Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
Moderátor: Moderators General
Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
Ahoj, mam problem s mym Modusem, jelikzo jsem nikde nenasel odpoved, zalozim zde topic, budu sem pridavat info a snad se spolecne dobereme vyreseni.
Mam Modus 1.2 16V 55 kw, najeto cca 130 tisic, rv 2004.
Pred cca mesicem sem na aute nechal delat rozvody a vymenu filtru (krom palivoveho) a svicek. Od te doby se projevuje moje zavada.
Dochazi k ní pouze kdyz je auto zahrate tzn. 4 a více segmentů na displej teploty.
Většinou dochází k cukání při střední a vyšší zátěži, kdyz se plyn lechtá, tak auto necuká. V pásmu cca 1500-2500 a nekdy (pri jizde do kopce) a více otace auto cuká, jako vynechával válec. Teple ani moc dobre nedrzi volnobeh a znatelne kolísá.
Minuly tyden mi mechanik kontroloval svicky (momentalne NGK LZKAR7A), diagnostika mu zadny problem neukazala. Bohuzel problem pretrvava, naopak je jeste horsi, auto citelne skube i ve vyssich otackach... a parkrat mi zablikala kontrolka motoru a klic a hlaska "abgassystem überprüfen") Zitra zkusim jestli v pameti nezustala nejaka konkretnejsi informace...
Ale stale platí, ze to dela pouze za tepla, studene auto jede jak lusk.
Nejake napady ? Zkusim o vikendu vymenit kabely a civku....
Bohuzel puvodni svicky jiz nemam, da se nekde zjistit jaky typ byl v aute z vyroby ?
Mam Modus 1.2 16V 55 kw, najeto cca 130 tisic, rv 2004.
Pred cca mesicem sem na aute nechal delat rozvody a vymenu filtru (krom palivoveho) a svicek. Od te doby se projevuje moje zavada.
Dochazi k ní pouze kdyz je auto zahrate tzn. 4 a více segmentů na displej teploty.
Většinou dochází k cukání při střední a vyšší zátěži, kdyz se plyn lechtá, tak auto necuká. V pásmu cca 1500-2500 a nekdy (pri jizde do kopce) a více otace auto cuká, jako vynechával válec. Teple ani moc dobre nedrzi volnobeh a znatelne kolísá.
Minuly tyden mi mechanik kontroloval svicky (momentalne NGK LZKAR7A), diagnostika mu zadny problem neukazala. Bohuzel problem pretrvava, naopak je jeste horsi, auto citelne skube i ve vyssich otackach... a parkrat mi zablikala kontrolka motoru a klic a hlaska "abgassystem überprüfen") Zitra zkusim jestli v pameti nezustala nejaka konkretnejsi informace...
Ale stale platí, ze to dela pouze za tepla, studene auto jede jak lusk.
Nejake napady ? Zkusim o vikendu vymenit kabely a civku....
Bohuzel puvodni svicky jiz nemam, da se nekde zjistit jaky typ byl v aute z vyroby ?
Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
No diagnostika už musí ukázat, který válec vynechává, a pak můžeš zkusit mezi sebou prohazovat kabely a svíčky z jiných válců. A toto patří do sekce Modus
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
Ahoj, tak je to Mysfire Cylinder #2...
No ciste teoreticky to Modus nemusi byt, jelikož ten motor se daval do vice aut, třeba někdo uz mel stejny problém na jinem aute....
No ciste teoreticky to Modus nemusi byt, jelikož ten motor se daval do vice aut, třeba někdo uz mel stejny problém na jinem aute....
Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
Takže vynechává druhý válec. Může to být vstřikovačem, svíčkou, kabelem, kompresem (ventily nebo kroužky), ale cívkou ne (to by vynechávaly dva válce). Takže přehodit kabel a svíčku z třetího válce na druhý, projet to a pokud bude furt vynechávat dvojka, bude to vstřikovač nebo problém v kompresním tlaku. Pokud začne vynechávat trojka, je to v kabelu nebo ve svíčce
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
Diky... muzu se zeptat, proc by vynechavaly dva valce, kdyby to byla civka, když je civka spolecna pro všechny 4 valce ? Dik
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
Protože v tom jednom modulu jsou cívky dvě.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
Tak to jo, dik za info, zítra prehodim kabely a uvidim
A jest jedna otázka... pro jistotu, valce jsou cislovany od rozvodu (1) smerem k převodovce (4), ze ?
A jest jedna otázka... pro jistotu, valce jsou cislovany od rozvodu (1) smerem k převodovce (4), ze ?
Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
presne naopak, od převodovky k rozvodům, renaultí specialitka .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
Dík, nakonec se k tomu dostanu o vikendu, tak aspon vim
Re: Motor 1.2 16V 55kw cuká za tepla
Tak vyřešeno (ťuk ťuk), nová cívka a kabely Delphi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů