Zdravim, mám Renault Megane II s 1,9 dCi 96kW naj. nejakých 250k ale nevylučujem že aj viac.
Do cca 60 km/h ide auto normálne ale pri vyšších rýchlostiach začne motor buď cukať, alebo sa vypne pri nízkých otáčkach a záťaži,
Čo to môže spôsobovať?
Idem vymeniť palivový filter.
Nemá tento motor nejakú opakovanú chybnú vec ako majú iné autá? Napr. SCV ventil, čidlo tlaku na rampre, alebo niečo iné?
Vopred ďakujem.
Motor 1,9 dCi 96 kW F9Q804.
Moderátor: Moderators General
Re: Motor 1,9 dCi 96 kW F9Q804.
Nerozumim, co myslis tim, ze se ti vypne. Predpokladam, ze ztrati vykon a jde do nouzaku.
Pokud je to tak, nejcasteji je problem s turboventilem v rohu pred spolujezdcem. Dve hadicky a jeden konektor.
Nebo cidlo tlaku nahore plastove roury, trojpolovy konektor.
Muze to vyt vice problemu okolo turba, treba deravy chladic.....
V nasem pripade jsme neresili doporuceni Renaultu na vymenu, ale prehodili jsme ventili mezi lagunama a ten "vadny" stale v Lagune funguje.
Cidlo tlaku Renault vymenil, po par sto metrch opet v nouzaku, krabali se v kabelazi, po par kilometrch opet v nouzovem. Nasel jsem preletovavany kontakt, po odbandazovani kabelaze jsem zjistil, ze jeden vodic pruzi. Po vymene kusu kabelaze stale jezdi.
Pokud je to tak, nejcasteji je problem s turboventilem v rohu pred spolujezdcem. Dve hadicky a jeden konektor.
Nebo cidlo tlaku nahore plastove roury, trojpolovy konektor.
Muze to vyt vice problemu okolo turba, treba deravy chladic.....
V nasem pripade jsme neresili doporuceni Renaultu na vymenu, ale prehodili jsme ventili mezi lagunama a ten "vadny" stale v Lagune funguje.
Cidlo tlaku Renault vymenil, po par sto metrch opet v nouzaku, krabali se v kabelazi, po par kilometrch opet v nouzovem. Nasel jsem preletovavany kontakt, po odbandazovani kabelaze jsem zjistil, ze jeden vodic pruzi. Po vymene kusu kabelaze stale jezdi.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Motor 1,9 dCi 96 kW F9Q804.
Zdravím, takže po diagnostike ukazuje sa vadný ventil podtlaku turba. Idú do neho 2 vodiče. Keď sa prepoja 2 hadičky mimo ventilu, na turbe regulacia lopatiek funguje. Keď sa napoja na ventil, tak to nejde. Ventil som kupil použitý a má byť OK. Rád by som vedel, aké hodnoty maju byť na jednotlivých vodičoch. Jeden vodič ide z RJ, druhý vodič je napojený na ďalšie štyri.
Poprosím niekoho, kto má prípadne nejakú elektrickú dielenskú schému tohto motora, tam by to mohlo byť napísane. Alebo, kedže som momentálne v Prahe, tak niekoho, kto mi vie s tým pomôcť.
Ďakujem.
Poprosím niekoho, kto má prípadne nejakú elektrickú dielenskú schému tohto motora, tam by to mohlo byť napísane. Alebo, kedže som momentálne v Prahe, tak niekoho, kto mi vie s tým pomôcť.
Ďakujem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti