R5 1,4 nejede!-vyřešeno
Moderátor: Moderators General
R5 1,4 nejede!-vyřešeno
Ahoj mám problém se svojí pětkou. Je to jednobod 1,4 motor C3J kat.Z ničeho nic přestala v kopci jet a už nešla znovu nahodit.Po prozkoumání jsme zjistili,že nejde benzín přes vstřikovací ventil na škrtící klapku.Benzín v hadičkách přitom teče.Po nějaký době tam přecijen začal týct,ale při zátahu do kopce to hrozně cukalo a vůbec nejelo.Naopak z kopce jelo bez problému.Potom už zase nešla nastartovat a benzín tam né a né natýct.Když jsme vyndali ten ventil,tak při točení startérem opět nic neteče a když vypnu zapalování tak v tom zachrčí a v tu chvíli se tam teprve vstříkne palivo.Může to být tím ventilem,nebo že by čerpadlo?Kromě toho vstřikovací ventil nejde na 1,4 C3J jednobod vůbec sehnat.Prý by tam šel z 1,7.Je to pravda?
Naposledy upravil(a) R5 dne pon čer 23, 2008 15:37, celkem upraveno 1 x.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Zkus se podívat na benz. filtr u čerpadla, benzin tam sice proteče, ale nemusí mu to stačit ... !!
...ale důvodů může být velmi mnoho...
...ale důvodů může být velmi mnoho...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
to jsme vzhledem k tomu že bylo v listopadu měněný za nový nekontrovali.Že by se ucpalo tak rychle?
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
jenomže původně to nestartovalo vůbec,pak když se trochu pohejbalo s s ručním plynem,tak to najednou naskočilo a normálně bez brblání motor běžel dokonce i na úplně otevřenou škrtící klapku.Akorát do toho kopce to nechtělo ani na jedničku.Pak po mvypnutí motoru už o zase nechtělo naskočit.Jak poznám že je špatný čerpadlo?Je fakt že dlouho hučelo jako když někdo v zadu luxuje.Ale poslední dobou bylo tichý.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Zkus vyměnit to čerpadlo, když hučelo měli jste ho vyměnit už dávno Proč myslíš že najednou stichlo
Nebo se podívej jaké tam je a změř jestli dáva takový tlak jak má.
1,4-ky měli tuším 90 litrů za hodinu při tlaku 3 bar.
1,7-ky zase 120 litrů za hodinu při tlaku 3 bar.
Nebo se podívej jaké tam je a změř jestli dáva takový tlak jak má.
1,4-ky měli tuším 90 litrů za hodinu při tlaku 3 bar.
1,7-ky zase 120 litrů za hodinu při tlaku 3 bar.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
130 litrů/hodinu a 3 bary má 1.4ka i 1.7ka, 1-bod i 4-bod.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Zvláštní, z 1,4-ky 1 bodu jsem vytáhl originální čerpadlo Bosch (držáky byly hotový) 0580453911. Minimum 20 Maximum 90 litrů k hodině, při tlaku 300 kpa.
Asi tam šlo víc druhů a až později se tam dostali ty 120 l/h.
Mělo by stačit tohle no v podstatě nemáš co pokazit když tam dáš silnější.
Asi tam šlo víc druhů a až později se tam dostali ty 120 l/h.
Mělo by stačit tohle no v podstatě nemáš co pokazit když tam dáš silnější.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Žádný víc druhů, že nejdřív jedno a pozdějc jiný - takhle a ne jinak, se do těch manuálů podívej Renix-Bendix měl to čerpadlo u stříkaček stejný bez rozdílu, včetně V6ky 2849cc. Rozdíly byly u novějších motorů, např.F3P, u vstřikování Bosch, Siemens apod.
Na 1-bod 1.4ku rozhodně nestačí čerpadlo z motoru 1.4turbo (60L/h a 2.5baru), vyzkoušeno.
Na 1-bod 1.4ku rozhodně nestačí čerpadlo z motoru 1.4turbo (60L/h a 2.5baru), vyzkoušeno.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To mi je jasný že lenoch z GTT nestačí ten nestačí ani v samotným GTT. Psal jsem o 90l/h při 3 bar.
To R5: Je to snadný, prostě opiš číslo z čerpadla a já ti napíšu jeho parametry. Nebo si tam dej klidně silnější.
To R5: Je to snadný, prostě opiš číslo z čerpadla a já ti napíšu jeho parametry. Nebo si tam dej klidně silnější.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Hned jak se to zastavilo,tak mě to taky napadlo,ale když jsme rozdělali pal.hadice tak to teklo.Ale vzhledem k tomu že to nejede do kopce,by mohlo znamenat že už to to čerpadlo neutlačí. Vyndali jsme dokonce i vstřikovací ventil.Doufám že mu neuškodí když spadnul na zem...
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Mam nový zážitky se svým Renaultem.Vypojil a zapojil jsem baterku (reset řídící jednotky)a chytlo to.Benzín normálně na klapku teče.Když jsem ho projížděl do kopce tak všechno v normálu akorát na trojku to při 70 km/h začalo cukat.Když uberu tak zase normál a pak při přidání na 70 to zase zacukalo.Pak jsem ho chcípnul a při startování když byl teplej tak hned chcípnul a podruhý kdybych hned nepřidal plyn tak taky.Nemůže to bejt taky třeba teplotní čidlo?Každopádně servis ho nemine,ale vypadá,že tam alespoň dojedu po svejch.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Tohle vstrikovani nema pamet zavad..R5 píše:Mam nový zážitky se svým Renaultem.Vypojil a zapojil jsem baterku (reset řídící jednotky)a chytlo to.Benzín normálně na klapku teče.Když jsem ho projížděl do kopce tak všechno v normálu akorát na trojku to při 70 km/h začalo cukat.Když uberu tak zase normál a pak při přidání na 70 to zase zacukalo.Pak jsem ho chcípnul a při startování když byl teplej tak hned chcípnul a podruhý kdybych hned nepřidal plyn tak taky.Nemůže to bejt taky třeba teplotní čidlo?Každopádně servis ho nemine,ale vypadá,že tam alespoň dojedu po svejch.
R19 Chamade 16V
To je divný Né? A z čeho by to pak zjišťovala diagnostika?Když ne z paměti?A Zástrčku na diagnostiku tam mam.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Tak nevim,mechanik rozdělal snad už úplně všechno-změřil čerpadlo, elektriku, vyměnil ventil, i celý vstřikování, kouknul do nádrže jestli se nevysypal sací koš, ale závadu ne a ne najít. Prej chytne ale až na několikátej pokus. Jde sice benzín na klapku, ale málo a prej ho to nějak divně na ní rozprašuje. Už mě vůbec nenapadá čim by to mohlo bejt. Nemá někdo podobný zkušenosti? S autem který je v pořádku, akorát nejezdí??
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Problém byl uspěšně vyřešen a už zase jezdim. Bylo blbý palivový čerpadlo. Problém byl v tom, že občes dávalo tlaky dobrý a občas ne. A zrovna když ho v servisu měřili poprvý tak bylo ok. Když už rozebrali skoro celý auto a nic, napado mechanika změřit ho ještě jednou. A najednou nedávalo ani 1 bar. Navíc mu nejací chytrolíni, co si říkaj "odborníci na Renaulty" tvrdili, že čerpadlo buď tlak dává a nebo vůbec nadává ( taky mu radili, že nejlepší bude když to dá do kovošrotu ).
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Čerpadlo se zaseklo nejspíš proto, protože se mi rozsypal plovák v nádrži a ty kousky ho zacpaly. takže mi to teď vůbec neukazuje palivo. Kdyby byl nějakej co má 3 kontakty a 3 hadice k mání tak neváhám A kdyby bylol taky víčko hrdla nádrže s odvzdušněním ...
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů