Motor 1,9DCi kaput

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
pirduch
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: ned pro 11, 2005 18:27
Bydliště: Litvinov

Motor 1,9DCi kaput

Příspěvek od pirduch » čtv zář 10, 2009 17:35

Došlo k nejhoršímu. V GrandScenicu r.v05 mi začlo klepat v motoru,a když mi jej mi blízcí technici otevřeli,zjistili,že nejspíš kdysi byl uvařen a dán do stavu,aby ještě něco odjel...Ta doba právě skončila,má za sebou cca 160000 a je asi potřeba vyměnit skoro vše krom bloku a pár kousků železa... Nákup dílů by vyšel na více jak 50-60tisíc+ práce, a na vrakovištích zatím bez nároku,je to moc nový model... Jelikož servismani už poptali všechny své kontakty,zkouším to aj takto...nenapadá Vás někoho něco,jak mi pomoct aspoň radou,kontaktem či nápadem,který bych mohl tlumočit technikům(sám jsem co se techniky týče dokonalý laik).
Díky moc za každej nápad,protože auto už mi přes týden stojí a nejspíš ještě dlouho stát bude,dvojčata i s kočárem se věčně v Twingu vozit nedaj a když už jsem se smířil s nějakou nutnou investicí do jetýho motoru,tak se ani sehnat nedá...
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05

Uživatelský avatar
Loeb
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: úte úno 10, 2009 21:57
Bydliště: Brandýsek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,9DCi kaput

Příspěvek od Loeb » stř říj 14, 2009 07:47

Zdar, ještě pořád sháníš?? Možná bych ti mohl pomoct...
Renault Espace IV r.v. 2004 1.9 Dci 88kw Expression
Renault Modus 1.4 16v r.v.2005

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » sob říj 17, 2009 08:32

Tak jak to vypada Miro?
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý ;-)