Motor 1,9 D 47 kw F8Q 776

Zde se nalézají odpovědi na dotazy společné pro všechny modely nebo pro více modelů současně.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Express
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv kvě 26, 2011 20:02

Motor 1,9 D 47 kw F8Q 776

Příspěvek od Express » čtv kvě 26, 2011 20:10

Dobrý den.

Minulý týden jsem po 13 letech používání Renaultu Rapida pořídil Renaulta Expressa z rv. 1996.

Auto má 47 kw ale teplé nechce nastartovat. Motor točí nesmyslně dlouho. Čerpadlo je nastavené z Renault servisu.I když je auto teplé, nesmyslně dlouho jdou žhavičky. Auto má najeto poctivých 140 tis. a čerpadlo je Bosch.

Poradili by jste mi co s tím může být?


Dík moc.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Motor 1,9 D 47 kw F8Q 776

Příspěvek od Šamša » čtv čer 23, 2011 00:53

Viděl bych ta na vadné teplotní čidlo, které udává studený stav motoru a proto ti žhavičky i ve vedrech dlouho žhaví a navíc se zapíná předvstřik a motor je překrmený naftou a nechytá.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Express
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv kvě 26, 2011 20:02

Re: Motor 1,9 D 47 kw F8Q 776

Příspěvek od Express » sob pro 10, 2011 18:45

Nevím je to možné.
Předvstřik mi dělá ale asi ten mechanický váleček co jde do bloku motoru a přes lenko hýbe páčkou na čerpadle ne?

Teď v zimě mi to zase studené nechce vůbec chytnout. Žhavičky Beru jsem vyhodil a koupil úplně nové Briskácké, ale problém nezmizel.

Teplé točí dlouho, studené nechytá. Když už konečně chytne vyvalí se z výfuku černý dým.

Jsem fak bezradný.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Motor 1,9 D 47 kw F8Q 776

Příspěvek od Šamša » pát pro 16, 2011 20:29

Vstřiky jsou přeměřené?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Re: Motor 1,9 D 47 kw F8Q 776

Příspěvek od safy » pát pro 30, 2011 21:57

Tohle je ještě jednoduchý,poctivý a spolehlivý motor,který vychází z 1.6d používaný už kdysi dávno v R9.Pokud by nechytal jen za studena,hledal bych příčinu ve žhavičkách,ale také ve ventilových vůlích,příp.špatné naftě či nízké kompresi.Váleček na obohacení a změnu předvstřiku ovládá bimetal přes lanko a pokud nechodí,je to znát,ale nastartovat lze.Pokud ale chytá špatně i teplý,mrknul bych na předvstřik,může být i skočený řemen o zub.
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit

Express
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv kvě 26, 2011 20:02

Re: Motor 1,9 D 47 kw F8Q 776

Příspěvek od Express » sob led 07, 2012 00:11

Ahoj kluci.

Už mě to fakt hodně štve.
Koupil jsem nový ten váleček s bimetalem, ale samozřejmě nic se nezlepšilo. 1000 kč. v háji.

Auto jsem tedy znovu dovezl do opravny kde ho seřizovali a já jejich práci vlastně reklamoval.
Auto tam měli dva dny že se nejdříve musí podívat na vůli u ventilů.
Tak prý je dobrá. No a měřili tlaky u studeného motoru a přišlllli na to že mám slabé tlaky.
První válec 24
Druhý válec 20
Třetí válec 22
čtvrtý válec 20

První seřízení kde nezměřili tlaky stálo 6 tis teď měření tlaků 750 kč.

Tak mi prý udělali aby to líp chytalo ale je to pořád to samé.
Prý by to chtělo dát nové pístní kroužky.
Oni že by to klidně i udělali, ale už jim nevěřím.
Prý se musí dát nové těsnění pod vanu, hlavu a ty pístní kroužky.
Kolik to tak může stát?

To teplotní čidlo bude asi také špatné to máš pravdu, protože doba žhavení je pořád stejná.

Nevíte někdo o někom kdo by byl fakt solidní a kdo to umí ?

Express
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv kvě 26, 2011 20:02

Re: Motor 1,9 D 47 kw F8Q 776

Příspěvek od Express » sob led 07, 2012 00:13

safy píše:Tohle je ještě jednoduchý,poctivý a spolehlivý motor,který vychází z 1.6d používaný už kdysi dávno v R9.Pokud by nechytal jen za studena,hledal bych příčinu ve žhavičkách,ale také ve ventilových vůlích,příp.špatné naftě či nízké kompresi.Váleček na obohacení a změnu předvstřiku ovládá bimetal přes lanko a pokud nechodí,je to znát,ale nastartovat lze.Pokud ale chytá špatně i teplý,mrknul bych na předvstřik,může být i skočený řemen o zub.
Podle nich předstřik děllá elektrický váleček na čerpadle. Ten bimetal je prý jen na volnoběh. Nevím ale jestli je to pravda.

Odpovědět

Zpět na „Společné věci pro všechny modely“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů