Renault R5 GTT Phase 2
Moderátor: Moderators General
Renault R5 GTT Phase 2
Zdravím všechny petkare.
Jsem novým majitelem renault r5 gtt phase II.Potreboval bych pár rad,jelikož auto ješte moc neznám.První vec s kterou potrebuji poradit je kontrolka dobíjení.Nekdy porad svíti,nekdy jenom problikuje a nekdy nesvíti.Muže to být zlý klinový remen?za druhé,podle toho jaký mám rychlostní stupen mužu vytačet auto.Napríklad pri 3 mužu auto vytačet jenom do 3.5tis. otáček a pak jak kdyby se mi zastavil prívod paliva.Auto začne cukat.Takhle to je u každého prevodového stupne.Nemuže to být karburátorem.A ješte neco,od jakých otáček má tlačit turbo?U mne napríklad začne tlačit turbo ale na aute to není nekdy cítit.A má renault r5 gtt v serii odfukový ventil?Tohle je zatím to nejzakladnejší.Dekuji moc za rady.
Jsem novým majitelem renault r5 gtt phase II.Potreboval bych pár rad,jelikož auto ješte moc neznám.První vec s kterou potrebuji poradit je kontrolka dobíjení.Nekdy porad svíti,nekdy jenom problikuje a nekdy nesvíti.Muže to být zlý klinový remen?za druhé,podle toho jaký mám rychlostní stupen mužu vytačet auto.Napríklad pri 3 mužu auto vytačet jenom do 3.5tis. otáček a pak jak kdyby se mi zastavil prívod paliva.Auto začne cukat.Takhle to je u každého prevodového stupne.Nemuže to být karburátorem.A ješte neco,od jakých otáček má tlačit turbo?U mne napríklad začne tlačit turbo ale na aute to není nekdy cítit.A má renault r5 gtt v serii odfukový ventil?Tohle je zatím to nejzakladnejší.Dekuji moc za rady.
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Vitaj v rodine.
Môže. Stačí ho vizuálne skontrolovať a došponovať. Typujem skôr na regulátor dobíjania. (je to čierna krabička namontovaná ako súčasť alternátora)
Môže. Turbo máš v porioadku?
Záťah turba je cítiť dosť výrazne, v akých otáčkach doplnia druhí.
Pokiaľ viem nemá.
Kód: Vybrat vše
Nekdy porad svíti,nekdy jenom problikuje a nekdy nesvíti.Muže to být zlý klinový remen
Kód: Vybrat vše
podle toho jaký mám rychlostní stupen mužu vytačet auto.Napríklad pri 3 mužu auto vytačet jenom do 3.5tis. otáček a pak jak kdyby se mi zastavil prívod paliva.Auto začne cukat.Takhle to je u každého prevodového stupne.Nemuže to být karburátorem
Kód: Vybrat vše
A ješte neco,od jakých otáček má tlačit turbo?U mne napríklad začne tlačit turbo ale na aute to není nekdy cítit
Kód: Vybrat vše
A má renault r5 gtt v serii odfukový ventil
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, k tomu cukání to vidím na palivový čerpadlo, nestíhá dávat palivo. Určitě nic neskazíš když tam dáš palivový čerpadlo z kterýhokoliv renaulta co měl vstřikování (R5 GTE, Clio 16V a spol...). Když ne čerpadlo, bude to regulátor tlaku paliva v závislosti od tlaku vzduchu. Tady ale může být těch zrad více (stačí prasklá podtlaková hadička - málo jich tam není, netěsný karburátor - prasklá trubka přívodu vzduchu do karbece, případně potíž s karbecem - když už do něj někdo strkal pedále). To že necítiš tah turba může být jak špatným turbem tak unikajícim tlakem nebo vylagrovaným motorem (když za studena táhne a po ohřátí už ne).
Turbo tlačí od 2500 otáček a od 3500 to už musí být maskr (když máš plyn na podlaze.)
Co myslíš pod pojmem odfukový ventil. Pokud máš na mysli Blow Off ventil tak ten žádna pětka v sérii neměla. Pětky GTT Phase 2 ale už měli v sérii ventil který se otevřel při spouštění chladiče karburátoru a nahnal do karburátoru studený vzduch.
S tím dobíjením to vidím na chytlou diodu v alternátoru nebo špatný regulátor. Případně na uvolněný-zaoxidovaný kontakty na alternátoru nebo skrat- bastl v elektrice vozu. Pětka bez problému dobíjí i když je ten řemen volný. Taky bys ho slyšel pískat při studeném startu.
Turbo tlačí od 2500 otáček a od 3500 to už musí být maskr (když máš plyn na podlaze.)
Co myslíš pod pojmem odfukový ventil. Pokud máš na mysli Blow Off ventil tak ten žádna pětka v sérii neměla. Pětky GTT Phase 2 ale už měli v sérii ventil který se otevřel při spouštění chladiče karburátoru a nahnal do karburátoru studený vzduch.
S tím dobíjením to vidím na chytlou diodu v alternátoru nebo špatný regulátor. Případně na uvolněný-zaoxidovaný kontakty na alternátoru nebo skrat- bastl v elektrice vozu. Pětka bez problému dobíjí i když je ten řemen volný. Taky bys ho slyšel pískat při studeném startu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Sportovní auto - sportovní minulost
Pokud to nedělá lanko (o čem dost pochybuju) nebo nějak zdeformovaný pedál (o čem pochybuju ještě více) tak to vypadá na výměnu spojky.
Kde ti zabírá ? Až budeš mít v pořádku motor tak vyzkoušej jestli ti neprokluzuje na vyšších rychlostních stupních.
Pokud to nedělá lanko (o čem dost pochybuju) nebo nějak zdeformovaný pedál (o čem pochybuju ještě více) tak to vypadá na výměnu spojky.
Kde ti zabírá ? Až budeš mít v pořádku motor tak vyzkoušej jestli ti neprokluzuje na vyšších rychlostních stupních.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
zabíra mi uuuple odspodu.Tyhle veci jako je spojka prevodovka atd.Tak to se určite v budoucnu bude mnenit.O tom není pochyb,ale chce to čas.S tým škubáním pri určitých rychlostech,tak to jdu vyrešit tento víkend.Myslím si že to bude v palivovým filtry.A prosím Vás,jaký by ste mi doporučili svíčky,jelikož originál by jsem mneli jít Champion N3G,ale když mi rekli cenu jedné svíčky,tak se mi podlomily kolena .
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Champion N3G Ne
Odkdy jich dělají někde v chudobině stojí za výkal.
Dva roky dozadu jsem to měl a můžu klidně prohlásit, že větší šmejd svíce jsem neviděl
Asi mi to neuvěříš ale na pětku jsou nejlepší Brisky za pár stovek. Když po pět tisíc km vyměníš olej tak spolu s ním zahodíš i ty svíčky. Nebo si po výměně párkrát doliješ do benzínu ricínový olej a můžou zůstat dalších pět tisíc. Když chceš kvalitu kup si NGK Platinum nebo Bosch Platin pro R5 GT Turbo. Ale jenom pokud máš zapalování Re-209 nebo Re-229. Re-208 nemá moc ráda platiny Ale na tvém místě bych koupil ty Brisky a investoval víc do oprav. U pětky zvláště platí že to co zanedbáš později několiknásobně proplatíš.
Odkdy jich dělají někde v chudobině stojí za výkal.
Dva roky dozadu jsem to měl a můžu klidně prohlásit, že větší šmejd svíce jsem neviděl
Asi mi to neuvěříš ale na pětku jsou nejlepší Brisky za pár stovek. Když po pět tisíc km vyměníš olej tak spolu s ním zahodíš i ty svíčky. Nebo si po výměně párkrát doliješ do benzínu ricínový olej a můžou zůstat dalších pět tisíc. Když chceš kvalitu kup si NGK Platinum nebo Bosch Platin pro R5 GT Turbo. Ale jenom pokud máš zapalování Re-209 nebo Re-229. Re-208 nemá moc ráda platiny Ale na tvém místě bych koupil ty Brisky a investoval víc do oprav. U pětky zvláště platí že to co zanedbáš později několiknásobně proplatíš.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
5ka GTturbo je provozně nejnákladnější auto svý výkonový kategorie, takže se nediv, že jedna svíčka pro tento motor stojí běžně okolo 500,-Kč. Musíš si je koupit tam, kde dostaneš nejnižší cenu Já se dostal na 326,-/ks u svíček NGK a jiný v podstatě ani nedoporučuju. Přesný typ mám někde napsaný v garáži, ale stejně není jiná alternativa - mají platinovou středovou elektrodu - je slabší , než u obyčejných svíček. A pozor - nesmíš motor uchlastat, nebo elektroda může uhořet.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Vypadá to na stratu podtlaku v systému. Když brzdíš tak si posilovač brzd bere podtlk z motoru - když je motor studený, je úplně normální že to chcípne. Když to udělá i teplý motor je něco špatně a někde ti to propouští tlak přes hadice.
Může ale taky být špatně nastaven volnoběh či bohatost, případně poškozený karbec.
Může ale taky být špatně nastaven volnoběh či bohatost, případně poškozený karbec.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
udelalo mi to 2x když byl motor uplne telplý.No nic,tak se na to budu muset na to podívat.Je toho docela dost co to muže být za problém.A prosím vás,chtel jsem vymnenit olej,ale nakonec jsem zistil že na to asi potrebuju nejaký speciální klíč ve tvaru štverce.Tento víkend se na to chystám a ješte chci vymneti vodní pumpu atd. atd.
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby sis přečetl nějaké ty příspěvky na fóru ohledně výměny oleje, tak zjistíš, že potřebuješ klíč čtvercového průřezu o straně čtverce 8mm... ale než ho začneš shánět, poradím ti, že výborně tam pasuje běžná klika od dveříR5_GTT píše:chtel jsem vymnenit olej,ale nakonec jsem zistil že na to asi potrebuju nejaký speciální klíč ve tvaru štverce.
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů