Problem motor
Moderátor: Moderators General
Problem motor
Pozdravujem vsetkych, mam problem ,po repase hlavy a turba mi vyhadzuje hadicu , ta vedie z bloku do trubky kde je mierka oleja . Vie niekto poradit po com ist ? GS2 19.dci 88kw
Dakujem
Dakujem
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problem motor
Tlakuje se karter.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problem motor
Co tym myslis prosim ta ?
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problem motor
Myslím tím přesně to, co jsem napsal. Tlakuje se karter.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problem motor
Myslel tim prostor mezi vanou a valci. Mezi autickari se moc neuziva. Je to spise motorkarsky termin, hlavne u dvoutaktu.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Problem motor
Aha cize blok motoru. No to som dosiel aj ja ked my vyhadzuje hadicu ale dakujem aj tak
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problem motor
Každý blok motoru musí mít odvětrání. Je to logické, protože i sebelepší motor se tlakuje, takže ten přetlak se musí odvádět. U drtivé většiny motorů se přetlak odvádí do sacího potrubí nad škrtící klapku. Pokud je ten systém odvětrání vadný nebo neprůchodný, tlak se nemá kam odvádět a pak dochází k tomu, na co se ptáš.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problem motor
Marek, tak v tom pripade myslis ze by mohla byt zavada v separatore a v hadici co ide od separatoru do potrubia medzi vzduch filtrom a turbom ?
A moze to mat vpliv na ten dym po oleji na volnobech to vobec nedymi ani pri vytoceni motora zacne to robyt az za jazdy a nad 2000 otacok
Dakujem
A moze to mat vpliv na ten dym po oleji na volnobech to vobec nedymi ani pri vytoceni motora zacne to robyt az za jazdy a nad 2000 otacok
Dakujem
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problem motor
Separator oleje může být ucpaný karbonem a pak to ve vyšších otáčkách nemusí stíhat odvětrávat. Zkusil bych to vyndat a vyčistit. Tou hadicí nahoru musí plyny volně proudit.
Ovšem může to být způsobeno i prasklým pístním kroužkem nebo poškozeným pístem. Pak by do karteru pronikalo mnohem víc plynů, než na co je ten systém dimenzován. Ale tam by nepomohlo nic než oprava motoru.
Ovšem může to být způsobeno i prasklým pístním kroužkem nebo poškozeným pístem. Pak by do karteru pronikalo mnohem víc plynů, než na co je ten systém dimenzován. Ale tam by nepomohlo nic než oprava motoru.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problem motor
Hlavu som mal dole piesty su ok aspon teda vizualne, hlava je po komplet repase nove ventile voditka vsetky gufera a odtlakovana.
Cize ak nepomoze cistenie odvetravania tak len pozret kurzky piestne ?
Dakujem
Cize ak nepomoze cistenie odvetravania tak len pozret kurzky piestne ?
Dakujem
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problem motor
Vyčisti to odvětrání a uvidíš.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problem motor
Zajtra to vycistim a dam vedet, este jedna otazka je mozne aby ten tlak vyrazil gufero na voditku ventilov ?
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problem motor
Kdyby ho někdo špatně namontoval, může vypadnout. Ale přetlak v karteru na to nemá vliv. Ten by mohl vyrazit gufero na klice nebo vačce, na vodítku ne.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problem motor
Dakujem
Re: Problem motor
Tak po vymene separatoru aoleja a hadice od separatora zavada ostrannena , dakujem vsetkym .
Daval som nove dieli preto to trochu trvalo.
Daval som nove dieli preto to trochu trvalo.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problem motor
Tak hurá.....!
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problem motor
Taka pikoska. Bracho ma presne opacny problem. Pod olejovym vickom, zrovna tak aj v mierke oleja sa mu vytvara podtlak.
Neni to vsak Renault, ale motor 1.6 benal, obyc atmosfera.
Neni to vsak Renault, ale motor 1.6 benal, obyc atmosfera.
Renault GS 1.6 DCi R9M 414 Bose Edition
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2029
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Problem motor
Tak podtlak v bloku je v pořádku.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Problem motor
Ahoj lidi mám scénic 2 1.5 dci mám dotaz po výměně turba to jelo fajn ale zhruba 100km než začalo někde syčet. Trubka hadice ok intercooler ok.
Takže díry v hadicich nemám ale když odpojim měnič tlaku který je nový tak to nedělá. Jako že přestane syčet. Je to těžké lokalizo at odkud vůbec rozleha se to u motoru. Dokonce jsem měl ucho u čerpadla a říkám aha tak ty to děláš no ale to by asi měnič tlaku k turbu moc neovlivnil Takže tak se to tam rozleha.
Jinak auto jede dobře výkon dobrý turbo pracuje jak má.
A ještě od te doby něco piští uvnitř auta taková vysoká frekvence po nastartování moc nejde lokalizovat odkud. Mění se s otáčkami.
Nejsem hluchý ale ty zvuky odnikud to je mazec hledat. Každopádně to bude související. Dik za každé rozumné nápady.
Takže díry v hadicich nemám ale když odpojim měnič tlaku který je nový tak to nedělá. Jako že přestane syčet. Je to těžké lokalizo at odkud vůbec rozleha se to u motoru. Dokonce jsem měl ucho u čerpadla a říkám aha tak ty to děláš no ale to by asi měnič tlaku k turbu moc neovlivnil Takže tak se to tam rozleha.
Jinak auto jede dobře výkon dobrý turbo pracuje jak má.
A ještě od te doby něco piští uvnitř auta taková vysoká frekvence po nastartování moc nejde lokalizovat odkud. Mění se s otáčkami.
Nejsem hluchý ale ty zvuky odnikud to je mazec hledat. Každopádně to bude související. Dik za každé rozumné nápady.
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Problem motor
Kdysi jsem pretesnoval prepady. Sundal jsem trubku od turba.. a udelal, co bylo potreba. Pak jsem vzal trubku a jak byla takova umastena, tak jsem ji utrel.. i to tesneni. Namontoval jsem a jel na druhou stranu mesta do druhe garaze. Syceni jsem slysel, ale auto jelo normalne. Jen na aktualnim dojezdu mi pri tech par km ubylo dost litru paliva..
Takze znovu trubku ven a lehce jsem to namazal olejem. Syceni zmizelo, ubytek dojezdu podle palubniho pc take. To tesneni se mi proste neprisalo zpet.. tudy mi to sycelo.
Mozna diag by napovedela, jaky je pozadovany a aktualni stav preplnovani..
Takze znovu trubku ven a lehce jsem to namazal olejem. Syceni zmizelo, ubytek dojezdu podle palubniho pc take. To tesneni se mi proste neprisalo zpet.. tudy mi to sycelo.
Mozna diag by napovedela, jaky je pozadovany a aktualni stav preplnovani..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Problem motor
Jj to jsem kontroloval. No ještě jednou to zkouknu jestli to bude ono ikdyž zas by to dělalo ikdyby byl odpojen měnič. A to přestane. Zrovna když nemám diagnostiku... abych zkouknul co ona na to. Ale 2 věci s něčím musí souviset piští odpojim měnič nepište nebo syčí teda a piští něco uvnitř od kastliku to jde nejvíce slyšet. A ten zvuk se mění s otáčkami beni nijak zas moc silný ale bude to s něčím souviset. No po diag. Budu chytřejší
Re: Problem motor
A spotřeba podle pc je 5,5l to jsem dnes s tim jel 200km
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Problem motor
Jen jsem chtel napsat, co se prihodilo mne.
Ruku do ohne bych nedal.. uz je to totiz strasne davno... ale nevim z ceho se tady na sceniku pocita prumer.. kazdopadne myslim, ze prumer byl normalni, jen kdyz jsem projel tech 5km..tak mi to odepsalo 50 nebo vic km.
Ale nic jineho krome vycisteni toho tesneni jsem nedelal, tak to muselo byt tim. Jen jsem tehdy menil male O krouzky na prepadech, protoze mi to tudy teklo na motor a renault mi nabidl pouze komplet prepady.
Na turbo jsem se tehdy nedival, delal jsem to jen citem.. nevidel jsem tam.. byla tam takova z dratu pojistka, aby tam ta trubka drzela...
Ruku do ohne bych nedal.. uz je to totiz strasne davno... ale nevim z ceho se tady na sceniku pocita prumer.. kazdopadne myslim, ze prumer byl normalni, jen kdyz jsem projel tech 5km..tak mi to odepsalo 50 nebo vic km.
Ale nic jineho krome vycisteni toho tesneni jsem nedelal, tak to muselo byt tim. Jen jsem tehdy menil male O krouzky na prepadech, protoze mi to tudy teklo na motor a renault mi nabidl pouze komplet prepady.
Na turbo jsem se tehdy nedival, delal jsem to jen citem.. nevidel jsem tam.. byla tam takova z dratu pojistka, aby tam ta trubka drzela...
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Problem motor
No nic neřeším to.
Jezdí tah to má výborný spotřebu taky dobrou a už jsem najel 600km a krom tohoho že to píská syčí je v poho tak to necham být až bude vyložená porucha odejde čerpadlo atd. Tak potom se na to kouknu. Vždyť je to jen renault
Jezdí tah to má výborný spotřebu taky dobrou a už jsem najel 600km a krom tohoho že to píská syčí je v poho tak to necham být až bude vyložená porucha odejde čerpadlo atd. Tak potom se na to kouknu. Vždyť je to jen renault
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 7 hostů