Motor D4F-záslepky na olejovom čerpadle

Zde se nalézají odpovědi na dotazy společné pro všechny modely nebo pro více modelů současně.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
SilverA
Experienced member
Příspěvky: 575
Registrován: pon kvě 14, 2012 17:46

Motor D4F-záslepky na olejovom čerpadle

Příspěvek od SilverA » pon čer 25, 2018 20:20

Tušíte niekto, k čomu sú tieto záslepky na olejovom čerpadle u motoru D4F?

Obrázek
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň

Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Motor D4F-záslepky na olejovom čerpadle

Příspěvek od Šamša » úte čer 26, 2018 13:49

Možná vývod na mazání turba u verze TCe
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Společné věci pro všechny modely“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti