Swap na 96kw
Moderátor: Moderators General
Swap na 96kw
Zdravim mam 1.9dci 88kw a přidřel se mi naklice, zákazník si přeje namontovat motor 1.9dci 96kw, potreboval bych vědět jestli blok motoru a hlava je stejná z 88kw že bych ho komplet postavil z 88kw na 96kw sani, vyfuk, egr drzaky turbo vse z 88kw jen v bloku s 96kw je to realne? Dekuji popripadne jaky preste typ 96kw mam shanet?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Swap na 96kw
Zapomeň na to, že to takhle jde, nejde. Motor 96kW je tak trochu jiný, sic vypadá stejně, ale trochu jinou hlavu s plechovým víkem ventilů, jiné horní uložení motoru. Nic tím nezískáš, objem stejný, komprese stejná. Ten výkon řeší jiné komponenty a ty na 88kW verzi neswapneš.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Swap na 96kw
Takže vlastně ani spodek mi nepomůže, který by měl být údajně spolehlivějši
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Swap na 96kw
Sežeň si 88kW motor a je prakticky jedno jestli Megane, nebo Laguna. Pohlídej si typ motoru a když ne tak bych to na tom bloku zaonačil, aby to nebylo vidět.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Swap na 96kw
Tak je lepsi na to hodit bobek a auto proste vyhodit, myslel jsem si ze blok motoru 96kw verze bude stejny, hlava z 88kw ze tam pasuje a vse ostatni osadim ze stareho motoru, tak nic diky za info
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Swap na 96kw
On ten blok motoru bude stejný, jen není jistota, zda původní vstřikovače budou fungovat v motoru, který má trochu jiný kompresní poměr a možná i jiný písty(spalovací prostor). Co vím je jiný držák horního uložení. Dnes jsem ho tak trochu prohlížel u kamaráda a není tam plechové víko ventilů, ono se to letmo na první pohled zdá, ten plech je další překrytí původního víka, nepochopil jsem z jakého důvodu, ale budiž. Možná kvůli lepšímu odhlučnění.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů