Ahoj!
Máte někdo zkušenosti s používáním a případně i se závadami čtyřstupňového automatu AL4 DPO? Mám ho ve Scendoj z roku 2002. Za studena, kdyz z duvodu pomale jizdy jedu dele na trojku - staci treba minutu -, tak to spadne do nouzoveho rezimu a prestane řadit. Chcipnu, nastartuju a pak uz to funguje normalne...po zahrati to nedela. Dle diagnostiky se tam nekde ztraci tlak. Pry je to bud vadny snimac, nebo jeden z pistu razeni (ze by ten na trojce?). Necham to opravit, ale jde mi o to, jestli si to pak mam nechat (spolehlivost teto prevodovky?), nebo se toho radeji zbavit....jezdite s tim nekdo? Diky za pripadne informace. Lukas
Automat AL4 DPO
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned říj 09, 2016 15:34
Re: Automat AL4 DPO
Rada nad zlato .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned říj 09, 2016 15:34
Re: Automat AL4 DPO
To jako vymenit manual a dat tam automat? Ja jsem se ptal na registru vozidel na opacnej priklad...vyndat automat a nahradit ho manualem. Musis pozadat u dovozce, pokud ti to povoli (nevim, kolik za to bude Renault chtit, ale za zmenu rozmeru pneu chteli 6000 Kc), provedes prestavbu, a pak na TK, kde to zkouknou a nakonec na registr udelat za 1000 Kc zmenu v TP....ale nevim, jak je to s ridici jednotkou motoru, neb automat ma svou jednotku a nejak to spolu komunikuje, tezko rict, jestli se nemusi menit i ta jednotka motoru...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti