kompresor 12 V k rezervě - Jaký?
Moderátor: Moderators General
kompresor 12 V k rezervě - Jaký?
Jaký doporučíte kompresor 12V k rezervě do kufru auta?
Nabídka je od 300 Kč do 1200 Kč. Ptám se z důvodu, že kdysi jsem si koupil nožní hustilku za asi 400 Kč a rozpadla se při prvním huštění. Zatím užívám velo-hustilku za 700 Kč s níž jsem spokojený, ale mám špatnou páteř a není pro mne dobrým řešením. Rezervu vozím 'nouzovku' vypuštěnou k použití do rychlosti asi 50 km/h až 80.
Nechci tlakovou láhev, protože počítám i s jiným využitím (nafukovačky, dohuštění jízdních kol ...). A nechci ani multi funkce za vyšší cenu (s reflektorem, USB pro nabíjení ...).
Zaujal mne kompresor Profi 150PSI za 600 Kč, který má i dobrou koncovku pro krátké ventilky zapuštěné v discích. Koncovky fajfky jsou nevhodné.
https://www.autokelly.cz/Product/DO-CFAT006/8398871
Nabídka je od 300 Kč do 1200 Kč. Ptám se z důvodu, že kdysi jsem si koupil nožní hustilku za asi 400 Kč a rozpadla se při prvním huštění. Zatím užívám velo-hustilku za 700 Kč s níž jsem spokojený, ale mám špatnou páteř a není pro mne dobrým řešením. Rezervu vozím 'nouzovku' vypuštěnou k použití do rychlosti asi 50 km/h až 80.
Nechci tlakovou láhev, protože počítám i s jiným využitím (nafukovačky, dohuštění jízdních kol ...). A nechci ani multi funkce za vyšší cenu (s reflektorem, USB pro nabíjení ...).
Zaujal mne kompresor Profi 150PSI za 600 Kč, který má i dobrou koncovku pro krátké ventilky zapuštěné v discích. Koncovky fajfky jsou nevhodné.
https://www.autokelly.cz/Product/DO-CFAT006/8398871
Naposledy upravil(a) regine dne sob bře 14, 2020 14:13, celkem upraveno 2 x.
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008
Re: kompresor 12 V k rezervě - Jaký?
Ahoj,
mám skoro stejnej jako je v tom odkazu, akorát od Alpine a asi 12 let starej. Za tu dobu dofukoval a nafukoval ledacos, i úplně vyfouklý kola na bráchovo Espace II. Není to na velký objemy jako třeba plovací kruh nebo Miloušova žlutá pramice, ale na kola je dobrej i do vyšších tlaků (dával jsem max 3,5 BAR, trochu se klepal, ale dal to.
mám skoro stejnej jako je v tom odkazu, akorát od Alpine a asi 12 let starej. Za tu dobu dofukoval a nafukoval ledacos, i úplně vyfouklý kola na bráchovo Espace II. Není to na velký objemy jako třeba plovací kruh nebo Miloušova žlutá pramice, ale na kola je dobrej i do vyšších tlaků (dával jsem max 3,5 BAR, trochu se klepal, ale dal to.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: kompresor 12 V k rezervě - Jaký?
Nepozeraj na udaje o max tlaku (12,15,17 bar a podobne).
Hlavne a najpodstatnejsi je udaj o litrovom vykone za minutu.
Tie smejdove to ani neuvadzaju. Cim vyssie cislo, tym by mal byt relativne lepsi (z hladiska pouzitia). Ved relativne staci aj s max tlakom cca 6bar, viac sa aj tak nic nefuka.
Co sa tyka kvality, vydrze to je proste loteria. Kolega mal B&D za 80€ a vysypal sa mu pri druhom pokuse dofukat pneu.
Ten co si tu dal odkaz z autofkeli, tak dizajnovo presne taky mam aj ja (znacku neviem), asi 3x som s nim opravoval defekt, mam ho 4-5 rokov. Celkom rychlo fuka, oproti tomu, co som mal predtym.
Hlavne a najpodstatnejsi je udaj o litrovom vykone za minutu.
Tie smejdove to ani neuvadzaju. Cim vyssie cislo, tym by mal byt relativne lepsi (z hladiska pouzitia). Ved relativne staci aj s max tlakom cca 6bar, viac sa aj tak nic nefuka.
Co sa tyka kvality, vydrze to je proste loteria. Kolega mal B&D za 80€ a vysypal sa mu pri druhom pokuse dofukat pneu.
Ten co si tu dal odkaz z autofkeli, tak dizajnovo presne taky mam aj ja (znacku neviem), asi 3x som s nim opravoval defekt, mam ho 4-5 rokov. Celkom rychlo fuka, oproti tomu, co som mal predtym.
Renault GS 1.6 DCi R9M 414 Bose Edition
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
Re: kompresor 12 V k rezervě - Jaký?
Nerozumim v dotazu tomuto:
"Rezervu vozím 'nouzovku' vypuštěnou"
Proc vozit rezervu vypustenou? Nejenom, ze je podminka mit rezervu nahustenou na max tlak urceny pro vozidlo, Je to hlavne prakticke, kdyz uz ji vozim. Ja ji, jednou za cas, natlacim na ctyri a mam na dlouho klid.
V jednom aute mam ten originalni cinsky smejd k "lepici sade". Pouze ze zvedavosti jsem rozebral a zkousel, co to umi a clun bych asi nefoukal.
"Rezervu vozím 'nouzovku' vypuštěnou"
Proc vozit rezervu vypustenou? Nejenom, ze je podminka mit rezervu nahustenou na max tlak urceny pro vozidlo, Je to hlavne prakticke, kdyz uz ji vozim. Ja ji, jednou za cas, natlacim na ctyri a mam na dlouho klid.
V jednom aute mam ten originalni cinsky smejd k "lepici sade". Pouze ze zvedavosti jsem rozebral a zkousel, co to umi a clun bych asi nefoukal.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: kompresor 12 V k rezervě - Jaký?
Jde o originál dojezdové kolo, pneu slisované na ráfek a vmáčknuté do prolisu. Zabere málo místo. Tak nějak vypadá:
https://s14-eu5.startpage.com/cgi-bin/s ... 4b1139e3f8
Mít nahuštěnou rezervu není potřeba (pokud hustilka nebo jednorázová tlaková nádoba), od roku 2019 v ČR lze dokonce jezdit i bez rezervy, pokud je zaplacená asistenční služba.
https://s14-eu5.startpage.com/cgi-bin/s ... 4b1139e3f8
Mít nahuštěnou rezervu není potřeba (pokud hustilka nebo jednorázová tlaková nádoba), od roku 2019 v ČR lze dokonce jezdit i bez rezervy, pokud je zaplacená asistenční služba.
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008
Re: kompresor 12 V k rezervě - Jaký?
Ale prečo ju nosíš vypustenú?
Re: kompresor 12 V k rezervě - Jaký?
Nahuštěná se do prolisu pro rezervu nevmístí.
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů