíš chvilku vydržet, zrovna jsem udělal upgrade a nahodil nový Windows, zatím tam nemám nic kromě ovladačů, Opery a Total Commanderu
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ok, zpátky k tématu:
Na prvním obrázku jsou řízení které se dávali do GTE/GTT.
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 2623683490
První typ je nedostupný už nějakou dobu takže v Dialogysu má příznak neobjednatelný případně neznáme číslo tarifu. To je ten typ co jsem měl já a co máš ty. Tisíchran uložen v silonových pouzdrech.
Druhý je s posilovačem, krom toho že stojí dvakrát tolik co obyčejný není ničím zvláštní (24 tisíc.)
Třetí se objevil pro Phase 2 karoserie, je mi záhadou proč ho nemáš když je tvoje pětka Phase 2 ale nakolik se jedná o francouzy tak to není nic výjmečnýho. Bohužel fakt je, že tohle je jediný řízení které lze objednat v Renaultu nebo v druhovýrobě. Renault 12 tisíc, druhovýroba o víc jak polovinu míň.
Obrázek číslo dvě.
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 7628844738
K tomu uchycení , na obrázku je hezky vidět jak jde prohodit řízení v pozdrech za řízení s držákem. Za použití stejných šroub, matic a dutých válečků.
V první řadě se musíš pořádně podívat na své řízení. Jestli tam máš tisíchran s vidličkou nebo čtyřhran. Čtyřhran, no problem, prostě si koupíš jakoukoliv druhovýrobu a ona tam sedne. Tisíchran je větší problém.
1 - Buď si ručně uděláš mezikus místo součástky číslo 11.
2 - Seženeš si jinou spodní část volantový tyče.
3 - Objednáš si to řízení zvenku (itálie, francie) a tam za něj dáš dva až třikrát tolik než v MJAuto. Odtud ti ale určitě přijede řízení s tisíchranem (nejprve pošlou fotky a až pak ti pošlou typ který sis vybral).
Teď ještě k uložení tlumičů, chci to řešit. Jednou jsi psal že je nedostupný a jediný co mají je ze žebráka. Obrázek číslo 3:
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 7341912258
Uložení tlumičů pro podvozek GTE a GTT Phase 1.
Která součástka konkrétně je nedostupná.
Protože po měsíci mi z Renaultu dorazila součástka číslo 8 a sočástka číslo 10
8 - 7700777654
10 - 7700757324
Případně mi prosím napiš co bych ještě měl při výměně tlumiče, pružiny a horního uložení (8,10) vyměnit. Ložisko, už mám.
Na prvním obrázku jsou řízení které se dávali do GTE/GTT.
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 2623683490
První typ je nedostupný už nějakou dobu takže v Dialogysu má příznak neobjednatelný případně neznáme číslo tarifu. To je ten typ co jsem měl já a co máš ty. Tisíchran uložen v silonových pouzdrech.
Druhý je s posilovačem, krom toho že stojí dvakrát tolik co obyčejný není ničím zvláštní (24 tisíc.)
Třetí se objevil pro Phase 2 karoserie, je mi záhadou proč ho nemáš když je tvoje pětka Phase 2 ale nakolik se jedná o francouzy tak to není nic výjmečnýho. Bohužel fakt je, že tohle je jediný řízení které lze objednat v Renaultu nebo v druhovýrobě. Renault 12 tisíc, druhovýroba o víc jak polovinu míň.
Obrázek číslo dvě.
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 7628844738
K tomu uchycení , na obrázku je hezky vidět jak jde prohodit řízení v pozdrech za řízení s držákem. Za použití stejných šroub, matic a dutých válečků.
V první řadě se musíš pořádně podívat na své řízení. Jestli tam máš tisíchran s vidličkou nebo čtyřhran. Čtyřhran, no problem, prostě si koupíš jakoukoliv druhovýrobu a ona tam sedne. Tisíchran je větší problém.
1 - Buď si ručně uděláš mezikus místo součástky číslo 11.
2 - Seženeš si jinou spodní část volantový tyče.
3 - Objednáš si to řízení zvenku (itálie, francie) a tam za něj dáš dva až třikrát tolik než v MJAuto. Odtud ti ale určitě přijede řízení s tisíchranem (nejprve pošlou fotky a až pak ti pošlou typ který sis vybral).
Teď ještě k uložení tlumičů, chci to řešit. Jednou jsi psal že je nedostupný a jediný co mají je ze žebráka. Obrázek číslo 3:
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 7341912258
Uložení tlumičů pro podvozek GTE a GTT Phase 1.
Která součástka konkrétně je nedostupná.
Protože po měsíci mi z Renaultu dorazila součástka číslo 8 a sočástka číslo 10
8 - 7700777654
10 - 7700757324
Případně mi prosím napiš co bych ještě měl při výměně tlumiče, pružiny a horního uložení (8,10) vyměnit. Ložisko, už mám.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů