Vybíjení baterie scenic II 2004 vyřešeno

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Vybíjení baterie scenic II 2004 vyřešeno

Příspěvek od čosi1 » ned lis 30, 2008 12:51

Prosím o radu,už dvakrát se mi stalo,že jsem měl ráno vytlouklou baterii na Scenicu 1.6 16v 2004 32000km,podotýkým že auto bylo zamčeno s minimálním odběrem.Nejdůležitější je asi to,že cvakalo bez přestávky relé nad pojistkovkou za ovladačem naklápění světel a jasu palubky.Je pětipolové asi přepínací 12v 40A .Neví někdo co toto relé ovláda a k čemu slouží.Pokud by měl někdo schéma el.instalace,bylo by to super.
ales.rozsypal@atlas.cz 739017402 :?: Díky za odpověď
Naposledy upravil(a) čosi1 dne pon lis 16, 2009 22:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
paja II
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: ned úno 03, 2008 07:38
Bydliště: Vítkov

Příspěvek od paja II » pon pro 01, 2008 20:26

ahoj , zkus ho vytáhnout a uvidíš co Ti nepůjde , ale dá se to i nasměrovat podle velikosti odběru ( mA , případně A ) v klidové poloze , a když už budeš mít to relé venku , tak ho zkus proměřit :D
R Scénic II 2004 1.6 16V 83kw, 7,2l / 100km

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Příspěvek od čosi1 » pon pro 01, 2008 21:19

Ahoj .Díky za radu,relé jsem vytáhl,auto jelo normálně,napadlo mě,jestli to nemůže být relé od automatického rozsvěcování světel,které se spíná tlačítkem na páčce blinkrů,ale tato funkce mi fungovala snad jen půl roku,a pak už jsem ji nemohl a nemůžu doteď spustit ,zůstalo to v pozici automat a nejde to nijak přepnout,takže to nemůžu ani zkusit.Zatím se měj,kdyby tě něco napadlo tak se ozvi.

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Příspěvek od čosi1 » úte pro 23, 2008 20:08

Ahoj PAJOII prošel jsem autodiagnostikou,autoelektrikou,měřením čidel a snímačů.Výsledek nula.Vybíjení bylo asi způsobené podle všeho zkratováním jednoho článku v baterii,která špatně držela kapacitu.což se dnes nepotvrdilo,protože jsem měl baterku u specialisty,a ten naznal,že jí nic není.Ale dnes jsem zjistil jednu zajímavou věc ,že jsem z motoru po zastavení a zamčení vozu,tj.při nulovém odběru,slyšel zvuk,jako když někde vrní el.magnet(cívka),prostě něco zůstává viset pod proudem.Dokud jsem neodpojil baterii,tak jsem nebyl schopný to odstranit,ani po nastartování a opětovném vypnutí motoru.Při dalším zapojení a jízdě asi dva dny bez problémů,nevíš co by mohlo zůstávat viset.Zkus se ještě podívat na můj druhý příspěvek ohledně volnoběhu scenicII,mám tam ještě jedem problém,třeba něco vymyslíš nebo poradíš.
Zatím zdarec čosi1 :roll:

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Vybíjení baterie scenic II 2004

Příspěvek od čosi1 » úte led 06, 2009 12:34

Takže pánové a dámy z fóra,už jsem objevil co někdy zůstává viset pod pod proudem v tom mém slavném autě,je to el.mag.ventil přesuvníku,je vyfocen na http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky.
Teď zbývá už jen zjistit,jak se to stává,jestli je to nějakým relátkem,které nevypne,nebo jestli to neodstaví řídící jednotka.To ale už sám nezjistím,to chce proměřit,nebo schéma.Kdyby někdo věděl,kde má tento el.mag.ventil relé,nebo něco co ho může ovládat a co ho neostaví,prosil bych o radu,nebo zavolání 739017402 ,nebo mail ales.rozsypal@atlas.cz Díky čosi1 :idea:

alino
Junior member
Příspěvky: 118
Registrován: úte lis 06, 2007 13:29
Bydliště: Modrý Kameň

Re: Vybíjení baterie scenic II 2004

Příspěvek od alino » úte led 06, 2009 13:56

čosi1 píše:Takže pánové a dámy z fóra,už jsem objevil co někdy zůstává viset pod pod proudem v tom mém slavném autě,je to el.mag.ventil přesuvníku,je vyfocen na http://picasaweb.google.com/rado.megane.rakovicky.
Teď zbývá už jen zjistit,jak se to stává,jestli je to nějakým relátkem,které nevypne,nebo jestli to neodstaví řídící jednotka.To ale už sám nezjistím,to chce proměřit,nebo schéma.Kdyby někdo věděl,kde má tento el.mag.ventil relé,nebo něco co ho může ovládat a co ho neostaví,prosil bych o radu,nebo zavolání 739017402 ,nebo mail ales.rozsypal@atlas.cz Díky čosi1 :idea:
Nemam schemu, ale vo vacsine pripadov hlavne rele odopina napatie pre pomocne prvky. Ventily spravidla ovlada RJ. Jednym koncom su pripojene na plus spinany hlavnym rele a RJ druhy koniec spina voci kostre.
Ja by som zistil, ci ti odpadne hlavne rele ktore je spinane RJ.
Ak zostane obcas "visiet" moze to robit tvoj problem. Skus ho vymenit.

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Vybíjení baterie scenic II 2004

Příspěvek od čosi1 » úte led 06, 2009 22:46

Díky,konečně někdo,kdo poradí.Zkusím zjistit,které rélé to je to hlavní ovládané řídící jednotkou.
Zatím díky,jestli tohle vyřeším,tak se ozvu.
Díky a ahoj čosi 1

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Re: Vybíjení baterie scenic II 2004

Příspěvek od zdeny65 » čtv led 08, 2009 16:38

Jestli by jsi chtěl,zkusím Ti sehnat el.schémata.Je todocela velký soubor,tak mi napiš na mail a hodímTi odkaz.
Renault Scenic 1,9 dTI

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Příspěvek od čosi1 » čtv led 08, 2009 23:12

Díky můj mail je ales.rozsypal@atlas.cz .
Ještě by mě zajímalo,jestli nevíš ty,nebo někdo jiný,jak se propracovat k relátkům v motorovém prostoru,pokud odkryju plastový dekl,tak jsou vidět jen pojistky,relé žádné.Ale závada tam asi bude,protože,když zůstane viset ten el.mag.ventil přesuvníku a musím odpojit baterku,abych ho odstavil, tak to cvaknutí jde odtamtud někde pod těma pojistkama.Dá se to nějak rozebrat na patro?Musí to tam být,je to slyšet.
Díky čosi1

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » pát led 09, 2009 07:41

To jsem ještě nerozdělával,fakt nevím.
Renault Scenic 1,9 dTI

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Vybíjení baterie scenic II 2004

Příspěvek od čosi1 » pát led 09, 2009 22:51

Takže,dnes jsem to rozděl,jen tak zběžně,myslím tím ten kastlík s pojistkama v motoru a řeknu Vám je to sada,relátka jsou zapájena v jakémsi tištěném spoji všechna pospolu jen krom jednoho,to je ještě v patře pod touto hrůzou.Až to budu dělat znovu,tak to vyfotím,opravdu to stojí za to.Až to zůstane znovu viset,zkusím zjistit,které je to pravé a zlobí.
Opravdu tvůrce automobilů dělá vše proto,aby si normální člověk nemohl udělat na krom té nejnutnější údržby vůbec nic.
Zatím pěknou dobrou noc. :roll:
Rozděláno a vyfoceno na http://cosi1.rajce.idnes.cz/pojistky_scenic_2004/
Naposledy upravil(a) čosi1 dne ned led 11, 2009 13:40, celkem upraveno 1 x.

jagor
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pát led 02, 2009 17:35
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od jagor » sob led 10, 2009 14:10

Chcel by som sa opýtať či sa tam niekde nie je pojistka na ostrkovanie skla???

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » ned led 11, 2009 06:48

Pojistky jsou většinou u řidiče.
Renault Scenic 1,9 dTI

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Příspěvek od čosi1 » ned led 11, 2009 13:01

Zdeny má pravdu,pojistky jsou u řidiče i v motorovém prostoru,ale bohužel ty v motorovém prostoru nejsou popsány v návodu,pouze na druhé straně toho horního plastového kryu jsou symboly,kde by mohl být vyobrazen ostřikovař,nebo stěrače.
čosi1

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Vybíjení baterie scenic II 2004 vyřešeno

Příspěvek od čosi1 » pát lis 20, 2009 22:47

Za vše mohlo vadné čidlo vačky,které vykazovalo chybu pouze v určitém teplotním rozsahu.Zůstávalo pod proudem ,vytlouklo baterku.Teď vyměněno a 6000km pokoj.Hurá,snad bude pokoj.

HV
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: pát lis 13, 2009 12:12
Bydliště: české Budějovice

Příspěvek od HV » pon lis 23, 2009 15:26

A jak jsi na to přišel ?
Grand Scenic 1.9 dCi 88kW, r.v. 2005

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Příspěvek od čosi1 » úte lis 24, 2009 20:07

Přišel jsem na to úplnou náhodou.Jedem moc šikovný pán z Brna,který se trhl od Renaultu má v Brně servis,mimochodem (rozvody komplet za 15tis včetně orig přesuvníku renault,kladek,čerpadla atd..)mi řekl ať to zkusím.Opravdu se trefil,volnoběh stabilní,baterie se nevytlouká.Ani jednou to ještě nechcíplo.Součástka sice cca 1600Kč,ale ten pocit a klid za to stojí.
Jinak je AUTOSERVIS PAVEL DIVIŠ.Hodně šikovný a solidní pán.Rozvody hotové za dopoledne,s fakturou.

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » úte lis 24, 2009 22:00

sice trochu nechápu souvislost se snímačem vačky.
snímač je napájenej 5V až po zapnutí klíčku pří z jednotky motoru,
jestli spíše někde nebyl zkrat

čosi1
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 22, 2008 11:49

Příspěvek od čosi1 » úte lis 24, 2009 22:24

Je to možné,ten špatný snímač vačky mám někde doma,kdo si ho chce namontovat na auto(to jen pro blázny)můžu mu ho poslat,nebo si ho můžete proměřit.Já tomu nerozumím vůbec.Teď je vše OK.Všechny problémy,které jsem měl v tomto foru,s výměnou toho snímače zmizely a doufám,že na pořád. Přeju hodně úspěchú a trpělivosti s RENAULTY

wolfik81
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte dub 28, 2015 11:13

Re: Vybíjení baterie scenic II 2004 vyřešeno

Příspěvek od wolfik81 » úte dub 28, 2015 11:24

Díky chlapy za vaše drahé informace. Mám scenica II. 3 měsíce jsem řešil vybíjení baterie kazdé 2 - 3 dny. Do toho mi ještě někdy zhasínal při vyřazení motor. Měl jsem tam 4 baterie a pořád to bylo dokola. Navštívil jsem 3 servisy, co se zabývají výhradně Renaulty a na nic nepřišly. I když jsem jim říkal poznatky, co jsem zjistil z tohoto fóra - vadné čidlo vačky. Vždy se mi v servise vysmály, když jsem jim tohle oznámil. Nikdy na nic nepřisli a když jsem si auto vzal domů, tak jsem ráno neodjel do práce. Tak mi došla trpělivost a nechal jsem natvdo vyměnit to čidlo vačky a už měsíc mám pokoj. Takže pište svoje zkušenosti dál, divím se, že se v servisech se s tímto ještě nesetkali.

pupin1
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv úno 01, 2018 10:35

Re: Vybíjení baterie scenic II 2004 vyřešeno

Příspěvek od pupin1 » čtv úno 01, 2018 11:31

čau chlapi tak řeším něco podobné. baterka za 2 dny KO nabiju a jedu ale po připojení baterky čujem pískání a to nepřestane až do odpojení batérky.pokud ju nechám zapojenou tak je zase KO. zvuk jde od pojistkové skříně v motoru neví někdo co s tím???

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů