R 5 GTE

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
vojtosu
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon úno 25, 2008 21:00
Bydliště: Kokory
Kontaktovat uživatele:

R 5 GTE

Příspěvek od vojtosu » čtv srp 21, 2008 23:39

zdravím mám takový problém se svou 5 GTE když přidám rychleji plyn tak to začne škubat , cukat když se přidá postupně tak ani ne ale třeb apři předjíždení nevíte co by to mohlo být?díky
pepa

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned srp 24, 2008 15:48

palivový filtr, čerpadlo, ucpanej katalyzátor, vstřiky ..... :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pon srp 25, 2008 00:45

Anarki píše:palivový filtr, čerpadlo, ucpanej katalyzátor, vstřiky ..... :wink:
A taky kabely ke svickam, svicky, palec nebo vicko rozdelovace... :kc:
Nebo i blbej benzin... :wink:
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon srp 25, 2008 02:23

To Jirke: To by mu to dělalo pořád a né jen když rychle přidá plyn :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pon srp 25, 2008 11:45

Anarki píše:To Jirke: To by mu to dělalo pořád a né jen když rychle přidá plyn :wink:
No ja nevim, ale me se kdysi stalo, ze pri rychlejsim pridani plynu (napr. pri predjizdeni nebo najezdu na dalnici) a nebo pri hodne nizkych otackach to delalo presne to samy, vzdycky se to vycukalo a pak za chvilku v pohode. A bylo to tim, ze byla pretrzena svicka v porcelanu na jednom valci a pri vetsim elektrickym zatizeni to proste hazelo jiskru na blok misto do valce. Tim samozrejme netvrdim, ze mu to dela z tohohle duvodu, ale napadlo me to jako varianta.
No fakt je, ze blbej benzin by to delal furt a to vicko a palec zejmena za vlhka a i pri mensim pridani plynu...Jooo, kdybych si ten jeho prizpevek precetl poradne.... :wink:
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon srp 25, 2008 12:52

Tohle samý kdysi dělalo Mártymu motor mu při vyšších otáčkach umíral a cukal. Chvíli nad tím laboroval a když vyměnil katalyzátor za nový tak říkal že mu to v 6.000 letí :)

Prasklá svíčka v porcelánu je hnusná závada, nemám nic proti koupě nových svíček brisk za 30 kč jednu a zkusit je. I když jsou levné jejich kvalita je perfektní.

Blbej benzín, to je taky varianta ale spíš by se to hádalo pořád a stratil by tah. I když při těch patokách co se na trhu vyskytují je možný vše :D

Ještě mě napadla prasklá hadice v motorovém prostoru, je tam nejmíň jedna podtlaková co tohle dokáže.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

vojtosu
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon úno 25, 2008 21:00
Bydliště: Kokory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vojtosu » pon srp 25, 2008 15:08

jj dík moc vrhnu se na to a snad na to přijdu co to dělá
pepa

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů