Nevím jaký číslo, našel jsem jen tohle. A jaky rozdil přesně jde?
Záměna motoru
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Záměna motoru
Např. tovární číslo mého motoru F9Q 754. Abych legálně vyměnil motor, musím hledat s označením F9Q 75x, to je těch 5 shodných znaků.
To písmeno mezi Q a 7 je paskvil nějaké státní instituce. U mne v TP je F9QT7, ale jak píšu je to pitomost.
Hledej na štítku motoru, nebo se optej v Renaultu, kde by ti měli být schopní vyjet "rodný list" auta.
To písmeno mezi Q a 7 je paskvil nějaké státní instituce. U mne v TP je F9QT7, ale jak píšu je to pitomost.
Hledej na štítku motoru, nebo se optej v Renaultu, kde by ti měli být schopní vyjet "rodný list" auta.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Záměna motoru
Na mém motoru uz je bohužel nečitelné. Ještě by mě zajimalo jaky je technický rozdil mezi 60 kw a 88 kw motorem? Je rozdil jen ve vstrřikách, čerpadle a turbu jak mě jeden člověk tvrdí nebo je tam rozdil v bloku a hlavě. Na pohled z venku vše působí stejně.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Záměna motoru
Některé slabé verze neměli pumpu hnanou rozvoďákem, ale pomocným řemenem. Samozřejmě vstřiky, VT čerpadlo a turbo jiné.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Záměna motoru
Takže když mam blok 88 kw s vodni pumpou na rozvodech tak by mi měli pasovat věci jako turbo čerpadlo a vstriky z 60kw motoru ktery ms taky vodni pumpu na rozvodech?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Záměna motoru
Motor 88kW má vstřikovače kódované, jiné turbo, jiné VT čerpadlo. Když už bych hledal dárce, tak blok motoru 79kW nebo 81kW, ale nejlépe motor 88kW.
Když napíšeš konkrétní vozidlo, tak bude dohledatelný i kód motoru který se do něj montoval.
Když napíšeš konkrétní vozidlo, tak bude dohledatelný i kód motoru který se do něj montoval.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Záměna motoru
Mee odesel na trafiku 60kw se 6stupnovou prevodovkou a laguna 2 88kw ma na pohled stejny blok i vt cerpadlo a i u obou je vodni pumpa na rozvodech. Tak me zajimlo jestli když bych vzal blok s hlavou zz laguny a osazel to vecma z toho 60 kw motoru jestli by to sedelo afungovalo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Záměna motoru
Tak to jo, to lze. Ale naopak bych se bál, aby to vyšší zátěž vydrželo. VT čerpadla na slabších verzích byly CP1 a měli navíc elektrickou pumpu nafty, motory 88kW mají VT čerpadlo CP3 s integrovanou pumpou a typicky gumový balonek na ruční nasátí nafty. Tak záleží co ty máš v tom Trafu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Záměna motoru
Tak ja mam na trafiku čerpadlo cr/cp3s3 a zadny balonek tam pred filtrem nemám a dnes jsem se byl divat na jeden 60 kw motor a ten tam balonek měl.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů