Nefunkční ventilátor v poloze 1-3
Moderátor: Moderators General
Nefunkční ventilátor v poloze 1-3
Dobrý den, mám prosbu. Má někdo z vás zkušenosti se závadou, která se objevila u mého Scénika (r.v.2000). Nefuguje ventilátor v poloze 1-3 - jde jen na 4 - tzn. plný výkon... To samé i v "uzavřeném okruhu". Klimatizaci nemám... Řešil už někdo tenhle problém? Potřeboval bych alespoň vědět kudy "k tomu" Děkuju....
Scénic 2000
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: stř srp 09, 2006 05:37
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční ventilátor v poloze 1-3
Nejspíš zoxidované kontakty předřadných odporů pro nižší otáčky ventilátoru, nebo jen špatný kontakt na konektoru. Budou poblíž ventilátoru, po kabelu by ses k nim měl dostat. Obvykle jsou umístěny uvnitř vzduch. kanálu kvůli chlazení.Zkus vyndat ventilátor je u nohou spolujezdce...
Michal P. píše:Dobrý den, mám prosbu. Má někdo z vás zkušenosti se závadou, která se objevila u mého Scénika (r.v.2000). Nefuguje ventilátor v poloze 1-3 - jde jen na 4 - tzn. plný výkon... To samé i v "uzavřeném okruhu". Klimatizaci nemám... Řešil už někdo tenhle problém? Potřeboval bych alespoň vědět kudy "k tomu" Děkuju....
Š 130L, Renault 19 1.4, R-19 1.8, SCENIC 1,9dci
na 100 % je to spalená pojistka předřadnejch odporu.
Tento problém jsem řešil asi před týdnem, pokud ti nebude něco jasné rád pomůžu. Mně pomohlo si přečíst :
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... sc&start=0
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... r&start=45
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 358759.htm
Tento problém jsem řešil asi před týdnem, pokud ti nebude něco jasné rád pomůžu. Mně pomohlo si přečíst :
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... sc&start=0
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... r&start=45
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 358759.htm
Děkuju moc! Jsem "pouhý uživatel auta" a tak se stejně budu muset obrátit na známého opraváře. Už jsem ho "varoval" a on se děsil, že u těchto závad se většinou musí rozebírat celá palubovka...m.cz píše:na 100 % je to spalená pojistka předřadnejch odporu.
Tento problém jsem řešil asi před týdnem, pokud ti nebude něco jasné rád pomůžu. Mně pomohlo si přečíst :
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... sc&start=0
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... r&start=45
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 358759.htm
Co jsem koukal, většina řešila tuhle závadu u auta s klimou, je to stejné i u Scénika bez klimatizace?
Budu vděčný za bližší informaci a trpělivost s "antiautomechanikem" jako jsem já.... Díky...
Následujících 14 dní jsem mimo, ale pak jedu na dovolenou a rád bych to dal do kupy - je fakt, že rychlost 4 je "trochu moc"
Scénic 2000
...tak jsem ještě před plánovanou opravou větráku odjel na 1300km dlouhý výlet na Slovensko a stal se zázrak - po návratu, zastavení u garáže jde větrák ve všech polohách!!! Asi pro to, že jsem autíčko celou cestu chválil a hladil ... (a nebo že by spolujezdec do něčeho nechtěně kopnul?! )
Scénic 2000
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 92
- Registrován: čtv led 19, 2006 12:42
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Slovensko má asi blahodárné účinky
Mě zase během dovolené na Slovensku (cca 2700km i s drobnými výlety) klesla spotřeba u mého Espace 2.2 z běžných 8.7 na 8.0 l/100km
Tedy počítáno při tankování plné nádrže.
Bohužel nefungující větrák na 3 zůstal
PV
Mě zase během dovolené na Slovensku (cca 2700km i s drobnými výlety) klesla spotřeba u mého Espace 2.2 z běžných 8.7 na 8.0 l/100km
Tedy počítáno při tankování plné nádrže.
Bohužel nefungující větrák na 3 zůstal
PV
Petr Vokulič
Avantime 3.0 V6
ex Espace 2.2i, r.v.94
Avantime 3.0 V6
ex Espace 2.2i, r.v.94
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů