Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
Moderátor: Moderators General
Re: Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
Pořád se ptám na to samé a stále tvrdíte něco o karbonu o zaneseném EGR ventilu, což není. Na dvě žhavení v pohodě na jedno hůř.
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 584
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
Tohle tema me zaujalo.. mam ten samy motor ve scenicu ale zadne problemy. Posledni tri roky jezdilo kazdy den jen po meste, jen obcas do vedlejsiho mesta. Ale kvuli tomu jsme neměnili auto.
Hodne dobrych lidi, co jsem tady poznal a mam na ne nejaky kontakt, tak odsud odeslo. Prave kvuli aroganci a napadani.
Ja kdyz umim nejak poradit, tak nemam problem. Ale nejsem jasnovidec..
Ale jedno vim.. s markem se uz par lidi dostalo do sporu.. smutne..
Hodne dobrych lidi, co jsem tady poznal a mam na ne nejaky kontakt, tak odsud odeslo. Prave kvuli aroganci a napadani.
Ja kdyz umim nejak poradit, tak nemam problem. Ale nejsem jasnovidec..
Ale jedno vim.. s markem se uz par lidi dostalo do sporu.. smutne..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
Už to neřeším..... Ptal jsem se na radu jestli se s tímto problémem startu někdo nesetkal, kdo bude chtít konstruktivně k věci se vyjádří a poradí, budu za to rád a nad ostatním nebudu ztrácet čas.... Doteď jsem si všechny věci řešil sám a koukám, že u toho asi zase zůstanu,než se tady s někým přít...
Re: Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
Ahoj, řeším něco podobného na mém 1,9Dci 88kW, poslední dobou horší studené starty - teď v zimě někdy naskočí až na druhý cyklus startování. Po zahřátí pak po 2-3 otočeních motoru. Diagnostikou jsem prošel co se dalo, tak nějak nevím kam se pohnout dál. Zakarbonováno určitě nebude. U mě nejspíše podezření na baterii a horší dobíjení (mám tam 2 roky Bosch S5 74Ah; před výměnou to ale bylo stejné) - vedení kabelu alternátor/startér/baterie - možná velký přechodový odpor na konektoru staréru.neeo74 píše: ↑ned led 17, 2021 17:12Už to neřeším..... Ptal jsem se na radu jestli se s tímto problémem startu někdo nesetkal, kdo bude chtít konstruktivně k věci se vyjádří a poradí, budu za to rád a nad ostatním nebudu ztrácet čas.... Doteď jsem si všechny věci řešil sám a koukám, že u toho asi zase zůstanu,než se tady s někým přít...
R.Scenic II - 1.9dCi, 88kW (2003)
Re: Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
Co startér točí s motorem v pohodě? Nebo první až druhé otočení je takové jako by odcházela batera a pak se pořádně roztočí?
Re: Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
od prvniho otoceni toci poslechove normalne, ale nedosahne asi potrebnych 250ot/min; muzem klidne pres SZ tady na foru
R.Scenic II - 1.9dCi, 88kW (2003)
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 584
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
No hele s tim starterem. Ten proud do nej se da zmerit klestovym multimetrem. To same jsem mel uz hoodne davno.. byla tam baterka asi tri roky. Tak jsem dal druhou a za chvili to same.
Pak sel starter ven a rozborka. V tak kratkem starteru jsou totiz 3 kluzna loziska.. a ty se vychodi. Navic mne nebral proud z uhliku, ale z dratu co vedou k uhlikum. Proste se vydrela izolace a proto horsi starty.
Pak sel starter ven a rozborka. V tak kratkem starteru jsou totiz 3 kluzna loziska.. a ty se vychodi. Navic mne nebral proud z uhliku, ale z dratu co vedou k uhlikum. Proste se vydrela izolace a proto horsi starty.
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
Že by mohl být opotřebovaný startér mě vůbec nenapadlo, ale informace i z jiných zdrojů tomu pravděpodobně nasvědčují. Moc se mi do toho nechce, ale asi nebude zbytí. Pravdou je, že je tam stále původní. Počítám, že bych asi rovnou vyměnil přívodní kabel od baterie, měl by být spojený s přívodem z alternátoru, nevíte někdo ve kterém místě?
R.Scenic II - 1.9dCi, 88kW (2003)
Re: Scenic II 1,5Dci 78KW 9 2006 ranní starty a větší spotřeba
Je spuštění motoru obtížné, nebo
nemožné?
Zkontrolujte kostry motoru.
Zkontrolujte, zda otáčky motoru při pohánění spouštěčem dosáhly 250 ot./min, což lze vidět na obrazovce
parametrů.
Zkontrolujte konformitu použitého paliva.
Zkontrolujte konformitu připojení palivového filtru.
Zkontrolujte, zda není palivový filtr naplněn vodou.
Zkontrolujte absenci vzduchových bublin mezi filtrem a vysokotlakým čerpadlem.
Zkontrolujte funkci modulu a žhavicích svíček prostřednictvím povelu AC001 "Modul žhavení".
Zkontrolujte stav vzduchového filtru (zanesení).
Zkontrolujte těsnost vysokotlakého palivového okruhu: čerpadla, potrubí a přípojek (vizuální a pachová
kontrola).
Zkontrolujte polohu ventilu EGR (zablokování nebo mechanické zadření).
Zkontrolujte koherenci signálu snímače teploty chladicí kapaliny motoru.
Zkontrolujte funkci regulátoru tlaku (viz interpretaci povelu AC011 "Regulátor tlak v rampě").
Zkontrolujte funkci vstřikovačů (značný únikový průtok, zanesení, zadření), přičemž se řiďte částí "Test
součástí", Test 1 "Test vstřikovačů".
Zkontrolujte rovnoměrnost kompresí podle spotřeby proudu během fáze spouštění motoru (menu
"Test kompresí" na přístroji CLIP).
V případě nerovnováhy použijte přístroj pro měření kompresí, abyste získali přesné výsledky (viz postup
uvedený v opravárenské příručce). Po provedení měření vymažte poruchy vyvolané odpojením regulátoru a
žhavicích svíček.
nemožné?
Zkontrolujte kostry motoru.
Zkontrolujte, zda otáčky motoru při pohánění spouštěčem dosáhly 250 ot./min, což lze vidět na obrazovce
parametrů.
Zkontrolujte konformitu použitého paliva.
Zkontrolujte konformitu připojení palivového filtru.
Zkontrolujte, zda není palivový filtr naplněn vodou.
Zkontrolujte absenci vzduchových bublin mezi filtrem a vysokotlakým čerpadlem.
Zkontrolujte funkci modulu a žhavicích svíček prostřednictvím povelu AC001 "Modul žhavení".
Zkontrolujte stav vzduchového filtru (zanesení).
Zkontrolujte těsnost vysokotlakého palivového okruhu: čerpadla, potrubí a přípojek (vizuální a pachová
kontrola).
Zkontrolujte polohu ventilu EGR (zablokování nebo mechanické zadření).
Zkontrolujte koherenci signálu snímače teploty chladicí kapaliny motoru.
Zkontrolujte funkci regulátoru tlaku (viz interpretaci povelu AC011 "Regulátor tlak v rampě").
Zkontrolujte funkci vstřikovačů (značný únikový průtok, zanesení, zadření), přičemž se řiďte částí "Test
součástí", Test 1 "Test vstřikovačů".
Zkontrolujte rovnoměrnost kompresí podle spotřeby proudu během fáze spouštění motoru (menu
"Test kompresí" na přístroji CLIP).
V případě nerovnováhy použijte přístroj pro měření kompresí, abyste získali přesné výsledky (viz postup
uvedený v opravárenské příručce). Po provedení měření vymažte poruchy vyvolané odpojením regulátoru a
žhavicích svíček.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů