Automatická parkovací brzda - nefunkční
Moderátor: Moderators General
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Jen pro informaci... Po obvolání asi dvaceti bazarů jsem zjistil, že cena se pohybuje v rozmezí od 3 do 6,5 tisíc komplet s lanovody. Někteří dávají záruku cca měsíc až tři. Našel jsem taky kontakt na firmu, která tu řídící jednotku opravuje, i po elektronické stránce (je to Auto Buto vrakoviště Slaný). Třeba to někomu pomůže. Já si objednal za trojku.
U některých telefonátů jsem se docela pobavil. prý maj denně i 5 hovorů kvuli tomuto zázraku. V těsném závěsu je ten display (ten jsem měnil před třemi lety)
Nic méně brzda je porouchaná z mojí chyby.
U některých telefonátů jsem se docela pobavil. prý maj denně i 5 hovorů kvuli tomuto zázraku. V těsném závěsu je ten display (ten jsem měnil před třemi lety)
Nic méně brzda je porouchaná z mojí chyby.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
našel jsi na scenica nebo na granda? Ja jsem obvolal taky kolem dvaceti, ale sehnal jsem jen jednu brzdu na granda za 6000.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Zdravím všetkých!
Tiež mi začala svietiť kontrolka SERVICE + v trojuholníku P + červený STOP. Na začiatku po naštartovaní na displeji vyskočí hláška Porucha parkovacej brzdy a rozsvietia sa všetky tieto tri kontrolky. Po rozbehnutí auta zhasne kontrolka STOP a svieti len P v trojuholníku a občas SERVICE. Parkovacia brzda normálne brzdí aj zatiahnutím a aj po vypnutí motoru, ale keď vypnem motor a zamknem auto kartou, ozve sa zvuk takého malého dotiahnutia parkovacej brzdy nad pravým zadným kolesom (pred tým, keď som nemal hlášky na displeji to nerobilo). Skontrolovali a premazali sa lanovody, zadné brzdy, strmene, ale všetko vyzerá byť v poriadku. Na diagnostike Renault vyhodilo hlášku: Chyba snimáča ťahu v parkovacej brzde. Neviete mi poradiť, či sa to dá opraviť a kto na Slovensku to vie urobiť. A či tam nemôže byť aj nejaká iná príčina. Som z Podbrezovej pri Brezne. Za každú radu budem vďačný.
Tiež mi začala svietiť kontrolka SERVICE + v trojuholníku P + červený STOP. Na začiatku po naštartovaní na displeji vyskočí hláška Porucha parkovacej brzdy a rozsvietia sa všetky tieto tri kontrolky. Po rozbehnutí auta zhasne kontrolka STOP a svieti len P v trojuholníku a občas SERVICE. Parkovacia brzda normálne brzdí aj zatiahnutím a aj po vypnutí motoru, ale keď vypnem motor a zamknem auto kartou, ozve sa zvuk takého malého dotiahnutia parkovacej brzdy nad pravým zadným kolesom (pred tým, keď som nemal hlášky na displeji to nerobilo). Skontrolovali a premazali sa lanovody, zadné brzdy, strmene, ale všetko vyzerá byť v poriadku. Na diagnostike Renault vyhodilo hlášku: Chyba snimáča ťahu v parkovacej brzde. Neviete mi poradiť, či sa to dá opraviť a kto na Slovensku to vie urobiť. A či tam nemôže byť aj nejaká iná príčina. Som z Podbrezovej pri Brezne. Za každú radu budem vďačný.
Renault Scenic II- 05, 1.9 dCI - 96 kW, 6 st., 5,8 l
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Zdar. Snimac tahu mam.Muzes zkusit vymenit.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Ahoj, stal jsem se novým majitelem lagu 2 a chtěl bych se zeptat,jak se odbrzdi auto s aut.brzdou,kdyz je motor vypnuty? je to nejaky složitý asi:-D
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mám Scenika a po nějaké době mě začla zlobit automatycká ruční brzda. Při vypnutí motoru se ozve skřípaví zvuk. Nedělá to pokaždé jenom někdy. Po opětovném nastartování to hlásí chybu ruční brzdy, ale auto funguje normálně. Tak nevím co s tím.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Zdar všetci. Tak dnes som môj problém vyriešil. Hneď na začiatku som urobil chybu, že my v servise nenapísali kód chyby, len mi povedali Chyba v snímači utiahnutia. A ja som dva týždne riešil mylne Snímač ťahu (sily) v riadiacej jednotke brzdy. Predvčerom mi to nedalo a bol som u známeho ešte raz na diagnostike a našlo mi chybu:DF045-Spínač utiahnutia s viacnásobným kontaktom: bez zhody signálov. Pozrel som si naše fórum a trochu aj poľské Renault fórum a tam odporučili prestriekať konektory Kontakt sprayom. Tak som teda odpojil baterku a skontroloval konektor pod sedadlom šoféra – vytiahol som 25A poistku a dal ju naspäť. Potom ma napadlo, že vymontujem krabičku s ovládacou jednotkou brzdy (vľavo pri volante) a prestriekam KONTAKT sprayom konektor v tejto jednotke. Potom som s malou dušičkou zapojil baterku, naštartoval, a čuduj sa svete už mi hneď po naštartovaní nenabehla hláška Chyba parkovacej brzdy. Zatiahol som brzdu a potom aj odbrzdil v tú chvíľu zmizol aj service a aj P v trojuholníku. Niekoľko krát som zabrzdil a odbrzdil a OK. Aj keď som vypol motor a zamkol auto, už sa brzda nedoťahovala. Takže dúfam, že už bude všetko OK. V mojom prípade bol na vine studený spoj v konektore ovládacej jednotky brzdy vľavo pri volante.
Renault Scenic II- 05, 1.9 dCI - 96 kW, 6 st., 5,8 l
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: sob kvě 30, 2015 19:15
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Ahoj kluci. Tak dnes mi přišli od firmy Vojkovská nové lanovody z mého krátkého Espace VI. Hned jsem jel za mojim mechanikem a že je namontujem. Vše jsme napojili ( na jedné straně se lanovod jen do motůrku zahákne a na druhé jsme to zašroubovali asi o 10 závitů ), vymazali jsme uloženou chybu a zkusili jí. Brzda se zatáhla,ale byl u toho slyšet takovej zvuk jako kdyby tam něco přeskočilo. Odbrzdili jsme a od té doby vůbec nejde!!! Přes diagnostiku jsme na nic nepřišli, nesvíti ta ledka na brzdě a na displeji to nehlásí žádnou závadu. Mechanik povídal že neví co s tím a že budu muset do Renaulta a že určitě mají lepší diagnostiku a vyřeší to. Nevíte někdo co s tím. Zatím díky.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Ahoj jsem čerstvý majitel renault grand scenic 2004 1.6 benzín s elektronickou park. brzdou. Po příjezdu domů se mi po zatažení ruční brzdy po chvilce ozvalo šílené loupání od těch motorků pod autem co ji zatahují a na displeji se objevila hláška. Nevíte co to může dělat? Po zkoušení cca 10 x zabrzdit\odbrzdit se to projevilo 3x.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Zarezle lanovody. Promazat popřípadě vyměnit.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
ok juknu na ty lanovody. Teď dva dny jsem s tím jezdil a neudělalo to ani jednou. Můžou to dělat i hodně sjeté kotouče + destičky?
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
jo a ještě dotaz. Stačí vyměnit samotný kotouč, nebo se musí měnit i s tím ložiskem. V ceníku jsou totiž dvě možnosti.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Co se týká výměny zadních kotoučů, už jsem se tady o tom rozepisoval. Ložisko je nalisované do kotouče a tvoří dohromady náboj. Celý kotouč s ložiskem je pak nastrčený na trn na nápravě. Ložisko jako takové jde vylisovat a nalisovat. Ale u starého ložiska ti nikdo neřekne, jak dlouho to ložisko ještě vydrží. Vylisováním a nalisováním ložiska se na ložisko působí jinými silami a může dojít ke zničení ložiska.
Představ si situaci servisu. Vezmou starý kotouč, z toho vylisují staré ložisko, vezmou nový kotouč, nalisují do něj staré ložisko a ty za dva týdny přijedeš s tím, že to ložisko hučí. Neprokážeš, že to s tím něco servis udělal při výměně kotoučů, takže ti budou tvrdit, že to ložisko je špatné a musí se vyměnit. Takže demontáž kotouče, vylisování starého a nalisování nového.
A teď z pohledu zákazníka. Zákazník sice ušetří na tom, že kupuje kotouč bez ložiska, ale zaplatí vylisování a nalisování starého ložiska. Je to práce navíc, která se u kotouče s ložiskem nedělá. Za týden přijede s tím, že mu to ložisko hučí. Takže cena nového ložiska, práce za demontáž a přelisování ložiska. Takže ve výsledku, bude cena vyšší, než když se to koupí přímo s ložiskem.
Já jsem měnil kotouče a ložisko jsem si přelisoval. Jenže jsem si to dělal doma sám. Takže si nepočítám cenu za práci a platím jen materiál. Když jsem si porovnal cenu bez ložiska + ložisko a cenu s ložiskem, tak to vyšlo +- stejně. Šel jsem do toho, protože kdyby se staré ložiska rozhučely, dokážu si to sám doma přelisovat. Je s tím ale dost práce, jsou na to potřeba trubky o přesném průměru a hlavně lis. Jde to i kladivem (ideálně kladivo 10kg), ale je potřeba dost síly a hlavně přesné rány.
Takže abych to shrnul, tak pokud budeš kupovat materiál a nejsi doma schopný vyměnit ložisko a nechceš jít do rizika, že u toho to ložisko zničíš (což znamená odstavení auta), tak kup kotouče i s ložiskem. Pokud dokážeš ložisko přelisovat a dokážeš jít do rizika, že ti to za týden začne hučet a budeš muset koupit nové ložisko a znova to přelisovat, tak můžeš koupit kotouče bez ložiska.
Představ si situaci servisu. Vezmou starý kotouč, z toho vylisují staré ložisko, vezmou nový kotouč, nalisují do něj staré ložisko a ty za dva týdny přijedeš s tím, že to ložisko hučí. Neprokážeš, že to s tím něco servis udělal při výměně kotoučů, takže ti budou tvrdit, že to ložisko je špatné a musí se vyměnit. Takže demontáž kotouče, vylisování starého a nalisování nového.
A teď z pohledu zákazníka. Zákazník sice ušetří na tom, že kupuje kotouč bez ložiska, ale zaplatí vylisování a nalisování starého ložiska. Je to práce navíc, která se u kotouče s ložiskem nedělá. Za týden přijede s tím, že mu to ložisko hučí. Takže cena nového ložiska, práce za demontáž a přelisování ložiska. Takže ve výsledku, bude cena vyšší, než když se to koupí přímo s ložiskem.
Já jsem měnil kotouče a ložisko jsem si přelisoval. Jenže jsem si to dělal doma sám. Takže si nepočítám cenu za práci a platím jen materiál. Když jsem si porovnal cenu bez ložiska + ložisko a cenu s ložiskem, tak to vyšlo +- stejně. Šel jsem do toho, protože kdyby se staré ložiska rozhučely, dokážu si to sám doma přelisovat. Je s tím ale dost práce, jsou na to potřeba trubky o přesném průměru a hlavně lis. Jde to i kladivem (ideálně kladivo 10kg), ale je potřeba dost síly a hlavně přesné rány.
Takže abych to shrnul, tak pokud budeš kupovat materiál a nejsi doma schopný vyměnit ložisko a nechceš jít do rizika, že u toho to ložisko zničíš (což znamená odstavení auta), tak kup kotouče i s ložiskem. Pokud dokážeš ložisko přelisovat a dokážeš jít do rizika, že ti to za týden začne hučet a budeš muset koupit nové ložisko a znova to přelisovat, tak můžeš koupit kotouče bez ložiska.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
díky za radu, koupím to i s ložiskem a bude klid.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Zdravím. Mám jeden dotaz. Plovoucí uložení brzdového třeme (čep s prachovkou) má mít nějakou vůli? Horní se hýbe do stran a spodní ne. Když jsem se na něj díval tak vypadá, že nemá stejný průměr cca po 1 cm je drobný schodek. Je to na obou stranách tak nevím jestli to tak má být, nebo je to naschvál. Dnes jsem promazával ty lanovody a komplet celé brzdy na zadu. Právě když se zatáhne ruční brzda tak ten třmen se posune trošku dozadu.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
ještě dotaz, pokud se povolí ruční brzda tím bazmekem v kufru, tak je nutné s tím dělat něco přes diagnostiku? Neustále po startu palubní pc hnusně pípá a furt píše hlášku ruční brzda defekt. Ruční brzda normálně funguje, zabrzdí i odbrzdí.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Na tohle jsem nenašel uspokojivou odpověď. Nicméně, na diagnostice to pak píše něco kolem nesprávné montáže lanovodu brzd. Vada může být a často i bývá, pokud jsou lanka skutečně správně, právě přímo uvnitř brzdy v mechanismu uložení lanek. Jako problém vidím to, že při výměně brzd právě spousta lidí brzdu odbrzdí tím bazmekem v kufru, protože vůbec netuší, že brzda se dá uvolnit elektricky tím tlačítkem u levého kolene řidiče. Ten bazmek totiž ty lanka odjistí jinak, než si to odjistí elektrika, takže se mechanismus lanek dostane do jiného stavu, než je běžně v provozu. Je potřeba si uvědomit to, že třmeny mají samostavy a i přesto, že existuje opotřebení destiček a kotoučů, tak ruční brzda se pohybuje stále stejně, tzn. chod lanek je stále stejný. Takže i když vyměním kotouče a destičky, lanko ruční brzdy by mělo chodit stále stejně daleko jako když jsou sjeté na doraz. Pak není třeba povolovat tu brzdu tím táhlem v kufru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Zdravím - mám stejný problém (už více než rok a půl) u Scenic II. Když zabrzdím i v jen mírném kopci tak se z ruční brzdy ozve strašlivý skřípot (ale fakt extrémně hlučný). Lanovody jsem prostříkl wédéčkem ale nepomohlo to. Na rovině to je ok a brzdí normálně. A dokonce celé léto to bylo ok a zlobí to jen v chladnějším počasí aspoň co jsem postřehl. Je možné že to vzniklo tím nouzovým odbržděním v kufru? Měl jsem předtím auto v servisu (kvůli něčemu jinému) ale je možné že to tam takhle odbrzdili. A od té doby to zlobí. Dá se s tím něco udělat přes diagnostiku? (mám Clip doma). Díky za jakoukoliv radu
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Jestli máš clipa, tak tady můžeš dát závady, které na brzdě jsou. Nicméně, myslím si, že problém bude přímo uvnitř brzdy a bez jejího rozebrání s tím nic udělat nepůjde.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Na palubce to chybu nehlásí žádnou. Myslím že jen jednou tam byla ,tak jestli je uložená v paměti.. Ale sama po rozjezdu zmizela. A znáš někoho kdo tohle opravuje? Myslím že když si jí rozeberu sám tak tam nic neuvidím:-) Jsem od Kolína.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Zdravím chlapy, mám problém, přibržďuje nám elektrická ručka. Lanovody jsou nově repasované a při odbrždění manuálně mají dostatečnou vůli. Po aktivaci ručky dojde k zabrždění a při odbrždění lanka nedojedou k dorazům brzdičů a zůstanou několik milimetrů od dorazu a kola pak přibržďují. Pokud odbrzdím manuálně na lankách je opět vůle a páky brzdičů jsou na dorazech. Za každou radu budu hrozně vděčný. Díky Pepa
Renault Grand Modus 1.2 16V 2008
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Zdar kluci.
Když je vše jak má byt s brzdou a lanovodama tak hláška na palubní desce bud "p" nebo servis sama zmizí. Zustanou pouze přechodné závady při diagnostice do smazání v servisu.
K tomu přibrždování brzdy...bývá chyba v přireznutém třmenu. Nevrací se páčka od lanovodu. Jinde bych asi chybu nehledal.Pokud tedy lanovody chodí jak mají.
K dotazu rachotu brzdy v zatažení v kopci...Mechanismus v brzdě je na samém krajním pracovním rozsahu. Na rovině to nevadí, protože brzda nemá tendenci se ještě vic dotáhnout, kvuli mírnému pootočení kol v kopci dá impuls k dalšímu přitáhnutí, jenže to už je šroubovice v brzdě nadoraz a přeskakujou zuby v převodu od motorku.
Když se odbrzdí nouzově v kufru není to žádný problem při následném zatažení se vše vytočí do puvodní pozice. Od toho to v kufru je nic se tim nepokazí. Rozeberte tu černou krabici a bude vám vše jasné. S otevřeným víkem mrkněte jak to tam chodí.
Jinak zde na foru je kluk co tu elektroniku opravuje.To jen kdyby to zdechlo uplně. Pak s tim běžný mechanik už nic neudělá. Mám tu jednu nefunkční, tak kdyby něco mužu nafotit střeva.
Když je vše jak má byt s brzdou a lanovodama tak hláška na palubní desce bud "p" nebo servis sama zmizí. Zustanou pouze přechodné závady při diagnostice do smazání v servisu.
K tomu přibrždování brzdy...bývá chyba v přireznutém třmenu. Nevrací se páčka od lanovodu. Jinde bych asi chybu nehledal.Pokud tedy lanovody chodí jak mají.
K dotazu rachotu brzdy v zatažení v kopci...Mechanismus v brzdě je na samém krajním pracovním rozsahu. Na rovině to nevadí, protože brzda nemá tendenci se ještě vic dotáhnout, kvuli mírnému pootočení kol v kopci dá impuls k dalšímu přitáhnutí, jenže to už je šroubovice v brzdě nadoraz a přeskakujou zuby v převodu od motorku.
Když se odbrzdí nouzově v kufru není to žádný problem při následném zatažení se vše vytočí do puvodní pozice. Od toho to v kufru je nic se tim nepokazí. Rozeberte tu černou krabici a bude vám vše jasné. S otevřeným víkem mrkněte jak to tam chodí.
Jinak zde na foru je kluk co tu elektroniku opravuje.To jen kdyby to zdechlo uplně. Pak s tim běžný mechanik už nic neudělá. Mám tu jednu nefunkční, tak kdyby něco mužu nafotit střeva.
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Díky. Pro JarinK. Brzdiče mám v pořádku jen lanka jakoby byla krátká při odbrždění, šroubovice zůstane zatočená z 1/3. pokou nouzově rozpojím je vše O.K.
Kola jsou volná, použiju ručku ta zabrzdí, funkční oba režimy. Při odbrždění se však vrátí jen o dvě třetiny a proto přibržďuje. Snad mě někdo pochopí. Pepa
Kola jsou volná, použiju ručku ta zabrzdí, funkční oba režimy. Při odbrždění se však vrátí jen o dvě třetiny a proto přibržďuje. Snad mě někdo pochopí. Pepa
Renault Grand Modus 1.2 16V 2008
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Jestli správně chápu ten mechanismus, tak při povolení tím táhlem v kufru dojde k rozpojení lanek. Kdežto pokud to řídí elektronika, točí se šroubovice. To je poměrně významný rozdíl ve funkci a díky tomu se mechanismus může dostat do stavů, ve kterých již nebude brzda fungovat správně, než když to jede na elektriku a mechanika se pohybuje ve vymezených polohách.
Existuje pak možnost brzdu plně zabrzdit (podržením potaženého táhla ruční brzdy pod volantem) a následně plně odbrzdit potažením táhla a zmáčknutím tlačítka. To, proč brzda neodbržďuje bude způsobeno právě těmi repasovanými lanky, kdy elektronika pohybuje s lanky v hodnotách z předchozího používání brzdy.
Existuje pak možnost brzdu plně zabrzdit (podržením potaženého táhla ruční brzdy pod volantem) a následně plně odbrzdit potažením táhla a zmáčknutím tlačítka. To, proč brzda neodbržďuje bude způsobeno právě těmi repasovanými lanky, kdy elektronika pohybuje s lanky v hodnotách z předchozího používání brzdy.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Automatická parkovací brzda - nefunkční
Jasně, já si potom přečetl znovu jak jsi měl napsanej dotaz.
Tak pokud je to takhle a vše funguje a nedrhne. Tak bych se mrknul na ty páčky co uvládají pístek a je v nich zaháknuté lanko. Jsou nasazeny na tisícihranu. Přesad ho tak, aby když je brzda povolena už nebrzdily pístky.Ale zároven dej pozor, aby nebylo lanko volný. Já měl v pytli brzdič, z vrakoviště jsem objednal starší. Malinko se lišil tím , že měl jinak tvarovaný prolis v držáku a nastal stejný problém jako máš ty. Myslím, že tim přesazením by to mělo jít udělat.
Tak pokud je to takhle a vše funguje a nedrhne. Tak bych se mrknul na ty páčky co uvládají pístek a je v nich zaháknuté lanko. Jsou nasazeny na tisícihranu. Přesad ho tak, aby když je brzda povolena už nebrzdily pístky.Ale zároven dej pozor, aby nebylo lanko volný. Já měl v pytli brzdič, z vrakoviště jsem objednal starší. Malinko se lišil tím , že měl jinak tvarovaný prolis v držáku a nastal stejný problém jako máš ty. Myslím, že tim přesazením by to mělo jít udělat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů