Jak jsem čistil EGR ventil
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Podívej se do sání a procitneš , to že ti v servisu říkaj, že to je dobrý bych bral s velkou rezervou, páč se nechtěj od toho zas***. Já měl ruce jak horník.
Taky beru naftu jen u Shellu.
Taky beru naftu jen u Shellu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 08, 2004 17:36
Také jsem absoloval čištění EGR (již podruhé). Kdyby to někdo potřeboval na fotkách : http://www.medicat.cz/nove/trafic.htm
Calta
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Jsou shodné kvality.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Šamso díky
Díky Šamso za informace jak na to.
Včera jsem se pustil do čištění EGR ventilu. Vše probíhalo naprosto hladce. Jen jsem se trošku sděsil když mi zůstal ovládací elektromagnet v ruce a ventil samotný byl stále uvnitř. To jsem ještě nevěděl že se ventil skládá ze dvou částí. Samotný ventil jsem vydoloval pomocí tenkého šroubováku za který jsem opatrně po obvodu celého vyústění vyentilu páčil. Těsnění jsem tak sice zničil ale díky informacím od Šamsi jsem měl připravené nové. Další sděšení přišlo při pohledu do sání. Nevěřil jsem že to bude tak děsné. Ventil jsem vyčistil celkem bez problému. Sání bylo zadělané "až za roh". Minimálně o 7mm bylo sání zůžené díky sazím. Možná by bylo dobré sundat celé parohy sání a vše vyčistit i z druhé strany to proto aby se omylem nečistoty nezatlačili ještě hlouběji do útrob. Auto teď určitě lépe táhne a ROZHODNĚ MÉNĚ HULÍ, téměř nehulí.
Díky
Včera jsem se pustil do čištění EGR ventilu. Vše probíhalo naprosto hladce. Jen jsem se trošku sděsil když mi zůstal ovládací elektromagnet v ruce a ventil samotný byl stále uvnitř. To jsem ještě nevěděl že se ventil skládá ze dvou částí. Samotný ventil jsem vydoloval pomocí tenkého šroubováku za který jsem opatrně po obvodu celého vyústění vyentilu páčil. Těsnění jsem tak sice zničil ale díky informacím od Šamsi jsem měl připravené nové. Další sděšení přišlo při pohledu do sání. Nevěřil jsem že to bude tak děsné. Ventil jsem vyčistil celkem bez problému. Sání bylo zadělané "až za roh". Minimálně o 7mm bylo sání zůžené díky sazím. Možná by bylo dobré sundat celé parohy sání a vše vyčistit i z druhé strany to proto aby se omylem nečistoty nezatlačili ještě hlouběji do útrob. Auto teď určitě lépe táhne a ROZHODNĚ MÉNĚ HULÍ, téměř nehulí.
Díky
Laguna I. Grandtour 1,9dCi 79kW (F9Q.718) r.v.: 5/2000 Navi Carminat, přestože je lagunka už starší, jezdí výborně. - Byla SKVĚLÁ!!! Teď všk udělala místo pro Lagunu III Grandtour Black Edition 110kW 2011
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát lis 19, 2010 20:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak jsem čistil EGR ventil
Zdravím pánové , mám problém.. motor normálně nastartuje, když jedu a motor hezky vytáčím jede jako splašený, ale jamile ho podusím tak mi zhasne. stane se to třeba když jedu 50 a dám 5 nebo 6 . motor i turbo začne táhnout, klapne 1500 otáček a motor chcípne. tak ho za jízdy nastartuji a jde dále. to už pak ovšem startuje mnohem dýl. už jsem měnil filtr, procházel spoje v hadicích a koukal jestli nejsou ěnkde bublinky, protože mi na palubovce bliká čerpadlo a stopka. vož mi řekli že je ti o tím že v čerpadlu je vzuchová bublinka. problém je ten že kdyžse to stane tak jdou od čerpadla malé bublinky. kde může být problém? Přímo čerpadlo? a nevíte kde ho případně repasovat? může to dělat i ten ERG ventil?
Díky, kubajs - Lagunka 1.9 DCI 88 KW
Díky, kubajs - Lagunka 1.9 DCI 88 KW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Jak jsem čistil EGR ventil
Balonek je nafouklý nebo splasklý?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát lis 19, 2010 20:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak jsem čistil EGR ventil
Balónek byl nafouklý, ale problém jsem dovedl vyřešit pomocí zkoušky přepadů.. stačilo koupit 4 injekční stříkačky a bylo jasno, jeden střik byl úplně špatnej, zbylé dva byli na hraně, tak sjem koupil použité - 1000 kč za kus a bylo po problému, start krásný, kouř žádný, výkon dobrý.. jen ty nervy co to stálo...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů