Renault 5 - co a jak?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte črc 07, 2009 01:37

:cry: Tak to je škoda
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7324
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte črc 07, 2009 11:43

Myslím, že kdybys skočil do tý hospody na pár panáků, aspoň bys z toho něco měl :lol: A určitě bys vystřízlivěl z podobných nákupů v budoucnu :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9d RT-E3 1997
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte črc 07, 2009 15:21

To není pravda, byl jsem v hospodě s váma na srazu a vůbec jsem nevystřízlivěl :twisted: spíš naopak mám chuť si koupit něco originálního :lol: co nekupuje kromě mě nikdo jiný :smajl12: už to mám koupím si origo kazetový rádio, stojí pod pět tácu a je to ještě kvalita Phillips Obrázek

Ale náhodou už konečně dorazily kryty na horní šrouby tlumičů :t18:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » stř črc 08, 2009 10:27

Anarki píše:To není pravda, byl jsem v hospodě s váma na srazu a vůbec jsem nevystřízlivěl :twisted: spíš naopak mám chuť si koupit něco originálního :lol: co nekupuje kromě mě nikdo jiný :smajl12: už to mám koupím si origo kazetový rádio, stojí pod pět tácu a je to ještě kvalita Phillips Obrázek

Ale náhodou už konečně dorazily kryty na horní šrouby tlumičů :t18:
To radio jsi si mohl vybrat u mě v garáži:-)))) jinak jsi lehce blázen, nebo se snažíš o zákaznickou slevu?:-)
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7324
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř črc 08, 2009 11:32

Spíš těžce blázen Obrázek Jemu dají spíš ještě přirážku, aby se ho zbavili Obrázek Obrázek

Rosťo, ty máš nějaký origo rádio, co se dávalo do 5ky :?: :o :scratch: Uka :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9d RT-E3 1997
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř črc 08, 2009 15:36

Nene, origo rádio do GTE/T jsi tam neměl. Alespoň ne na dostupném místě. :wink:

Slevu samozřejmě mám a nesnažím se o nic. Je to moje hobby :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Azrael
Člen RCČR
Příspěvky: 76
Registrován: pon kvě 19, 2008 18:41
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Azrael » ned zář 06, 2009 13:44

Ctěl bych sa zeptat, potřeboval bych svoji R5GTE vzadu trošku (tak o 5-6cm) zvednout, aby sa mi tam vešla kola (225 šířka), lze to nějak provést??? Jestli ano, tak jak a je to vůbec dobrej nápad? Rychle nejezdím a v zatáčkách už vůbec ne, na to sem fakt srab, já to auto nemam na trhání silničních rekordů, takže jestli to bude trošku víc plavat mi nevadí, na to jsem stejně zvyklej z Campika. Budu velice vděčný za vaše rady. Díky.
Renault Super5 1.1 Campus
Renault Super5 1.7 GTE

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv zář 10, 2009 20:24

Posunúť torzné tyče o niekoľko zubov na jednej aj druhej strane ale je to riskantné, môže ti časom prasknúť niektorá torzná tyč :idea:
Ak nemáš doma v garáži rezervnú zadnú nápravu alebo odložených 15 tisíc na repas zadnej nápravy tak to nedoporučujem :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv zář 10, 2009 20:54

Najnovší poznatok, pri zvyšovaní plniaceho tlaku turba na Cléonoch GTT nie je najlepším riešením meniť trysky. Nedá sa už ani zďaleka dobre nastaviť bohatost zmesi, horšie spolupracuje karburátor so zapaľovaním a zdvihne sa spotreba hoci sa maximálny plniaci tlak nevyužíva. Je to vhodné pre garážových tuzermeistrov ktorý chcú za málo peňazí veľa muziky.

Oveľa inteligentnejšie riešenie je nastavovací regulátor tlaku paliva. Na tom sa nastaví vyšší tlak paliva, bez problémov sa zoradí karburátor na pôvodných tryskách a aj pri vyššom plniacom tlaku dostáva motor dostatok paliva nielen pre zmes ale aj pre chladenie vrchu piestu. :wink:

Spotreba paliva sa pri normálnej jazde nezmení, emisie takisto nie.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 881
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pát zář 11, 2009 09:15

Na kolik jsi zvyšoval plnící tlak?

On tady je celkem problém že tlak zvedneš relativně snadno ale jen ve vysokejch otáčkach, v nízkejch ho prostě nezvedneš.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát zář 11, 2009 19:23

Tak po poriadku.
Nasledujúci popis vyžaduje zachovalý motor a zachovalé turbo ináč môže niečo z toho poškodiť. :!: :idea: Aj tak samotná úprava zníži životnosť motora. :idea:
Skúšal som dať sériovú T2 (TB0214) na 1 bar. Osvedčilo sa to, turbo nežralo olej, pred tým som ešte zrepasoval olejové čerpadlo a dvihol aj tlak oleja (asby stíhalo umazať turbo). Samozrejmosťou je 2.0mm kovové tesnenie pod hlavou Tlak sa dvíha skrátením vôle na tyčke regulačného ventilu. okrem toho som prerobil ovládanie klapky turba na systém skupiny A. Skombinovaním týchto úprav som dosiahol, že turbo začína plniť už pri 2000 rpm. Pokiaľ by som nejazdil na plný plyn tak nemám potrebu ani meniť trysky. Ale niekedy to proste ináč nejde :twisted: Tak som dal hlavnú trysku 130 namiesto 120 nastavil karbec a omeral bohatosť zmesi v rôznych fázach zaťaženia. Lenže to nebolo ono, motor sa nedal poriadne nastaviť a nechcel spolupracovať s mapami zapaľovania. Preto som prikročil k plánu B, vyskúšal dať sériovú trysku a zdvihnúŤ tlak paliva tak aby som sa dostal na také emisné hodnoty aké som mal na plný plyn so 130 tryskou. Podarilo sa a aj teraz zisťujem, že je to inteligentnejšie a ekologickejšie riešenie. Pri normálnej jazde mestom do 3500 rpm mi dokonca klesla priemerná spotreba. :D

Ak by som chcel dvihnúť tlak v nízkych otáčkach musel by som použiť turbo s menším A/R a k tomu prispôsobiť aj výfuzkové parohy. To ale nemám zapotreby, naopak skôr poškuľujem po T25 :twisted: lebo samotná T2 nestíha plniť ten motor dostatočne dlho. :idea: A pri 1 bare už vôbec nie.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » pát zář 11, 2009 20:13

Jedna T25 se mi válí doma :twisted: :idea:
Dead man

Uživatelský avatar
t_007
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: úte bře 31, 2009 17:20
Bydliště: Brno - Žabovřesky

Příspěvek od t_007 » pát lis 27, 2009 11:36

Ahoj všichni, mám na své R5 stále problémy s otáčkoměrem. Koupil sem před pár měsíci od Rosti přístrojovku z TS s otáčkoměrem a vyměli sem jí za tu moji, co měla pouze velkej budík na ukazatel stavu paliva. Dostal jsem už nějaký schémata podle kterých sem to napojil ale stále se nic neděje. Ručička otáčkoměru se ani nehla. Nevíte kde může být problém nebo proč to nejde? Díky moc za každou radu už vážně neívm co s tím.
_________________
Renault 5 GTL? (Spring) 1,4; 44kW

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned pro 20, 2009 20:22

Milujem tú časť svojho auta ktorá drichme pod kapotou :twisted:
CBMT - (Cléon Boľšoj Moščnosti Turbovy) niektoré vlastnosti má rovnaké ako jeho menovec RBMK :D . V lete sa to pri svižnej jazde hreje ako ďas musím dávať chladnejší termostat. V zime sa to nechce za nič na svete zohriať, keď to za pomoci Eberspachera a krytiny pred chladičom zohrejem, prejdem pár desiatok kilometrov, super, fúka horúci vzduch z radiátora. Lenže stačí aby som ho poriadne prehnal a ten studený vzduch ktorým ho preplňujem celý motor ochladí na polovicu :shock: A mám po teple v kokpite. :twisted: Zistil som to až minule pri -15 stupňoch, nemohol sa takto schladiť náprom vzduchu, krytina je vedená popred celý chladič cez 3/4 IC a pokračuje pod celým motorom až po riadenie. :idea: A radiátor zase nemá taký prietok vody ani schopnosť odovzdávania tepla aby celý motor "schladil" za cca. 45 sekúnd.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 881
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » čtv led 14, 2010 13:48

Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » čtv led 14, 2010 22:41

Chce to registraci :?
Dead man

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 881
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pát led 15, 2010 08:30

Tak se zaregistruj, jsou tam fakt dobrý přestavby GTT, R11T. Je tam spoustu fotek a návodů. Třeba tenhle odkaz je na přestavbu R5 GT Turbo na Alpine Turbo se čtyř bodem.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » ned dub 25, 2010 12:07

dovolím si pár obrázků mojí pětky po skoro hotové renovaci:-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 229
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » pon dub 26, 2010 18:40

Jůůůůů :D Krásná, nechceš přijet ukázat jí na sraz? :)
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002

julom
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon úno 23, 2015 20:54

Re: Renault 5 - co a jak?

Příspěvek od julom » sob dub 04, 2015 23:31

Ahojte, mame R5 kratko a vsimol som si ze brzdove svetla svetia len pri zapnutom zapalovani. Ma to tak byt? ...auta ktore som mal doteraz svietili aj bez zapalovania.
Renault 5 TR 1,4 C3J 1990

julom
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon úno 23, 2015 20:54

Re: Renault 5 - co a jak?

Příspěvek od julom » úte zář 15, 2015 21:59

Nikto nevie ako vam svietia brzdy? :-O ...no nic, tak potom by ste mi mohli aspon napisat ci interierove hodiny su podsvietene? Dakujem
Renault 5 TR 1,4 C3J 1990

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host