Dodatečná montáž tempomatu?

Zde se nalézají odpovědi na dotazy společné pro všechny modely nebo pro více modelů současně.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » čtv úno 08, 2007 23:17

fkada píše:dnes jsem namontoval tempomat do laguny vyšlo to na 900 kč je to velmi jednoduché nic se nemusí programovat na počítači kdo chce poradit ať pošle email
Přesně tak, foukni to sem, ať se tempomaty dodělávaj jak na běžícím pásu, teda pokud na tom nechceš něco trhnout. :?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

janullrich
Člen RCČR
Příspěvky: 33
Registrován: úte led 09, 2007 14:18
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od janullrich » úte úno 13, 2007 17:09

Tak tady je navod podle ktereho dotycny postupoval. Je to ale spanelsky, takze jsem z toho vazne moc nepochopil:( odkaz je zde
Renault Laguna II 1,9 dci, rv. 2004

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř úno 28, 2007 11:20

Sice u mne nejde o Lagunu ale o MeganeII, ale myslim ze je toto tema skoro spojene pro oba modely.

Dneska jsem provedl generalni zkousku dodelani tempomatu a ... funguje to :-)
Dodelani spociva v pridani prepinace "tempomat - 0 - omezovac rychlosti" vedle nastaveni sklonu svetel a ctyr tlacitek se tremi odpory (100ohmu, 270ohmu a 900ohmu. ctvrte tlacitko je 0ohmu, tedy bez odporu) a vytazeni dvou dratu ze sloupku rizeni. Postupoval jsem podle tohoto navodu, jen jsem mozna zbytecne pouzil ovladani autoradia k MeganeII a ne k Lagune (to jeste uvidim jak dopadnu s uchycenim ke sloupku).
V tuto chvili jako negativum vidim to, ze se pri dodelavce (oproti originalnimu tempomatu) jeho stav nikde nezobrazuje. Ale pry by to zobrazovani melo byt aktivovatelne od servisu pres pocitac.

Jinak mam ale neuveritelnou radost z toho ze muzu nejak vykompenzovat moji blbost pri koupi auta. Tenkrat jsem tempomat zavrhnul, cehoz jsem do dneska litoval. Ale uz nemusim, nemusiiim :-D

P.S.: Pri zapojovani, respektive "vytahovani" tech dvou dratu ze sloupku opatrne - ten konektor ze ktereho se to vytahne je tentyz kde vedou draty pro airbag.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

filipjurik
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv led 04, 2007 09:33

Příspěvek od filipjurik » stř úno 28, 2007 12:10

kmarty píše:Sice u mne nejde o Lagunu ale o MeganeII, ale myslim ze je toto tema skoro spojene pro oba modely.

Dneska jsem provedl generalni zkousku dodelani tempomatu a ... funguje to :-)
Dodelani spociva v pridani prepinace "tempomat - 0 - omezovac rychlosti" vedle nastaveni sklonu svetel a ctyr tlacitek se tremi odpory (100ohmu, 270ohmu a 900ohmu. ctvrte tlacitko je 0ohmu, tedy bez odporu) a vytazeni dvou dratu ze sloupku rizeni. Postupoval jsem podle tohoto navodu, jen jsem mozna zbytecne pouzil ovladani autoradia k MeganeII a ne k Lagune (to jeste uvidim jak dopadnu s uchycenim ke sloupku).
V tuto chvili jako negativum vidim to, ze se pri dodelavce (oproti originalnimu tempomatu) jeho stav nikde nezobrazuje. Ale pry by to zobrazovani melo byt aktivovatelne od servisu pres pocitac.

Jinak mam ale neuveritelnou radost z toho ze muzu nejak vykompenzovat moji blbost pri koupi auta. Tenkrat jsem tempomat zavrhnul, cehoz jsem do dneska litoval. Ale uz nemusim, nemusiiim :-D

P.S.: Pri zapojovani, respektive "vytahovani" tech dvou dratu ze sloupku opatrne - ten konektor ze ktereho se to vytahne je tentyz kde vedou draty pro airbag.

takze hovoris ze to fachci? to je super. a niezeby som chcel byt trufaly... nemohol by si spracovat nejakky postup v zrozumitelnej reci aj s obrazkami lebo z tej spanielciny som XXXXXX a asi nie len ja.
gratulujem k uspechu.
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř úno 28, 2007 13:05

filipjurik píše:takze hovoris ze to fachci? to je super. a niezeby som chcel byt trufaly... nemohol by si spracovat nejakky postup v zrozumitelnej reci aj s obrazkami lebo z tej spanielciny som XXXXXXX a asi nie len ja.
Ono v podstate nic nez ty obrazky nepotrebujes (mimochodem spanelsky neumim ani slovo).
Akorat tam uvadi nejaky zahadny hodnoty odporu (i kdyz verim ze nejakou toleranci tam Renault urcite ma). V Dialogysu jsem nasel toto:
Obrázek

a tak jsem se radeji ridil tim.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11273
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř úno 28, 2007 13:17

Myslíte že to pujde i do megane z roku 2001?? mimochodem co které tlačítko dělá??

filipjurik
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv led 04, 2007 09:33

Příspěvek od filipjurik » stř úno 28, 2007 13:41

a este otazocka ... kde sa da zohnat ... ovladanie radia...ten panel s tlacitkami...
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř úno 28, 2007 13:53

krt.ecek píše:Myslíte že to pujde i do megane z roku 2001??
Netusim jestli to pujde i do starsi Megane. Logicka podminka tohoto ovladani je elektronicky plyn a SW v RJ, takze asi ne.
krt.ecek píše:mimochodem co které tlačítko dělá??
+ (C) = aktivace tempomatu (neni-li aktivni) a zvyseni urcene rychlosti (je-li aktivni).
- (D) = aktivace(?) tempomatu (neni-li aktivni) a snizeni urcene rychlosti (je-li aktivni).
0 (B) = deaktivovani tempomatu.
Reprendre (A) = vyvolani posledni nastavene rychlosti.

Deaktivace tempomatu probehne take pri seslapnuti brzdy (a pravdepodobne i plynu - ja to zatim otestoval jen jestli to reaguje, nezkousel jsem vsechny moznosti). Proto verim ze to tlacitko Reprendre bude hodne uzitecne :-).
Naposledy upravil(a) kmarty dne stř úno 28, 2007 13:58, celkem upraveno 4 x.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř úno 28, 2007 13:55

filipjurik píše:a este otazocka ... kde sa da zohnat ... ovladanie radia...ten panel s tlacitkami...
No, u Renaultu prece :-)
Stejne tak ten prepinac, ktery je umisten u nastavovatka vysky potkavacich svetel. A taky ten panylek, protoze verze bez tempomatu ci ESP maji panylek bez moznosti umisteni toho prepinace.

Popravde kdyby nebyl tak drahy airbag, tak bych si radeji priplatil za original tlacitka (to brzo, ja vim. Mel jsem na to myslet pri koupi auta). Takhle se musim spokojit s touhle "nahrazkou".
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

filipjurik
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv led 04, 2007 09:33

Příspěvek od filipjurik » stř úno 28, 2007 17:41

a ked uz sme pri tom kolko to cele cca vyjde ? ja mam auto bez ESP takze vedla ovladania svitivosti palubky a nastavenia sklonu svetiel mam reproduktor ktory ani neviem na co je, lebo nie je zapojeny... :( ale vymyslel som dve ine alternativne miesta pre umiestnenie ovladania. na drzadle na dverach pod ovladanim spetakov alebo v strede pri zaoinani vystraznych smeroviek v tom priestore ... asi pre drobaky...
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km

janullrich
Člen RCČR
Příspěvky: 33
Registrován: úte led 09, 2007 14:18
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od janullrich » stř úno 28, 2007 19:07

no ja prave taky nemam esp a nevim jestli ten potrebny konektor mam nebo ne...v mistech kde ma byt esp sice nejaky konektor je ale je v nem uz neco pripojeny..budu asi muset konecne najit nejaky dialogys ve kterem najdu schemata..
Renault Laguna II 1,9 dci, rv. 2004

lopik
Experienced member
Příspěvky: 660
Registrován: stř úno 28, 2007 21:59

tempomat

Příspěvek od lopik » stř úno 28, 2007 22:12

hmm tempovat to bych bral hned při tom dnešním bodování ale nevím jestli to na mém autě půjde nevíte to někdo mám 1.6,r.v.2001,výbava authentic nezkoušel jste to někdo na stejném modelu jestli ty konektory tam vůbec jsou rád bych to věděl ještě než auto začnu rozebírat jestli to má vůbec cenu .Díky za poznatky a rady.

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř úno 28, 2007 23:46

filipjurik píše:a ked uz sme pri tom kolko to cele cca vyjde ? ja mam auto bez ESP takze vedla ovladania svitivosti palubky a nastavenia sklonu svetiel mam reproduktor ktory ani neviem na co je, lebo nie je zapojeny... :(
To si sel vlevo a navic az moc, to uz jsou dvere :-). Musis od ovladani svitivosti palubky doprava tak cca 2-3cm, dal ne.

<EDIT>: Aha, moment, ty mas Lagunu. Tak to nevim co to je. Nejspis reprak pro "kecani" co umeji nektere Laguny, co ja vim. Jinak prot tebe by melo platit to co je v odkazu co jsem daval janullrich. Jinak kdyz si to "protahnes pres Babelfish tak by to mohlo byt o neco srozumitelnejsi. Mozna byla chyba ze jsem se nechal zviklat krt.eckem a hodil jsem tempomat pro MeganeII do Laguniho topicu</EDIT>

Taky nemam ESP.

Jde primo o ten panylek na kterem je to ovladani svitivosti palubky a ovladani vysky svetel.
Koupil jsem panylek kde je misto a uchyceni pro prepinac tempomatu a vypinace ESP (cca 400,-), samotny prepinac tempomat/omezovac rychlosti (cca 420,-), zaslepku misto vypinace ESP (65,-) a ovladani autoradia na sloupek rizeni (cca 580,-). Dohromady asi za 1750,- s DPH.

V aute jsem sundal puvodni panylek (ctyri plastove pacicky. Jde to v pohode sundat a nandat i bez naradi), kde byl u kabelu k rizeni svitivosti palubky a ovladani vysky svetel privazan elektrikarskou izolackou dalsi, nikam nepripojeny, konektor. Ten patri do toho prepinace tempomat/omezovac rychlosti.
Pro samotne ovladani tempomatu jsou draty k nalezeni ve sloupku rizeni, v konektoru kousek pod packou blinkru a svetel. Tady si dovolim dat puvodni obrazek ze spanelskeho fora (i kdyz podle "vodoznaku" to vypada ze i oni to odnekud pajcli :-) ). Fotka je situovana od palubky, ci dokonce primo toho vyse zmineneho panylku, a miri tak nejak priblizne na ridice (toho nevidite, protoze vam prekazi ten vyfoceny sloupek rizeni :-)):
Obrázek
(Pokud by obrazek nefungoval, tady je kopie)

Jak jsem psal vyse, vsechny ostatni draty v tomhle konektoru jsou draty pro airbag ve volantu, takze trocha opatrnosti je na miste (jak elektricky funguje airbag nevim a proto se k tomu chovam co nejopatrneji. At si treba zbytecne, jistota je jistota).

(EDIT: Uprava/oprava odkazu na obrazek)
Naposledy upravil(a) kmarty dne pon říj 20, 2008 02:18, celkem upraveno 1 x.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » čtv bře 01, 2007 00:46

Vyfoť prosím tě ještě tu páčku, já budu mít hoňku, protože tam už páčku na rádio mám a další se už nevejde. Tak nevím, kam to nabastlit.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » čtv bře 01, 2007 00:53

Šamša píše:Vyfoť prosím tě ještě tu páčku, já budu mít hoňku, protože tam už páčku na rádio mám a další se už nevejde. Tak nevím, kam to nabastlit.
Jeste ji nemam pridelanou, ale budu ji davat na opacnou stranu nez je skutecny ovladani autoradia (coz mi pripomina ze ty popisky na nem chci nejak zamalovat nebo oskrabat, protoze kdo by se chtel divat na napisy vzhuru nohama, ze :-))
Podobne to ma i ten manik v Lagune:
Obrázek

Ja mam to ovladani trochu jinsi (takhle jak to je situovany, tak tak to bude v aute pricemz ikonka repro"-" bude +, ikonka repro"+" bude -, ikonka preskrtlyho repro bude Reprendre a horni tlacitko a tlacitka "Source" budou 0 ):
Obrázek
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv bře 01, 2007 06:47

Tyjo, chlapi, tak to je bomba !!!

kmarty - 100 bodou !!!!!

Zkusím to, až budu mít trochu času...jestli to pojede, máš u mně pívo !

wece :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » čtv bře 01, 2007 10:24

Tak ted jsem po navsteve servisu, kde mi za poplatek citajici jedne hodiny prace zapli na pristrojovce zobrazovani tempomatu (za coz jsem jim neskonale vdecny, protoze kdyz na to prijde, tak mne s tim teoreticky mohli klidne i vyhodit), takze uz mi zbyve jen fyzicke uchyceni ovladani a rozumny zpusob napojeni na puvodni draty.
Pripojeni pomoci takovych tech modrych "prorezavatek", oblibenych zejmena pri montazich autoalarmu, se mi dost prici. Bohuzel mi ale asi nevyjde myslenka zachovat puvodni kabelaz v nezmenenem stavu (treba pro pripad ze bych se nekdy casem dostal k volantu s tlacitky), protoze ten konektor je prakticky nesehnatelny (je soucasti kabelaze bez moznosti samostatneho objednani). Jeste se zkusim poohlidnout po vrakovistich, ale nevim nevim.

Jinak od servisu mam info ze s tim existujicim (jen nepouzitym) tempomatem od vyroby muze souviset vybava auta (v nizsich vybavach to tam clovek treba nemusi ani najit) popripade to ze mam automat a s tim spojene moznosti na pristrojovce (ale to bych vyloucil, protoze takhle bylo dodelavano celkem dost Megane a byly s manualni prevodovkou).
Tak tedy jen pro info, mam MeganeII Expression Confort.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » čtv bře 01, 2007 15:15

No, tak jsem ted pridelal to ovladani na sloupek rizeni a ... myslim ze se zde naplno projevila moje neschopnost na jakoukoliv manualni praci :-/
Nejak se to nevyvedlo uplne podle mych predstav, protoze jsem trubka a nejak jsem nepocital s tim, ze uvnitr sloupku je temer presne na tom miste, kde jsem pocital s uchycenim ovladani, vede sloupek, ktery spojuje horni a spodni dil krytu sloupku rizeni. Takze po tom co jsem udelal diru v krytech jsem zjistil, ze musim kousinek s ovladanim uhnout, takze se tam sklebi oskliva dira :-(.
Dalsi vec je, ze ovladani musi byt o kus vys nez jeho protejsek a sice ze ve spodnim krytu sloupku rizeni neni udelan takovy "prostor" jako je tomu na prave strane. Takze pri pohledu zespodu to taky nevypada uplne nejcisteji.
Mimochodem, tohle minimalne dva duvody proc radeji pouzit ovladani autoradia pro Lagunu nez pro Megane (je na vysku nizsi a pravdepodobne se tam s tim clovek lepe napasuje).

Nicmene nikde to neprekazi, mackat to jde, takze to vcelku jeste neni tak hrozny:
Obrázek
Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek

P.S.: Budu asi muset pozadat Viktora o rozdeleni tohoto threadu na zvlast Laguna a Megane. Nejak sem to tu az moc "zaspamil".
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv bře 01, 2007 17:06

Jen piste, pak to hodim do spolecne sekce.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » čtv bře 01, 2007 17:49

Diky moc.

Vsem ostatnim, zejmena majitelum Lagun, se omlouvam. Puvodne jsem chtel hodit jen zminku o tom, ze ta predelavka je vazne jednoducha (do toho momentu to jeste slo v zasade priradit i k Lagune). Ale nejak se mi to vymklo kontrole :-).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

filipjurik
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv led 04, 2007 09:33

Příspěvek od filipjurik » pát bře 02, 2007 07:34

V aute jsem sundal puvodni panylek (ctyri plastove pacicky. Jde to v pohode sundat a nandat i bez naradi), kde byl u kabelu k rizeni svitivosti palubky a ovladani vysky svetel privazan elektrikarskou izolackou dalsi, nikam nepripojeny, konektor. Ten patri do toho prepinace tempomat/omezovac rychlosti.

nasiel som tam nejaky biely konektor ktory ma 2 kable, ktory bol prilepeny izolackou ku kablu od svietivosti palubky a sklonu svetiel. Je to ten ktory sa pripaja k prepinacu tempomat/obmedzovac ? lebo sedel by presne aj do toho reproduktoru ktory tam je nezapojeny...[/quote]
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pát bře 02, 2007 09:17

filipjurik píše:nasiel som tam nejaky biely konektor ktory ma 2 kable, ktory bol prilepeny izolackou ku kablu od svietivosti palubky a sklonu svetiel. Je to ten ktory sa pripaja k prepinacu tempomat/obmedzovac ? lebo sedel by presne aj do toho reproduktoru ktory tam je nezapojeny...
Podle mne to musi mit vic pinu, protoze i v Lagune je tam podle tehle stranky sestipinovy konektor, ktery musi mit minimalne tri draty (spis by jich mel mit asi pet, tzn byl by temer plne osazeny).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

filipjurik
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv led 04, 2007 09:33

Příspěvek od filipjurik » pát bře 02, 2007 10:04

ano sest pinovy konektor je v stlpiku riadenia ale ja som ten dvojpinovy nezapojeny nasiel pod ovladanim sklonu svetiel a svietivosti palubky.
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pát bře 02, 2007 10:42

filipjurik píše:ano sest pinovy konektor je v stlpiku riadenia ale ja som ten dvojpinovy nezapojeny nasiel pod ovladanim sklonu svetiel a svietivosti palubky.
No, Lagunu jsem uvnitr nevidel, ale podle tech stranek by to u ni melo byt takhle:
  • Sestipinovy nezapojeny konektor u ovladani sklonu svetel:
    Obrázek
  • Dvoupinovy konektor zapojeny do "slepeho" konektoru ve sloupku rizeni (i kdyz tady se to asi bude lisit podle verze Laguny. Protoze tam na tech fotkach vytahl ze sloupku sestipinovy konektor).
Asi nastartuju VMware s Dialogysem :-). Akorat nevim co presne mas za Lagunu (asi bys sem nemohl dat ovalnej stitek, co?).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

filipjurik
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv led 04, 2007 09:33

Příspěvek od filipjurik » pát bře 02, 2007 10:53

aky ovalny stitok ?

mam lagunu II 1.9 DCi Authentic combi.
Je v nej len ABS, 8 ABG, manualna klima, 79kW, co by ti este pomohlo ju identifikovat ? kupil som to len v januari takze nejak extra sa v nej nevyznam.
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km

Odpovědět

Zpět na „Společné věci pro všechny modely“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti