Neaktivni palivova pumpa po bouracce

Zde se nalézají odpovědi na dotazy společné pro všechny modely nebo pro více modelů současně.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Neaktivni palivova pumpa po bouracce

Příspěvek od Mathesss » pát pro 18, 2009 21:24

...respektive pumpa funguje, ale nejde k ní šťáva. Má i Safrane phase I nějaké čidlo, které při nehodě přeruší dodávku paliva? Nemáte někdo nějaké schéma, který pin na ECU je právě pro palivovou pumpu? Nebo schéma té zásuvky, co jde do kabeláže interiéru z kabeláže motoru (kousek od ECU).

ještě doplnění, byla tam delší dobu odpojená baterka, ale když je delší dobu klíček v zapalování, tak to kecá a když zamknu a odemknu (pošlu kód dekodéru a immo.), tak už to nekecá, takže immo ok. jinak nic zásadního jsem neodpojoval, v ničem jsem se nehrabal.. pouze byla odpojená ECU, je správně připojená, prostě nevím si rady :(. k pumpě prostě nejde proud. relátka u ECU jsem zkoušel měnit a bez výsledku. při sepnutí do polohy před startem, kdy má bzučet pumpa, jedno relátko cvakne. jde o safrane phase I
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát pro 18, 2009 22:42

Nějak se mi to samo zmenšilo, tak si to zkus zvětšit, jestli to nepřečteš. Jinak je to v Technický nótě č. 2447A.

Obrázek
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » pát pro 18, 2009 22:58

vím, vím, toto mají ale právě až phase II. toto je phase I a toto čidlo nemá, tak jestli nemá nějakou jinou ochranu. moc díky
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát pro 18, 2009 23:11

A jakej máš rok výroby toho auta a typ vozu? Ta Technická nóta je vydaná v roce 1995, a je v ní uvedeno
  • RENAULT všechny typy, motor: všechny typy, převodovka: všechny typy
    Z bezpečnostních důvodů jsou všechna vozidla vybavena...
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » pát pro 18, 2009 23:36

je to B545, biturbo, rv 94.

ale fakt, proste u zadne phase I jsem to jeste nevidel a phase II to maj jakoby u praveho hrnce tlumice smerem ke kabine.
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » sob pro 19, 2009 19:31

Phase I to má taky.

edit: a na tom samém místě.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob pro 19, 2009 22:22

Tak jsem to hledal u obyčejnýho Safrane B544, i u Biturba B545 - a nic, včetně elektrickýho schéma a zapojení řídící jednotky, katalog dílů taky nic. Jediný co jsem našel je, že pin č.6 na konektoru řídící jednotky ovládá relé č.236 palivovýho čerpadla.
U B54L jsem ten bezpečnostní špínač našel v katalogu dílů hned.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » ned pro 20, 2009 00:06

Liboa píše:Phase I to má taky.

edit: a na tom samém místě.
to bych o tom něco věděl :)
Jan Kalina píše:Tak jsem to hledal u obyčejnýho Safrane B544, i u Biturba B545 - a nic, včetně elektrickýho schéma a zapojení řídící jednotky, katalog dílů taky nic. Jediný co jsem našel je, že pin č.6 na konektoru řídící jednotky ovládá relé č.236 palivovýho čerpadla.
U B54L jsem ten bezpečnostní špínač našel v katalogu dílů hned.
ok, tak díky alespoň za snahu, i když to vidím černě... s polorozebranym autem na diagnostiku :roll:
hoď jsem prosím alespoň ten konektor řídící jednotky, jestli můžeš. ať aspoň zjistim, jestli je to v haji uz z jednotky nebo je to jen v kabelazi.
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned pro 20, 2009 00:24

Nemáš ještě Dialogys? Kdyby ne, tak by mi to chvilku trvalo to sem dát.
Biturbo je Technická nóta č. 2060A, schéma je na straně 17-17/-18, zapojení ř.j. 17-19/-20. Tu mám jen německy a schéma je dost blbě (nečitelně) naskenovaný. Atmosféra Z7X má schéma a zapojení ř.j. v MR302SAFRANE1.pdf od 180.strany v českým vydání, moc se to od Biturba neliší.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » ned pro 20, 2009 11:32

no nějaký střípky mám, už do toho koukám (jak husa do flašky :shock:)
díky. ale vidím to na elektrikáře nebo diagnostiku :(
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned pro 20, 2009 12:26

No a máš tam ten servisní manuál 302 díl 1 a technickou nótu 2060A? Jestli nevíš jak se na ně dostat Dialogysem ani v jakých adresářích je hledat ručně, tak si je dej vyhledat kompem - MR302SAFRANE1.pdf a 2060A.pdf a budeš vědět hned, jestli je vůbec máš nebo ne.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » ned pro 20, 2009 19:48

tu na normalniho safrane mam, na biturbo nemuzu najit a ani to nevyhledalo. na biturbo mam neco nemecky, ale nemuzu to najit...
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned pro 20, 2009 23:26

Měl bys mít v mailu 4 zprávy s přílohou, schéma moc čitelný v některých místech není.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » pon pro 21, 2009 21:27

ok, dík. stále píšu z bráchova účtu, takže mi to musel brácha poslat na můj mail :D. Bóďa
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » pát úno 26, 2010 19:12

Honzo,
prosímtě, mohl bys ještě kouknout, jestli v schématech nenajdeš, kam vede bílej kabel (+) od palivové pumpy? ztrácí se někde pod palubkou, tak abych kvůli tomu nemusel rozdělávat celou kabeláž... bude to určitě stejný jako u normal safrana. ale bohužel v schematech co mam, tak jsem to nenasel. tak jestli to jde do pojistkovky na nejakou pojistku nebo relátko.. :?: dík
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát úno 26, 2010 19:27

Vždycky jsem věděl že mi fandíš, ale že až takhle... :lol:
Momentálně mě vůbec nenapadá kde to mám začít hledat :mrgreen:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » pát úno 26, 2010 19:56

huraaaa.
tak uz je to passe 8)

po asi trech mesicich, kdy se mi do toho vubec nechtelo, jsem to proste zkusil napojit naprimo pres baterku, jestli to s tim chytne. no, kdyz jsem to napojil, tak pumpa sla cim dal hur, jakoby umirala. rikal jsem si, ze se asi vyšťavila ta baterka, tak jsem ji zmeril a ok. no, koukal jsem, ze se to natlakovalo. tak jsem zkusil nastartovat s zapojenou pumpou. nastartovalo to a dokonce ani nechciplo a drzelo volnobeh a pumpa uz chodi :shock:
takze ten hajzl asi pozna, ze je to zavzdusneny a proste neposlal do pumpy proud.

ale díky :wink:
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Re: Neaktivni palivova pumpa po bouracce

Příspěvek od Ježour » ned dub 08, 2012 18:26

Ahoj,

mám podobný problem s lagunou V6 24V. Za jízdy mi prostě přestal táhnout motor a po zastavení už nešel nastartovat. Zjistil jsem, že do pumpy nejde elektrika. Auto je předělaný na LPG a stalo se to při jízdě na LPG. Už se mi to stalo víckrát ale stačilo zastavit, chvíli počkat a zase to chytlo a jel jsem normálně dál. Teď už to nastartovat nejde. Stávalo se to i při jízdě na benzin. Když jsem vyndal pumpu tak byla plná benzinu, takže to zavzdušněný asi nebylo. Neměl bys nějaký nápad, čím b to mohlo být?

Dík za odpověď

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Neaktivni palivova pumpa po bouracce

Příspěvek od Švejdula » pon dub 23, 2012 07:42

Tipnul bych na spálenou pumpu, Pokud to máš na LPG tak musíš mít permanentně 1/4 nádrže benzínu, pumpa jede i když jedeš na LPG. Skus dát na pumpu 12v přímo od baterky .
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Re: Neaktivni palivova pumpa po bouracce

Příspěvek od Ježour » pon dub 23, 2012 09:21

To jsem zkoušel a pumpa funguje...

Odpovědět

Zpět na „Společné věci pro všechny modely“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů