R5 1,4 nejede!-vyřešeno

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

R5 1,4 nejede!-vyřešeno

Příspěvek od R5 » ned kvě 18, 2008 16:01

Ahoj mám problém se svojí pětkou. Je to jednobod 1,4 motor C3J kat.Z ničeho nic přestala v kopci jet a už nešla znovu nahodit.Po prozkoumání jsme zjistili,že nejde benzín přes vstřikovací ventil na škrtící klapku.Benzín v hadičkách přitom teče.Po nějaký době tam přecijen začal týct,ale při zátahu do kopce to hrozně cukalo a vůbec nejelo.Naopak z kopce jelo bez problému.Potom už zase nešla nastartovat a benzín tam né a né natýct.Když jsme vyndali ten ventil,tak při točení startérem opět nic neteče a když vypnu zapalování tak v tom zachrčí a v tu chvíli se tam teprve vstříkne palivo.Může to být tím ventilem,nebo že by čerpadlo?Kromě toho vstřikovací ventil nejde na 1,4 C3J jednobod vůbec sehnat.Prý by tam šel z 1,7.Je to pravda?
Naposledy upravil(a) R5 dne pon čer 23, 2008 15:37, celkem upraveno 1 x.
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » ned kvě 18, 2008 19:27

Zkus se podívat na benz. filtr u čerpadla, benzin tam sice proteče, ale nemusí mu to stačit ... !!

...ale důvodů může být velmi mnoho...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » ned kvě 18, 2008 22:06

to jsme vzhledem k tomu že bylo v listopadu měněný za nový nekontrovali.Že by se ucpalo tak rychle?
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

R5_GTT
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: úte led 15, 2008 08:59

Příspěvek od R5_GTT » ned kvě 18, 2008 22:23

počítam že na 90pr.to bude palivový čerpadlo.Už muže být zasvinený.Benzín možná nejaký protlačí,ale ne pri vyšší námaze,to jest vyšší rychlost nebo jízda do kopce.

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » ned kvě 18, 2008 22:40

jenomže původně to nestartovalo vůbec,pak když se trochu pohejbalo s s ručním plynem,tak to najednou naskočilo a normálně bez brblání motor běžel dokonce i na úplně otevřenou škrtící klapku.Akorát do toho kopce to nechtělo ani na jedničku.Pak po mvypnutí motoru už o zase nechtělo naskočit.Jak poznám že je špatný čerpadlo?Je fakt že dlouho hučelo jako když někdo v zadu luxuje.Ale poslední dobou bylo tichý.
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned kvě 18, 2008 23:49

Zkus vyměnit to čerpadlo, když hučelo měli jste ho vyměnit už dávno :idea: Proč myslíš že najednou stichlo :D
Nebo se podívej jaké tam je a změř jestli dáva takový tlak jak má.
1,4-ky měli tuším 90 litrů za hodinu při tlaku 3 bar.
1,7-ky zase 120 litrů za hodinu při tlaku 3 bar.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon kvě 19, 2008 00:26

130 litrů/hodinu a 3 bary má 1.4ka i 1.7ka, 1-bod i 4-bod.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon kvě 19, 2008 00:43

Zvláštní, z 1,4-ky 1 bodu jsem vytáhl originální čerpadlo Bosch (držáky byly hotový) 0580453911. Minimum 20 Maximum 90 litrů k hodině, při tlaku 300 kpa.
Asi tam šlo víc druhů a až později se tam dostali ty 120 l/h.
Mělo by stačit tohle no v podstatě nemáš co pokazit když tam dáš silnější.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon kvě 19, 2008 01:21

Žádný víc druhů, že nejdřív jedno a pozdějc jiný - takhle a ne jinak, se do těch manuálů podívej :twisted: Renix-Bendix měl to čerpadlo u stříkaček stejný bez rozdílu, včetně V6ky 2849cc. Rozdíly byly u novějších motorů, např.F3P, u vstřikování Bosch, Siemens apod.
Na 1-bod 1.4ku rozhodně nestačí čerpadlo z motoru 1.4turbo (60L/h a 2.5baru), vyzkoušeno.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon kvě 19, 2008 09:24

To mi je jasný že lenoch z GTT nestačí :D ten nestačí ani v samotným GTT. :roll: Psal jsem o 90l/h při 3 bar.

To R5: Je to snadný, prostě opiš číslo z čerpadla a já ti napíšu jeho parametry. Nebo si tam dej klidně silnější.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

R5_GTT
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: úte led 15, 2008 08:59

Příspěvek od R5_GTT » pon kvě 19, 2008 15:56

ja mám R5 GTT.Když jsem šel mnenit pal.čerpadlo,tak značku bosch.Nevím jak u tebe,ale pak se nelekni,jelikož to puvodní čerpadlo co jsem tam mnel bylo uuuplne malinký.Divil jsem se že to vlastne stačí tlačit benzín.Když jsem tam dal to nový,tak to je uuplne o nečem jiném.Uvidíš,bude to to čerpadlo.

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » pon kvě 19, 2008 16:53

Hned jak se to zastavilo,tak mě to taky napadlo,ale když jsme rozdělali pal.hadice tak to teklo.Ale vzhledem k tomu že to nejede do kopce,by mohlo znamenat že už to to čerpadlo neutlačí. Vyndali jsme dokonce i vstřikovací ventil.Doufám že mu neuškodí když spadnul na zem... :(
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » úte kvě 20, 2008 12:46

Mam nový zážitky se svým Renaultem.Vypojil a zapojil jsem baterku (reset řídící jednotky)a chytlo to.Benzín normálně na klapku teče.Když jsem ho projížděl do kopce tak všechno v normálu akorát na trojku to při 70 km/h začalo cukat.Když uberu tak zase normál a pak při přidání na 70 to zase zacukalo.Pak jsem ho chcípnul a při startování když byl teplej tak hned chcípnul a podruhý kdybych hned nepřidal plyn tak taky.Nemůže to bejt taky třeba teplotní čidlo?Každopádně servis ho nemine,ale vypadá,že tam alespoň dojedu po svejch.
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » sob kvě 24, 2008 23:25

R5 píše:Mam nový zážitky se svým Renaultem.Vypojil a zapojil jsem baterku (reset řídící jednotky)a chytlo to.Benzín normálně na klapku teče.Když jsem ho projížděl do kopce tak všechno v normálu akorát na trojku to při 70 km/h začalo cukat.Když uberu tak zase normál a pak při přidání na 70 to zase zacukalo.Pak jsem ho chcípnul a při startování když byl teplej tak hned chcípnul a podruhý kdybych hned nepřidal plyn tak taky.Nemůže to bejt taky třeba teplotní čidlo?Každopádně servis ho nemine,ale vypadá,že tam alespoň dojedu po svejch.
Tohle vstrikovani nema pamet zavad..
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » ned kvě 25, 2008 14:46

To je divný Né? A z čeho by to pak zjišťovala diagnostika?Když ne z paměti?A Zástrčku na diagnostiku tam mam.
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » pon kvě 26, 2008 01:12

R5 píše:To je divný Né? A z čeho by to pak zjišťovala diagnostika?Když ne z paměti?A Zástrčku na diagnostiku tam mam.
Prave proto pri diagnostice musi bezet motor... bez nastartovanyho motoru ti to vyhodi minimalne chybu lambady :wink:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » pon čer 09, 2008 18:20

Tak nevim,mechanik rozdělal snad už úplně všechno-změřil čerpadlo, elektriku, vyměnil ventil, i celý vstřikování, kouknul do nádrže jestli se nevysypal sací koš, ale závadu ne a ne najít. Prej chytne ale až na několikátej pokus. Jde sice benzín na klapku, ale málo a prej ho to nějak divně na ní rozprašuje. Už mě vůbec nenapadá čim by to mohlo bejt. Nemá někdo podobný zkušenosti? S autem který je v pořádku, akorát nejezdí?? :oops:
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » sob čer 14, 2008 18:32

Problém byl uspěšně vyřešen a už zase jezdim. Bylo blbý palivový čerpadlo. Problém byl v tom, že občes dávalo tlaky dobrý a občas ne. A zrovna když ho v servisu měřili poprvý tak bylo ok. Když už rozebrali skoro celý auto a nic, napado mechanika změřit ho ještě jednou. A najednou nedávalo ani 1 bar. Navíc mu nejací chytrolíni, co si říkaj "odborníci na Renaulty" tvrdili, že čerpadlo buď tlak dává a nebo vůbec nadává ( taky mu radili, že nejlepší bude když to dá do kovošrotu ). :evil:
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

R5_GTT
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: úte led 15, 2008 08:59

Příspěvek od R5_GTT » ned čer 15, 2008 11:01

no vidíš,mnel jsem pravdu- :wink:

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » ned čer 22, 2008 15:04

Čerpadlo se zaseklo nejspíš proto, protože se mi rozsypal plovák v nádrži a ty kousky ho zacpaly. takže mi to teď vůbec neukazuje palivo. Kdyby byl nějakej co má 3 kontakty a 3 hadice k mání tak neváhám :D A kdyby bylol taky víčko hrdla nádrže s odvzdušněním ... :D
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů