Renault 5 - co a jak?
Moderátor: Moderators General
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Myslím, že kdybys skočil do tý hospody na pár panáků, aspoň bys z toho něco měl A určitě bys vystřízlivěl z podobných nákupů v budoucnu
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To není pravda, byl jsem v hospodě s váma na srazu a vůbec jsem nevystřízlivěl spíš naopak mám chuť si koupit něco originálního co nekupuje kromě mě nikdo jiný už to mám koupím si origo kazetový rádio, stojí pod pět tácu a je to ještě kvalita Phillips
Ale náhodou už konečně dorazily kryty na horní šrouby tlumičů
Ale náhodou už konečně dorazily kryty na horní šrouby tlumičů
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
To radio jsi si mohl vybrat u mě v garáži:-)))) jinak jsi lehce blázen, nebo se snažíš o zákaznickou slevu?:-)Anarki píše:To není pravda, byl jsem v hospodě s váma na srazu a vůbec jsem nevystřízlivěl spíš naopak mám chuť si koupit něco originálního co nekupuje kromě mě nikdo jiný už to mám koupím si origo kazetový rádio, stojí pod pět tácu a je to ještě kvalita Phillips
Ale náhodou už konečně dorazily kryty na horní šrouby tlumičů
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Spíš těžce blázen Jemu dají spíš ještě přirážku, aby se ho zbavili
Rosťo, ty máš nějaký origo rádio, co se dávalo do 5ky Uka
Rosťo, ty máš nějaký origo rádio, co se dávalo do 5ky Uka
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Nene, origo rádio do GTE/T jsi tam neměl. Alespoň ne na dostupném místě.
Slevu samozřejmě mám a nesnažím se o nic. Je to moje hobby
Slevu samozřejmě mám a nesnažím se o nic. Je to moje hobby
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Ctěl bych sa zeptat, potřeboval bych svoji R5GTE vzadu trošku (tak o 5-6cm) zvednout, aby sa mi tam vešla kola (225 šířka), lze to nějak provést??? Jestli ano, tak jak a je to vůbec dobrej nápad? Rychle nejezdím a v zatáčkách už vůbec ne, na to sem fakt srab, já to auto nemam na trhání silničních rekordů, takže jestli to bude trošku víc plavat mi nevadí, na to jsem stejně zvyklej z Campika. Budu velice vděčný za vaše rady. Díky.
Renault Super5 1.1 Campus
Renault Super5 1.7 GTE
Renault Super5 1.7 GTE
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Posunúť torzné tyče o niekoľko zubov na jednej aj druhej strane ale je to riskantné, môže ti časom prasknúť niektorá torzná tyč
Ak nemáš doma v garáži rezervnú zadnú nápravu alebo odložených 15 tisíc na repas zadnej nápravy tak to nedoporučujem
Ak nemáš doma v garáži rezervnú zadnú nápravu alebo odložených 15 tisíc na repas zadnej nápravy tak to nedoporučujem
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Najnovší poznatok, pri zvyšovaní plniaceho tlaku turba na Cléonoch GTT nie je najlepším riešením meniť trysky. Nedá sa už ani zďaleka dobre nastaviť bohatost zmesi, horšie spolupracuje karburátor so zapaľovaním a zdvihne sa spotreba hoci sa maximálny plniaci tlak nevyužíva. Je to vhodné pre garážových tuzermeistrov ktorý chcú za málo peňazí veľa muziky.
Oveľa inteligentnejšie riešenie je nastavovací regulátor tlaku paliva. Na tom sa nastaví vyšší tlak paliva, bez problémov sa zoradí karburátor na pôvodných tryskách a aj pri vyššom plniacom tlaku dostáva motor dostatok paliva nielen pre zmes ale aj pre chladenie vrchu piestu.
Spotreba paliva sa pri normálnej jazde nezmení, emisie takisto nie.
Oveľa inteligentnejšie riešenie je nastavovací regulátor tlaku paliva. Na tom sa nastaví vyšší tlak paliva, bez problémov sa zoradí karburátor na pôvodných tryskách a aj pri vyššom plniacom tlaku dostáva motor dostatok paliva nielen pre zmes ale aj pre chladenie vrchu piestu.
Spotreba paliva sa pri normálnej jazde nezmení, emisie takisto nie.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak po poriadku.
Nasledujúci popis vyžaduje zachovalý motor a zachovalé turbo ináč môže niečo z toho poškodiť. Aj tak samotná úprava zníži životnosť motora.
Skúšal som dať sériovú T2 (TB0214) na 1 bar. Osvedčilo sa to, turbo nežralo olej, pred tým som ešte zrepasoval olejové čerpadlo a dvihol aj tlak oleja (asby stíhalo umazať turbo). Samozrejmosťou je 2.0mm kovové tesnenie pod hlavou Tlak sa dvíha skrátením vôle na tyčke regulačného ventilu. okrem toho som prerobil ovládanie klapky turba na systém skupiny A. Skombinovaním týchto úprav som dosiahol, že turbo začína plniť už pri 2000 rpm. Pokiaľ by som nejazdil na plný plyn tak nemám potrebu ani meniť trysky. Ale niekedy to proste ináč nejde Tak som dal hlavnú trysku 130 namiesto 120 nastavil karbec a omeral bohatosť zmesi v rôznych fázach zaťaženia. Lenže to nebolo ono, motor sa nedal poriadne nastaviť a nechcel spolupracovať s mapami zapaľovania. Preto som prikročil k plánu B, vyskúšal dať sériovú trysku a zdvihnúŤ tlak paliva tak aby som sa dostal na také emisné hodnoty aké som mal na plný plyn so 130 tryskou. Podarilo sa a aj teraz zisťujem, že je to inteligentnejšie a ekologickejšie riešenie. Pri normálnej jazde mestom do 3500 rpm mi dokonca klesla priemerná spotreba.
Ak by som chcel dvihnúť tlak v nízkych otáčkach musel by som použiť turbo s menším A/R a k tomu prispôsobiť aj výfuzkové parohy. To ale nemám zapotreby, naopak skôr poškuľujem po T25 lebo samotná T2 nestíha plniť ten motor dostatočne dlho. A pri 1 bare už vôbec nie.
Nasledujúci popis vyžaduje zachovalý motor a zachovalé turbo ináč môže niečo z toho poškodiť. Aj tak samotná úprava zníži životnosť motora.
Skúšal som dať sériovú T2 (TB0214) na 1 bar. Osvedčilo sa to, turbo nežralo olej, pred tým som ešte zrepasoval olejové čerpadlo a dvihol aj tlak oleja (asby stíhalo umazať turbo). Samozrejmosťou je 2.0mm kovové tesnenie pod hlavou Tlak sa dvíha skrátením vôle na tyčke regulačného ventilu. okrem toho som prerobil ovládanie klapky turba na systém skupiny A. Skombinovaním týchto úprav som dosiahol, že turbo začína plniť už pri 2000 rpm. Pokiaľ by som nejazdil na plný plyn tak nemám potrebu ani meniť trysky. Ale niekedy to proste ináč nejde Tak som dal hlavnú trysku 130 namiesto 120 nastavil karbec a omeral bohatosť zmesi v rôznych fázach zaťaženia. Lenže to nebolo ono, motor sa nedal poriadne nastaviť a nechcel spolupracovať s mapami zapaľovania. Preto som prikročil k plánu B, vyskúšal dať sériovú trysku a zdvihnúŤ tlak paliva tak aby som sa dostal na také emisné hodnoty aké som mal na plný plyn so 130 tryskou. Podarilo sa a aj teraz zisťujem, že je to inteligentnejšie a ekologickejšie riešenie. Pri normálnej jazde mestom do 3500 rpm mi dokonca klesla priemerná spotreba.
Ak by som chcel dvihnúť tlak v nízkych otáčkach musel by som použiť turbo s menším A/R a k tomu prispôsobiť aj výfuzkové parohy. To ale nemám zapotreby, naopak skôr poškuľujem po T25 lebo samotná T2 nestíha plniť ten motor dostatočne dlho. A pri 1 bare už vôbec nie.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Ahoj všichni, mám na své R5 stále problémy s otáčkoměrem. Koupil sem před pár měsíci od Rosti přístrojovku z TS s otáčkoměrem a vyměli sem jí za tu moji, co měla pouze velkej budík na ukazatel stavu paliva. Dostal jsem už nějaký schémata podle kterých sem to napojil ale stále se nic neděje. Ručička otáčkoměru se ani nehla. Nevíte kde může být problém nebo proč to nejde? Díky moc za každou radu už vážně neívm co s tím.
_________________
Renault 5 GTL? (Spring) 1,4; 44kW
_________________
Renault 5 GTL? (Spring) 1,4; 44kW
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Milujem tú časť svojho auta ktorá drichme pod kapotou
CBMT - (Cléon Boľšoj Moščnosti Turbovy) niektoré vlastnosti má rovnaké ako jeho menovec RBMK . V lete sa to pri svižnej jazde hreje ako ďas musím dávať chladnejší termostat. V zime sa to nechce za nič na svete zohriať, keď to za pomoci Eberspachera a krytiny pred chladičom zohrejem, prejdem pár desiatok kilometrov, super, fúka horúci vzduch z radiátora. Lenže stačí aby som ho poriadne prehnal a ten studený vzduch ktorým ho preplňujem celý motor ochladí na polovicu A mám po teple v kokpite. Zistil som to až minule pri -15 stupňoch, nemohol sa takto schladiť náprom vzduchu, krytina je vedená popred celý chladič cez 3/4 IC a pokračuje pod celým motorom až po riadenie. A radiátor zase nemá taký prietok vody ani schopnosť odovzdávania tepla aby celý motor "schladil" za cca. 45 sekúnd.
CBMT - (Cléon Boľšoj Moščnosti Turbovy) niektoré vlastnosti má rovnaké ako jeho menovec RBMK . V lete sa to pri svižnej jazde hreje ako ďas musím dávať chladnejší termostat. V zime sa to nechce za nič na svete zohriať, keď to za pomoci Eberspachera a krytiny pred chladičom zohrejem, prejdem pár desiatok kilometrov, super, fúka horúci vzduch z radiátora. Lenže stačí aby som ho poriadne prehnal a ten studený vzduch ktorým ho preplňujem celý motor ochladí na polovicu A mám po teple v kokpite. Zistil som to až minule pri -15 stupňoch, nemohol sa takto schladiť náprom vzduchu, krytina je vedená popred celý chladič cez 3/4 IC a pokračuje pod celým motorom až po riadenie. A radiátor zase nemá taký prietok vody ani schopnosť odovzdávania tepla aby celý motor "schladil" za cca. 45 sekúnd.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Jůůůůů Krásná, nechceš přijet ukázat jí na sraz?
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Re: Renault 5 - co a jak?
Ahojte, mame R5 kratko a vsimol som si ze brzdove svetla svetia len pri zapnutom zapalovani. Ma to tak byt? ...auta ktore som mal doteraz svietili aj bez zapalovania.
Renault 5 TR 1,4 C3J 1990
Re: Renault 5 - co a jak?
Nikto nevie ako vam svietia brzdy? :-O ...no nic, tak potom by ste mi mohli aspon napisat ci interierove hodiny su podsvietene? Dakujem
Renault 5 TR 1,4 C3J 1990
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů