E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
Co ti brání ve zkoušce? Natankuj plnou nádrž a uvidíš, jestli to bude spolehlivě fungovat. Jinak pokud je auto bi..., tak by mělo mít v nádrži, nebo ve filtru elektrodu na měření vodivosti, které ovlivňuje přepnutí programu v jednotce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
jestli chcete jezdit na E85 tak musíte koupit jednotku , mám s tím zkušenost z Vectry C 1,8
jinak výrobce auta to schvalovat určitě nemusí, ta jednotka musí být homologovaná a pak na základě certifikátu od firmy která vám to zapojila dostanete na úřadě do velkýho techničáku způsobilost ze můžete jezdit ofiko na E85, což je důležitý i u technický
bohužel teď už se E85 absolutně nevyplatí ani jako nějaký pseudočištění, na to je daleko lepší třeba VIFka...
jinak výrobce auta to schvalovat určitě nemusí, ta jednotka musí být homologovaná a pak na základě certifikátu od firmy která vám to zapojila dostanete na úřadě do velkýho techničáku způsobilost ze můžete jezdit ofiko na E85, což je důležitý i u technický
bohužel teď už se E85 absolutně nevyplatí ani jako nějaký pseudočištění, na to je daleko lepší třeba VIFka...
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned srp 14, 2011 08:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
Bi samozřejmě znamená že můžeš spalovat E85. Má to v podstatě většina motorů. Ethanol má nižší teplotu hoření takže podpálení nehrozí pouze musíš mít tu krabičku na prodloužení vstřiku protože ve fyzice motoru se počítá i s ochlazováním spalovacího prostoru vstříknutým palivem. Pokud budeš palivo míchat v poměru 30/70 tak i v pohodě nastartuješ. Myslím 70% E85 a 30% N95:
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
Vetsina motoru ma bifuel nebo flexfuel? Odkdy? Neplest se schopnosti spalovat E85. E85 spali skoro kazdy benzinak, ale bifuel rozhodne neni kazdy. S bifuel totiz nepotrebujes zadnou zazracnou krabicku a motor si pomoci sondy zjisti, kolik je v palivu lihu a prizpusobi tomu smes ve valci.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Experienced member
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 12, 2010 14:51
- Bydliště: Milovice NBK
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
Nesmysl, benzin i naftu lze zakoupit bez bioslozky napriklad u Eurooilu.
Renault Scenic I 1,6 16V FL, r.v. 2000
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
V tom případě porušují zákon, respektive je to blbost
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
Doporučuji něco přečíst a pak psát, biosložky u Eurooilu se nepoužívají, protože mají vyjímku, jako česká rafinérská plní procentuální složku někde jinde, např. palivo pro zemědělce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
No máte pravdu jen z poloviny. Ověřoval jsem si to přímo u Eurooilu. Takže nafta je bez biosložky, nicméně benzín u nich s biosložkou JE!
Tudíž z poloviny beru zpět pánové!
Hezký den, nabízíme skutečně naftu bez biosložky. A to buď v základní nebo aditivované verzi. Více viz https://ceproas.cz/eurooil/sortiment-paliv. Benzín bez biosložky v sortimentu nemáme. Šťastnou cestu
Tudíž z poloviny beru zpět pánové!
Hezký den, nabízíme skutečně naftu bez biosložky. A to buď v základní nebo aditivované verzi. Více viz https://ceproas.cz/eurooil/sortiment-paliv. Benzín bez biosložky v sortimentu nemáme. Šťastnou cestu
-
- Experienced member
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 12, 2010 14:51
- Bydliště: Milovice NBK
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
Tak taky beru z poloviny zpet
Renault Scenic I 1,6 16V FL, r.v. 2000
Re: E85 ako aditívum v modernom benzínovom motore
A neni to nahodou tak, ze rafinerka (nebo rovnou prodejce) musi prodat v objemu 5 % bioslozky? Takze kdyz do jednoho paliva da 10 % a do druheho 0 % (a obou paliv se vyrobi/proda stejne mnozstvi), je na 5 % bioslozky a splnil 5% povinnost. Kdyztak me vyvedte z omylu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů