Došlo k nejhoršímu. V GrandScenicu r.v05 mi začlo klepat v motoru,a když mi jej mi blízcí technici otevřeli,zjistili,že nejspíš kdysi byl uvařen a dán do stavu,aby ještě něco odjel...Ta doba právě skončila,má za sebou cca 160000 a je asi potřeba vyměnit skoro vše krom bloku a pár kousků železa... Nákup dílů by vyšel na více jak 50-60tisíc+ práce, a na vrakovištích zatím bez nároku,je to moc nový model... Jelikož servismani už poptali všechny své kontakty,zkouším to aj takto...nenapadá Vás někoho něco,jak mi pomoct aspoň radou,kontaktem či nápadem,který bych mohl tlumočit technikům(sám jsem co se techniky týče dokonalý laik).
Díky moc za každej nápad,protože auto už mi přes týden stojí a nejspíš ještě dlouho stát bude,dvojčata i s kočárem se věčně v Twingu vozit nedaj a když už jsem se smířil s nějakou nutnou investicí do jetýho motoru,tak se ani sehnat nedá...
Motor 1,9DCi kaput
Moderátor: Moderators General
Motor 1,9DCi kaput
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
- Loeb
- Junior member
- Příspěvky: 187
- Registrován: úte úno 10, 2009 21:57
- Bydliště: Brandýsek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,9DCi kaput
Zdar, ještě pořád sháníš?? Možná bych ti mohl pomoct...
Renault Espace IV r.v. 2004 1.9 Dci 88kw Expression
Renault Modus 1.4 16v r.v.2005
Renault Modus 1.4 16v r.v.2005
Tak jak to vypada Miro?
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů