F4r ostrik
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř říj 03, 2018 17:53
F4r ostrik
Zdravím má F4r ve verzi 99kw nebo 103kw ostrik pístu olejem jako mají silnější verze v cliu rs atd? Díky nebo v čem se liší polomotory kdo ví?
Scenic rx4 2.0 16v lpg
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: F4r ostrik
Na co to potřebuješ vědět? Jestli to není tajný.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř říj 03, 2018 17:53
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: F4r ostrik
Má ostřik. Bloky motoru jsou stejné. Turbomotor má vývod oleje a díru od vratného olejového potrubí turba. Liší se písty a hlavy (vyšší komprese, turbo apod...)
To chceš swapnout motor Clia RS do Scénika?
To chceš swapnout motor Clia RS do Scénika?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř říj 03, 2018 17:53
Re: F4r ostrik
No skoro jsi se trefil... A písty 103kw a rs stejný?? Rozdíl v kompresní poměru není řešený jiným tvarem v hlavě?? Mám možnost úplně novou nikdy nejetou kompletně ustrojenou hlavu včetně vacek z rs. Ve francii kam jezdím pracovně ji mají k odkupu.
Scenic rx4 2.0 16v lpg
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: F4r ostrik
Písty jsou jiný. Vcelku nepoužitelný. Výkon si nezvedneš, nemáš na to stavěný výfuk, nemáš vstřiky, nemáš sání s klapkou a nemáš program v jednotce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř říj 03, 2018 17:53
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: F4r ostrik
Pak se s tím ani nerozjedeš, motor sice točí 7800 ot/min., ale krouťák bude vrcholit někde na 5000. Proto píšu, že do tý tvý krabice nepoužitelný.
Písty jsou jiný, zřejmě mají vybrání pro větší zdvih ventilů, ojnice v RS budou vyvažovaný a spárovaný na 1 gram. Omezením je i původní katalyzátor v RX4.
Písty jsou jiný, zřejmě mají vybrání pro větší zdvih ventilů, ojnice v RS budou vyvažovaný a spárovaný na 1 gram. Omezením je i původní katalyzátor v RX4.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: F4r ostrik
Jsem taky skeptik. Kdo umí Sagem/Johnson Controls/Valeo S3000 pokud to není tajné?
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř říj 03, 2018 17:53
Re: F4r ostrik
To jsem se právě tím dotazem snažil udělat Takhle to vypadá, že není nikdo, koho by na fóru/veřejně šlo doporučit.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: F4r ostrik
I můj kamarád co čipuje, tak byl k této jednotce skeptický když jsem se ho ptal na 2.0T, údajně to jednoduše přes OBD nejde, ale nebyl by problém software naklonovat ze silnější verze a musí se dovnitř jednotky a oživuje se pouze EEPROM a přehrává soft. Ukazoval mi nějaké slajdy kde byli připojovací místa na mikrosvorky k připojení na programovací jednotku.
Měl jsem si sehnat CPU z GT verze 150kW a nebyl by problém swapu.
Měl jsem si sehnat CPU z GT verze 150kW a nebyl by problém swapu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: F4r ostrik
To by mohlo být http://www.ad-soft.pl/g3/documents/NEW_ ... Manual.pdf
Přenést věřím, že půjde. Fyzické připojení na SH7050, který je uvnitř, půjde najít. Ale do kódu uvidí pár lidí na světě.
Přenést věřím, že půjde. Fyzické připojení na SH7050, který je uvnitř, půjde najít. Ale do kódu uvidí pár lidí na světě.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů