Koupě R5 GT TURBO
Moderátor: Moderators General
Koupě R5 GT TURBO
Ahoj potřebuju pár rad k autíčku.
Má nalítáno 180000km,turbo po GO,má vybranej interier (ale to mi neva), problém se startováním trvá dýl než se probudí. jinak nic
.....jak se vkládají foto ?
Má nalítáno 180000km,turbo po GO,má vybranej interier (ale to mi neva), problém se startováním trvá dýl než se probudí. jinak nic
.....jak se vkládají foto ?
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
Na ukazovatel km zapomeň, buď je stočenej nebo s ním jezdilo prase a máš to jedno
Delší start může dělat cokoliv, od slabší baterky, vyběhanýho startéru přes špatný svíce, přelomený zapalovavací kabely, zaoxidovaný palec a víčko rozdělovače, poruchu zapalovací cívky až po poruchy mazání, špatný olej ........
O tom turbu po G.O. si myslím svoje, každý co prodáva Turbo říká že je po G.O. ale snad to tvoje někdo udělal ......... a pořádně
K autu obecně, cokoliv na něm zanedbáš (opravu výměnu) se ti pokazí ještě víc a bude tě to stát ještě víc Osobní zkušenost.
Vyměn si všechny náplně (olej, olejový filtr, brzdovku, palivový filtr, vzduchový filtr, klinový řemen, svíčky). Udělej to i když ti předchozí majitel řekl že to vyměnil Pětka Turbo je zvlášť citlivá na vzduchový filtr, doporučuju koupit sportovní vložku a dát ji do původní nádoby. Svíčky jsou taková specialita, raději kup obyčejné jednokontaktní NGK podle katalogu, sportovní svíce nechodí na každý pětce, chodí to pak na tři válce a dělá potíže.
Při výměně brzdovky si rovnou skontroluj v jakém stavu máš kotouče destičky a zátěžový regulátor zadních brzd (je to bolest pětkek). Pokud teče tak ho rovnou vyměň. S tím bych taky vyměnil brzdový hadičky vpředu i vzadu, stojí to pár korun a je na to taky hafo replik.
Pak bych pokračoval výměnou popraskaných hadiček při motoru (vzduchové, palivové, vodní). Nemusíš je kupovat z Renaultu, stačí je koupit na míru a když to bude značka Gates. Když ti praskne palivová hadička a cákne to na zvody tak ti začne hořet celé auto
.................................................................................
Zásady jízdy s turbomotorem: chladná hlava a přehled na silnici
nejdřív zaběhnout na provozní teplotu v otáčkach do 2500 rpm a až pak tomu nakládat (trpí turbo i motor). Po vyřádení to musíš nechat vydejchat pomalou jízdou (1-3 minuty) a až tak to zaparkovat a vypnout (trpí turbo).
Hodně štestí bez nehody a málo poruch.
Na ukazovatel km zapomeň, buď je stočenej nebo s ním jezdilo prase a máš to jedno
Delší start může dělat cokoliv, od slabší baterky, vyběhanýho startéru přes špatný svíce, přelomený zapalovavací kabely, zaoxidovaný palec a víčko rozdělovače, poruchu zapalovací cívky až po poruchy mazání, špatný olej ........
O tom turbu po G.O. si myslím svoje, každý co prodáva Turbo říká že je po G.O. ale snad to tvoje někdo udělal ......... a pořádně
K autu obecně, cokoliv na něm zanedbáš (opravu výměnu) se ti pokazí ještě víc a bude tě to stát ještě víc Osobní zkušenost.
Vyměn si všechny náplně (olej, olejový filtr, brzdovku, palivový filtr, vzduchový filtr, klinový řemen, svíčky). Udělej to i když ti předchozí majitel řekl že to vyměnil Pětka Turbo je zvlášť citlivá na vzduchový filtr, doporučuju koupit sportovní vložku a dát ji do původní nádoby. Svíčky jsou taková specialita, raději kup obyčejné jednokontaktní NGK podle katalogu, sportovní svíce nechodí na každý pětce, chodí to pak na tři válce a dělá potíže.
Při výměně brzdovky si rovnou skontroluj v jakém stavu máš kotouče destičky a zátěžový regulátor zadních brzd (je to bolest pětkek). Pokud teče tak ho rovnou vyměň. S tím bych taky vyměnil brzdový hadičky vpředu i vzadu, stojí to pár korun a je na to taky hafo replik.
Pak bych pokračoval výměnou popraskaných hadiček při motoru (vzduchové, palivové, vodní). Nemusíš je kupovat z Renaultu, stačí je koupit na míru a když to bude značka Gates. Když ti praskne palivová hadička a cákne to na zvody tak ti začne hořet celé auto
.................................................................................
Zásady jízdy s turbomotorem: chladná hlava a přehled na silnici
nejdřív zaběhnout na provozní teplotu v otáčkach do 2500 rpm a až pak tomu nakládat (trpí turbo i motor). Po vyřádení to musíš nechat vydejchat pomalou jízdou (1-3 minuty) a až tak to zaparkovat a vypnout (trpí turbo).
Hodně štestí bez nehody a málo poruch.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
K těm fotkám, musíš je mít na internetu, pak do přízpěvku napíšeš odkaz na stránku s fotkou napr. http://mujweb.cz/www/anarkir5/Regul.jpg
Označíš tan odkaz od začátku do konce protáhnutím myši.
A na horním panelu stiskneš tlačítko IMG.
Nebo nejprve stikneš tlačítko IMG objeví se ti [img]za%20něj%20napíšeš%20odkaz%20na%20stránku%20s%20obrázkem,%20zase%20stiskneš%20IMG%20ten%20ti%20odkaz%20uzavře%20s%20tímhle[/img] a máš to.
Označíš tan odkaz od začátku do konce protáhnutím myši.
A na horním panelu stiskneš tlačítko IMG.
Nebo nejprve stikneš tlačítko IMG objeví se ti [img]za%20něj%20napíšeš%20odkaz%20na%20stránku%20s%20obrázkem,%20zase%20stiskneš%20IMG%20ten%20ti%20odkaz%20uzavře%20s%20tímhle[/img] a máš to.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Zaregistruj se na internetu na nějaký stránce co poskytuje zdarma webové prostory nebo uložení fotek. Je jich hafo.
www.azet.sk
http://mujweb.atlas.cz/default.asp
www.sweb.cz
+ spousta dalších
Když se na některý stránce zaregistruješ, naláduj si tam fotečky a pak postupuj podle pokynů o dvě přízpěvky výš.
www.azet.sk
http://mujweb.atlas.cz/default.asp
www.sweb.cz
+ spousta dalších
Když se na některý stránce zaregistruješ, naláduj si tam fotečky a pak postupuj podle pokynů o dvě přízpěvky výš.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Bezva
Klikneš si na vlastní odkaz, klikneš si na jeden z obrázků co tam máš. Nejlíp ten co tady chceš hodit.
Pravým tlačidlem myši klikneš na obrázek a z ponuky zvolíš Vlastnosti obrázku nebo Properties nebo tak něco (nevím jaký máš prohlížeč na internet).
Tam se ti objeví položka adresa nebo adress url a tam bude napsáno
http://213.215.107.72/fotoalbumy/036/99 ... 8dd91b.jpg
Nakpíruješ takový odkaz tady do přízpěvku, před začátkem odkazu napíšeš (nebo znovu stiskneš na horní lište tlačítko img)
Když se ti to povede tak se to zobrazí jako :
Vypadá to tak, že sis koupil závodně upravenou R5 GT Turbo proto měla "vybranej" interiér.
Klikneš si na vlastní odkaz, klikneš si na jeden z obrázků co tam máš. Nejlíp ten co tady chceš hodit.
Pravým tlačidlem myši klikneš na obrázek a z ponuky zvolíš Vlastnosti obrázku nebo Properties nebo tak něco (nevím jaký máš prohlížeč na internet).
Tam se ti objeví položka adresa nebo adress url a tam bude napsáno
http://213.215.107.72/fotoalbumy/036/99 ... 8dd91b.jpg
Nakpíruješ takový odkaz tady do přízpěvku, před začátkem odkazu napíšeš (nebo znovu stiskneš na horní lište tlačítko img)
Když se ti to povede tak se to zobrazí jako :
Vypadá to tak, že sis koupil závodně upravenou R5 GT Turbo proto měla "vybranej" interiér.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Šmarjá, na co tam ten alobal? Chladič mi přijde neoriginál, má to vůbec chlazení oleje? A co je to za hadičky a trubičky před ventilovým víkem, snad né EGR-ventily či co? Nebo je to předělaný to chlazení oleje? A vůbec, celý to tam vypadá nějaký divný, chaotický. To jede? Nějakej bastl se mi zdá. Ruce pryč.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ten alobal je asi na to aby "odpudil" teplo z okolí motoru a aby vzduch přes to jedoucí byl co nejvíce "Cool"
Ten je teď asi ten nejmenší problém co je potřeba řešit.
Co je na tom asi nejhůř udělaný je ten chladič, kvůli němu je hlavní hadice s termostatem (který tam už taky není) zlomená a tím pádem to musí dost blbě chladit (ještě k tomu teď v létě).
Jinak tomu chladiči bych dal přívlastek, "doživotní bastl" je to posvářená předělávka plastovo kovovýho chladiče na celokov.
Ten je teď asi ten nejmenší problém co je potřeba řešit.
Co je na tom asi nejhůř udělaný je ten chladič, kvůli němu je hlavní hadice s termostatem (který tam už taky není) zlomená a tím pádem to musí dost blbě chladit (ještě k tomu teď v létě).
Jinak tomu chladiči bych dal přívlastek, "doživotní bastl" je to posvářená předělávka plastovo kovovýho chladiče na celokov.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Už když jsem viděl ten první příspěvek, tak mě to napdalo, ale říkal jsem si že je pro tebe Kroměříž moc daleko.Nakonec je to ale bohužel to samý auto na který se jel asi před 14ti dny dívat kamoš.A jak už napsal Honza Kalina "RUCE PRYČ!"
Alternátor nějaký Mitsubushi na držáku snad ze Š120.Turbo Nissan 200SX - s plnícím tlakem si prej hrál jak ho to napadlo .Blíže nespecifkovaná vada převodovky.Hadice v motoru prej lepil epoxidem a místo brzdovejch hadiček dával bovdeny z kola Vážně nechápu jak s tímhle může někdo závodit.Prasklej blok-opraveno silikonem.Sedačky Golf.Atd.Dokonce ze začářtku tvrdil že to má 160k.Nakonec ale jen 120, a že těch 160k to má v TP(údajně se přepsali na DI) Od stavu výše popsaného lze odvodit stav zbytku auta.A za tohle chtěl asi před 14dny min. 26.tis.
Na závěr tomu majitel nasadil korunu.Cituji "Nóó tak půl roku by to ještě mohlo vydržet"
Tohle auto doporučuju
Alternátor nějaký Mitsubushi na držáku snad ze Š120.Turbo Nissan 200SX - s plnícím tlakem si prej hrál jak ho to napadlo .Blíže nespecifkovaná vada převodovky.Hadice v motoru prej lepil epoxidem a místo brzdovejch hadiček dával bovdeny z kola Vážně nechápu jak s tímhle může někdo závodit.Prasklej blok-opraveno silikonem.Sedačky Golf.Atd.Dokonce ze začářtku tvrdil že to má 160k.Nakonec ale jen 120, a že těch 160k to má v TP(údajně se přepsali na DI) Od stavu výše popsaného lze odvodit stav zbytku auta.A za tohle chtěl asi před 14dny min. 26.tis.
Na závěr tomu majitel nasadil korunu.Cituji "Nóó tak půl roku by to ještě mohlo vydržet"
Tohle auto doporučuju
Dead man
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Na tom autě bude nejlepší asi jen to Turbo (T25 předpokládam)
No tak za pět stovek bych ho možná sebral
Majiteli bych za to co tý pětce provedl
No tak za pět stovek bych ho možná sebral
Majiteli bych za to co tý pětce provedl
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
V poho fotky som rozbehol .....
Auto bolo búrané na predok, iná kapota, iná mriežka(obyčajná R5) iný nárazník.
Vyklepané bolo na pohľad dosť slabo, tá kapota tam vôbec nesedí.
Auto bolo búrané aj zozadu a keďže odtrhol pôvodné držiaky tak dal skrz nárazník skrutku
Megaotrasný bastl zadného krídla
Katastrofálne uchytená ladená koncovka výfuku (ak je vôbec o niečo uchytená.)
To sú ale veci ktoré nie je až taký problém dať do pôvodného stavu.
Čo je hlavné je motor, turbo, prevodovka, elektronika a brzdový systém (zadné brzdiče a záťažový regulátor).
Nech ti pošle fotky z okolia motora.
Auto bolo búrané na predok, iná kapota, iná mriežka(obyčajná R5) iný nárazník.
Vyklepané bolo na pohľad dosť slabo, tá kapota tam vôbec nesedí.
Auto bolo búrané aj zozadu a keďže odtrhol pôvodné držiaky tak dal skrz nárazník skrutku
Megaotrasný bastl zadného krídla
Katastrofálne uchytená ladená koncovka výfuku (ak je vôbec o niečo uchytená.)
To sú ale veci ktoré nie je až taký problém dať do pôvodného stavu.
Čo je hlavné je motor, turbo, prevodovka, elektronika a brzdový systém (zadné brzdiče a záťažový regulátor).
Nech ti pošle fotky z okolia motora.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
album_pic.php?pic_id=409
album_pic.php?pic_id=408
Stačí to dávať takto. Myslím, že fotku z albumu nie je možné zobraziť v príspevku.
Inak lepšie ako stokrát počuť je raz vidieť, ak je z blízkeho okolia východu mohol by som skočiť naňho pozrieť s tebou.
album_pic.php?pic_id=408
Stačí to dávať takto. Myslím, že fotku z albumu nie je možné zobraziť v príspevku.
Inak lepšie ako stokrát počuť je raz vidieť, ak je z blízkeho okolia východu mohol by som skočiť naňho pozrieť s tebou.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
ŠPZ je Blavácka uvidíme čo za fotky pošle a kedy by sa tam šlo.
Na výlet do Blavy asi budem mať voľný jedine víkend.
Zatiaľ je ale predčasné akékoľvek plánovanie.
Na výlet do Blavy asi budem mať voľný jedine víkend.
Zatiaľ je ale predčasné akékoľvek plánovanie.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů