Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Zde se nalézají odpovědi na dotazy společné pro všechny modely nebo pro více modelů současně.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Machy
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte srp 14, 2007 23:53

Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od Machy » stř led 13, 2016 14:07

Ahoj, mam problem s mym Modusem, jelikzo jsem nikde nenasel odpoved, zalozim zde topic, budu sem pridavat info a snad se spolecne dobereme vyreseni.

Mam Modus 1.2 16V 55 kw, najeto cca 130 tisic, rv 2004.

Pred cca mesicem sem na aute nechal delat rozvody a vymenu filtru (krom palivoveho) a svicek. Od te doby se projevuje moje zavada.

Dochazi k ní pouze kdyz je auto zahrate tzn. 4 a více segmentů na displej teploty.

Většinou dochází k cukání při střední a vyšší zátěži, kdyz se plyn lechtá, tak auto necuká. V pásmu cca 1500-2500 a nekdy (pri jizde do kopce) a více otace auto cuká, jako vynechával válec. Teple ani moc dobre nedrzi volnobeh a znatelne kolísá.

Minuly tyden mi mechanik kontroloval svicky (momentalne NGK LZKAR7A), diagnostika mu zadny problem neukazala. Bohuzel problem pretrvava, naopak je jeste horsi, auto citelne skube i ve vyssich otackach... a parkrat mi zablikala kontrolka motoru a klic a hlaska "abgassystem überprüfen") Zitra zkusim jestli v pameti nezustala nejaka konkretnejsi informace...

Ale stale platí, ze to dela pouze za tepla, studene auto jede jak lusk.

Nejake napady ? Zkusim o vikendu vymenit kabely a civku....
Bohuzel puvodni svicky jiz nemam, da se nekde zjistit jaky typ byl v aute z vyroby ?

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od kotasekh » stř led 13, 2016 16:01

No diagnostika už musí ukázat, který válec vynechává, a pak můžeš zkusit mezi sebou prohazovat kabely a svíčky z jiných válců. A toto patří do sekce Modus :-)
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Machy
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte srp 14, 2007 23:53

Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od Machy » stř led 13, 2016 20:20

Ahoj, tak je to Mysfire Cylinder #2...

No ciste teoreticky to Modus nemusi byt, jelikož ten motor se daval do vice aut, třeba někdo uz mel stejny problém na jinem aute....

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od kotasekh » pát led 15, 2016 20:27

Takže vynechává druhý válec. Může to být vstřikovačem, svíčkou, kabelem, kompresem (ventily nebo kroužky), ale cívkou ne (to by vynechávaly dva válce). Takže přehodit kabel a svíčku z třetího válce na druhý, projet to a pokud bude furt vynechávat dvojka, bude to vstřikovač nebo problém v kompresním tlaku. Pokud začne vynechávat trojka, je to v kabelu nebo ve svíčce :-)
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Machy
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte srp 14, 2007 23:53

Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od Machy » sob led 16, 2016 17:53

Diky... muzu se zeptat, proc by vynechavaly dva valce, kdyby to byla civka, když je civka spolecna pro všechny 4 valce ? Dik

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od Zefek » sob led 16, 2016 18:25

Protože v tom jednom modulu jsou cívky dvě.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Machy
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte srp 14, 2007 23:53

Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od Machy » sob led 16, 2016 18:44

Tak to jo, dik za info, zítra prehodim kabely a uvidim

A jest jedna otázka... pro jistotu, valce jsou cislovany od rozvodu (1) smerem k převodovce (4), ze ?

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od kotasekh » úte led 19, 2016 10:04

presne naopak, od převodovky k rozvodům, renaultí specialitka :-).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Machy
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte srp 14, 2007 23:53

Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od Machy » úte led 19, 2016 11:47

Dík, nakonec se k tomu dostanu o vikendu, tak aspon vim ;-)

Machy
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte srp 14, 2007 23:53

Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla

Příspěvek od Machy » stř úno 10, 2016 13:42

Tak vyřešeno (ťuk ťuk), nová cívka a kabely Delphi.

Odpovědět

Zpět na „Společné věci pro všechny modely“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů