Palivový filtr
Moderátor: Moderators General
Palivový filtr
Ahoj,
potřeboval bych radu. Už cca. 3 týdny jsem kolem auta cítil benzín. Dnes jsem zjistil, že mi teče benzín přes palivový filtr, který se nachází u levého zadního kola (viz foto v odkazech)
http://nahraj.to/1hL7
http://nahraj.to/1hL6
Objednal jsem tento filtr: http://palivove-filtry.heureka.cz/paliv ... n-renault/ Je psáno, že pasuje na mé auto Scenic II, 2005, 1.6 16V 83kW.
Mě by zajímalo, jestli je to to, co se napojí na ty hadičky a bude hotovo, nebo to patří do té kovové schránky, která je už stejně úplně razpadlá a asi by byla k ničemu? Protože tento je celý z plastu, kdežto ten, co já mám pod autěm je asi železný. Je výměna nějak složitá? Předpokládám, že se zmáčknou jen ty zelené čtverečky, co jsou na těch hadičkách (viz foto), tím se uvolní filtr z těch hadiček a pak půjde normálně vytáhnout? Kolik vyteče benzínu? Bude lepší ty hadičky zasvorkovat, nebo vyteče jen to, co je v těch hadičkách? Vím, moc otázek, ale raději se zeptám, než aby mě něco překvapilo, což se stejně stane, jako vždy
Díky
potřeboval bych radu. Už cca. 3 týdny jsem kolem auta cítil benzín. Dnes jsem zjistil, že mi teče benzín přes palivový filtr, který se nachází u levého zadního kola (viz foto v odkazech)
http://nahraj.to/1hL7
http://nahraj.to/1hL6
Objednal jsem tento filtr: http://palivove-filtry.heureka.cz/paliv ... n-renault/ Je psáno, že pasuje na mé auto Scenic II, 2005, 1.6 16V 83kW.
Mě by zajímalo, jestli je to to, co se napojí na ty hadičky a bude hotovo, nebo to patří do té kovové schránky, která je už stejně úplně razpadlá a asi by byla k ničemu? Protože tento je celý z plastu, kdežto ten, co já mám pod autěm je asi železný. Je výměna nějak složitá? Předpokládám, že se zmáčknou jen ty zelené čtverečky, co jsou na těch hadičkách (viz foto), tím se uvolní filtr z těch hadiček a pak půjde normálně vytáhnout? Kolik vyteče benzínu? Bude lepší ty hadičky zasvorkovat, nebo vyteče jen to, co je v těch hadičkách? Vím, moc otázek, ale raději se zeptám, než aby mě něco překvapilo, což se stejně stane, jako vždy
Díky
Fiat 500, r.v. 1956, opačné otevírání dveří a další chuťovky Kdo ví kde je mu konec.
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Palivový filtr
Pokud tyhle hadičky zasvorkuješ, tak je zničíš, není to guma, je to tvrzený plast a při zmáčknutí praskne. Zmáčknou se ty zelené čtverečky z obou stran hadičky najednou a vytáhne se to ven. Někdy to jde hůř, někdy lehčeji. Je potřeba si s tím trošku pohrát. Když to nepůjde zmáčknout rukou, tak se to dá zmáčknout třeba šroubovákem. Nový filtr se pak do konců hadiček nacvakne, do toho železného se to nedává (to celé je filtr), ale kolem toho bude asi nějaký držák.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Palivový filtr
Ještě jedna otázka. Všiml jsem si, že na tom filtru je šipka, takže evidentně není jedno, jak se filtr nasune. Šipka při namontování má ukazovat k zadní části, nebo k přední části vozu?
Fiat 500, r.v. 1956, opačné otevírání dveří a další chuťovky Kdo ví kde je mu konec.
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Re: Palivový filtr
logicky tím směrem, kam má jít palivoPopenec píše:Ještě jedna otázka. Všiml jsem si, že na tom filtru je šipka, takže evidentně není jedno, jak se filtr nasune. Šipka při namontování má ukazovat k zadní části, nebo k přední části vozu?
Renault Scenic II 1.5 dCi
Renault Scenic II 1,5 dCi (při nezaviněné havárce rozbitý na šrot)
Citroen Picasso 2.0 hdi
Renault Scenic 1.9 TDi
Citroen Xsara 1.4
Renault Scenic II 1,5 dCi (při nezaviněné havárce rozbitý na šrot)
Citroen Picasso 2.0 hdi
Renault Scenic 1.9 TDi
Citroen Xsara 1.4
- RobertLongauer
- Advanced member
- Příspěvky: 431
- Registrován: ned zář 03, 2006 14:58
- Bydliště: Kadaň
Re: Palivový filtr
Kde je u benzína 2.0 automata palivový filtr? Vzadu pod autem nebo v motoru někde ?
Kdysi Renault fuego rv.81 pak Š 120rv.88 a potom Renault 19rv.95 a nyní současnost Renault Laguna II rv.2001 1,8 16V 89kw expression 121 kobyl 17"alu,Kia sorento r.v.2003 a nyní Renault scenic II r.v.2004
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2005
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Palivový filtr
Na stejném místě. Tedy vzadu pod vozem.
Šipka na filtru ukazuje směr proudění. Filtr je zapojen na vstupním potrubí mezi nádrží a motorem, takže šipka musí ukazovat jakoby dopředu vozu. Ovšem pozor, u některých vozů jsou hadice na filtru zapojené nelogicky opačně, vstupní z nádrže je vpředu a výstupní k motoru vzadu. Je prostě třeba postupovat selským rozumem.
Šipka na filtru ukazuje směr proudění. Filtr je zapojen na vstupním potrubí mezi nádrží a motorem, takže šipka musí ukazovat jakoby dopředu vozu. Ovšem pozor, u některých vozů jsou hadice na filtru zapojené nelogicky opačně, vstupní z nádrže je vpředu a výstupní k motoru vzadu. Je prostě třeba postupovat selským rozumem.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- RobertLongauer
- Advanced member
- Příspěvky: 431
- Registrován: ned zář 03, 2006 14:58
- Bydliště: Kadaň
Re: Palivový filtr
Hoj lidi tak jsem včera ležel asi 15minut pod autem a nic co by vypadalo jako palivový filtr jsem nenašel.Jediné co by to mohlo být je takový plastový box ve tvaru čtverce a cca 15cm dlouhé na řidičově straně před zadním kolem.Dám fotku.Další rady kde by palivák mohl být?Pár fotek:
Kdysi Renault fuego rv.81 pak Š 120rv.88 a potom Renault 19rv.95 a nyní současnost Renault Laguna II rv.2001 1,8 16V 89kw expression 121 kobyl 17"alu,Kia sorento r.v.2003 a nyní Renault scenic II r.v.2004
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2005
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Palivový filtr
Tohle vypadá na aktivní uhlí.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Palivový filtr
U benzínů 1.6. 16V je palivový filtr integrovaný do palivového čerpadla, které se nachází v palivové nádrži ponořené do paliva. Ta krabice pod blatníkem je aktivní uhlí..... Palivový filtr dle výrobce má být snad na celou životnost vozu a pokud není důvod, nemění se.....
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2005
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Palivový filtr
To je opravdu zajímavý nesmysl. Já totiž mám Scénic II 1,6 16V a palivový filtr mám pod podlahou vzadu. Měnil jsem jej nedávno, takže tohle vím opravdu stoprocentně.
Rozhodně není na celou životnost vozu, výměnný interval je dán výrobcem, a to 240.000 km (doporučuji však poloviční interval, protože český benzin je často dost špinavý).
Rozhodně není na celou životnost vozu, výměnný interval je dán výrobcem, a to 240.000 km (doporučuji však poloviční interval, protože český benzin je často dost špinavý).
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Palivový filtr
To je informace z dílenské příručky - knížky, kterou jsem si kdysi koupil. Ale asi máš pravdu, díval jsem se na náhradní díly a je ke koupení palivový filtr za nějakých 300,-Kč. A když jsi to demontoval, tak to musíš vědět, to je jasné. Ty filtry mohou být dva, v tom palivovém čerpadle je asi taky filtr, o kterém v té knížce píšou. Často jsou rozpory v popisech a názvech dílů.....
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2005
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Palivový filtr
V palivovém čerpadlu je pouze silonové sítko na sacím koši. To je v každém čerpadlu a vždy. Nic víc tam není.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů