Electronic fault
Moderátor: Moderators General
Electronic fault
Zdravim, potřebuji poradit jestli někdo z Vás má zkušenost s problémem níže.
Koupil jsem Scenica II 1.5dci před 3 týdny s tím, že vždy po startu vyskočí Electronic fault a check steering + kontrolka STOP, ale vždy po cca 10 minutách závada zmizí dle prodávajícího a auto jede bezproblémů. Tak to také bylo, Scenic byl v provozu denně 100 km a nicméně teď v pátek ráno jako vždy po startu naskočili tyto závady, pak teda normálně zmizeli a nakonec zhruba po 80 km a to za jízdy něco zasmrdělo spáleninou problikli budíky a opět naskočili tyto závady na displeji + STOP, přestalo jít topení, vyplo rádio, nejdou brzdová světla a při přeřazení je znát prodleva plynu. Navíc na budíkách předtím svítil nájezd 310xxx a po tom co se to stalo je tam najednou 315xxx. Jinak auto jede, svítí, bliká. Dle diagnostiky jsou trvalé závady EGR, čidlo ABS na jednom kole a jeden vadný airbag. Prošli, prostříkali a dotáhli jsme kostry kde šlo, ale nepomohlo to.
Máte prosím zkušenost na co se zaměřit a co by mohlo způsobovat kontrolku Electronic fault a s tím související nefunkčnost topení a brzdových světel? Díky moc za rady.
Koupil jsem Scenica II 1.5dci před 3 týdny s tím, že vždy po startu vyskočí Electronic fault a check steering + kontrolka STOP, ale vždy po cca 10 minutách závada zmizí dle prodávajícího a auto jede bezproblémů. Tak to také bylo, Scenic byl v provozu denně 100 km a nicméně teď v pátek ráno jako vždy po startu naskočili tyto závady, pak teda normálně zmizeli a nakonec zhruba po 80 km a to za jízdy něco zasmrdělo spáleninou problikli budíky a opět naskočili tyto závady na displeji + STOP, přestalo jít topení, vyplo rádio, nejdou brzdová světla a při přeřazení je znát prodleva plynu. Navíc na budíkách předtím svítil nájezd 310xxx a po tom co se to stalo je tam najednou 315xxx. Jinak auto jede, svítí, bliká. Dle diagnostiky jsou trvalé závady EGR, čidlo ABS na jednom kole a jeden vadný airbag. Prošli, prostříkali a dotáhli jsme kostry kde šlo, ale nepomohlo to.
Máte prosím zkušenost na co se zaměřit a co by mohlo způsobovat kontrolku Electronic fault a s tím související nefunkčnost topení a brzdových světel? Díky moc za rady.
Re: Electronic fault
dle toho co popisuješ, ti odešl regulátor otáček ventilátoru topení, prostě se spálil ten bazmek u ventilátoru topení, tím pádem pojistka najdi si na našem foru oprava topení a pokud jsi trochu šikovný tak to opravíš sám..
RGS dCi 1,9,2005,Skladací obytný přívěs, Babeta210.,domo kros PiČz 150., JAWA 250 1953., YAMAHA RD 80 kapotáž,kotouče, liťáky.,
http://grandscenic.forumn.net
http://grandscenic.forumn.net
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Electronic fault
To by mohla byt jedna z veci, jak pise Maky.
Ale to, ze ti pripsalo 5000km..tak jsem kdysi cetl, ze to dela kdyz se odpoji budiky.. a jede se. Tady je vice zavad najednou.. nevim, jestli je tam nejaka spolecna kostra..nebo spolecne pojistky.
Pojistky jsou jeste v motorovem prostoru..
Ale to, ze ti pripsalo 5000km..tak jsem kdysi cetl, ze to dela kdyz se odpoji budiky.. a jede se. Tady je vice zavad najednou.. nevim, jestli je tam nejaka spolecna kostra..nebo spolecne pojistky.
Pojistky jsou jeste v motorovem prostoru..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Electronic fault
Díky za odpovědi, ale tím regulátorem otáček to není protože když náhodou zmizí hláška Electronic fault začne vše normálně fungovat (topení, zadní brzdová světla, rádio...). Ona ta hláška vyřadí z provozu veškerou elektroniku a nepustí se ani sahara. Třeba ale světla a el. okna fungují i kompresor klimatizace se spustí.
Budíky odpojený nebyli, je teda možný, že jak se vypli za jízdy a než naskočili si auto myslelo, že jede bez budíků. Odhadem bych tipoval přesný rozdíl 4200 km. Pojistky v motorovém prostoru jsme také zkoukli, ještě mě teda napadá jestli neni vypálenej nějakej PIN v té kabeláží k těmhle pojistkám v motoru. Ta elektronika se totiž úplně zbláznila, teď se nově objevila na displeji další hláška Tyre pressure fault a při chcípnutí píše Card not detected, musí se čudlík zmáčknout rychle dvakrát za sebou.
Budíky odpojený nebyli, je teda možný, že jak se vypli za jízdy a než naskočili si auto myslelo, že jede bez budíků. Odhadem bych tipoval přesný rozdíl 4200 km. Pojistky v motorovém prostoru jsme také zkoukli, ještě mě teda napadá jestli neni vypálenej nějakej PIN v té kabeláží k těmhle pojistkám v motoru. Ta elektronika se totiž úplně zbláznila, teď se nově objevila na displeji další hláška Tyre pressure fault a při chcípnutí píše Card not detected, musí se čudlík zmáčknout rychle dvakrát za sebou.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Electronic fault
Nemáš problém s dobíjením?
Tohle skoro vypadá, jako kdyby to kvůli podpětí odpojovalo méně důležité elektrické obvody a chybové hlášky skáčou při podpětí vždycky.
Tohle skoro vypadá, jako kdyby to kvůli podpětí odpojovalo méně důležité elektrické obvody a chybové hlášky skáčou při podpětí vždycky.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Electronic fault
Na novem scenicu nam praskl drazkovy remen a ted diky Markovi jsem si na to vzpomnel, ze neco podobneho plus Stop tam bylo..
Steering je neco s rizenim ale jestlli se to vztahuje k rizeni jako takovemu, mohlo by to byt jak pise Marek.
Ale je mi zahadou, ze by clip nic nehlasil..
Steering je neco s rizenim ale jestlli se to vztahuje k rizeni jako takovemu, mohlo by to byt jak pise Marek.
Ale je mi zahadou, ze by clip nic nehlasil..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Electronic fault
Nápad s dobíjením zněl slibně, ale po změření auto dobíjí 14,3 V. Pročistil jsem ještě všechny kontakty v pojistkovém boxu v motoru dle návodu na youtube a také nepomohlo. Už fakt nevím asi jedině lis nebo komplet nová kabeláž k elektronice, protože ta kontrolka Electronic fault snad nezmizí.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Electronic fault
Zkusil bych pořádně dobít baterku, případně ji vyměnit (třeba z jiného auta, nemusí být přímo nová).
Anebo bych zkusil vymazat závadu za chodu motoru a zkoušet, jestli se objeví znovu. Podle mě to může dělat pokles napětí v palubní sítí při startu.
Anebo bych zkusil vymazat závadu za chodu motoru a zkoušet, jestli se objeví znovu. Podle mě to může dělat pokles napětí v palubní sítí při startu.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů