motor jako by nedostával palivo
Moderátor: Moderators General
motor jako by nedostával palivo
Ahojte všem. Hledám pomoc protože už jsem s toho nešťasný. Motor na volnoběh běží pekně ale při rozjezdu nebo jízdě zničeho nic ubere otáčky jako by do něj nešla nafta. Při sešlápnutí plynu až na podlahu se nic neděje, pomůže akorát dát nohu s plynu a znovu sešlápnout plyn a potom se chytne. Nejhorší když se to stane na křižovatce když se rozjedu a zničeho nic se motor uprostřed křižovatky zabrzdí mám potom za sebou spoustu příznivců co mě zdraví troubením a poklepáním na čelo. Zkoušel jsem i držet plyn na podlaze a brzdí až po 1500 otáček a potom se znovu rozjede. Diagnostika ani display nepíše žádnou chybu.
V auto koutu mě řekli že to dělá plynový pedál ale i když jsem ho vyměnil tak závada přetrvává.
2004, 1,9dci 88Kw
V auto koutu mě řekli že to dělá plynový pedál ale i když jsem ho vyměnil tak závada přetrvává.
2004, 1,9dci 88Kw
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: motor jako by nedostával palivo
A co palivový filtr?
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: motor jako by nedostával palivo
Ten jsem vyměnil ale mám nový poznatek teď když klimatizace není spuštěna tak se zdá že jede bez problémů ale opět když jsem použil ostrikovace tak tak motor opět cuknul tak předpokládám něco v elektrice sic nechápu co mají ostrikovace společného s dodávkou paliva
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: motor jako by nedostával palivo
Dobíjení......
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: motor jako by nedostával palivo
Zdá se že to bude něco s elektrikou protože cukne i při zatočení volantem a je tam servo poháněné taky elektrikou. Sem tam naskočí chyba abs a esp/asr. a celkem často musím kalibrovat okna. Asi začnu dobíjením protože už dvakrát jsem byl v servisu kvuli alternátoru. Poprvé jsem tam jel že nedobíjí a tam ho demontovali a poslali na repas a po 14 dnech opět nedobíjelo tak ho znovu demontovali a znovu poslali na repas. při prvním repasu měnili uhlíky a při druhem kotvu tak nevím když jsem tam byl po třetí tak jim rupnul klíňák a ten jim vlítl pod rozvody. Tak od té doby jsem si koupil diagnostiku a začal jsem si servisovat auto sám a do značkového servisu mě už nikdo nedostane.
Jen tak mimochodně kolik má dávat alternátor přesně na desetiny?
Jen tak mimochodně kolik má dávat alternátor přesně na desetiny?
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: motor jako by nedostával palivo
V ideálním případě kolem 14,4 V. Je tam vždy nějaká malá tolerance, protože se tu a tam objeví nějaká ztráta na vedení, nebo polovodiče nejsou úplně přesné. Čili dejme tomu 14,2 - 14,6 V (naprázdno, tedy bez odběrů). Pravdou je, že dnešní alternátory jsou natolik výkonné, že i při odběru toto napětí prakticky udrží. Nicméně ve volnoběhu třeba ve velkých odběrech už nemusejí stíhat a napětí malinko poklesne.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: motor jako by nedostával palivo
Tak už přicházím na problem jak jsem nechával v servis opravit alternator tak ne že mě vyměnili jenom turbo ale vrátili mi zpatky alternator 110 A místo původního 155A tak že když se mi zapne vyhrivani paliva a třeba klimatizace a zatocim volantem jsem na 11.9 V.
Potom si elektronika dela co chce.Nedej bože když zapnu sterace
V zivote už do autorizovaného servisu auto nedám.
Tak sháním 155A alternator
Potom si elektronika dela co chce.Nedej bože když zapnu sterace
V zivote už do autorizovaného servisu auto nedám.
Tak sháním 155A alternator
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: motor jako by nedostával palivo
Aha, nedostatek proudu.....
Pokud je v daném okamžiku odběr proudu vyšší než schopnosti alternátoru, samozřejmě alternátor nestíhá palubní síť zásobovat elektrikou a rozdíl doplňuje akumulátor. Tím klesá palubní napětí a samozřejmě to akumulátoru nedělá dobře.
Pokud je v daném okamžiku odběr proudu vyšší než schopnosti alternátoru, samozřejmě alternátor nestíhá palubní síť zásobovat elektrikou a rozdíl doplňuje akumulátor. Tím klesá palubní napětí a samozřejmě to akumulátoru nedělá dobře.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: motor jako by nedostával palivo
Tak už jsem na to přišel. Po výměně všech možných čidel a klapek a skousnutí že dám auto do šrotu mě jeden poradil ať koupím nový brzdový spínač co je na pedálu. Koupil jsem vyměnil a problém je pryč.
Po prozkoumání starého čidla jsem zjistil že funkce není jenom rozsvítit brzdová světla, ale taky odstavit elektronický plynový pedál.
V životě bych netipoval na tuto závadu
Po prozkoumání starého čidla jsem zjistil že funkce není jenom rozsvítit brzdová světla, ale taky odstavit elektronický plynový pedál.
V životě bych netipoval na tuto závadu
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: motor jako by nedostával palivo
U vozů VW se při této poruše rozbliká kontrolka žhavení.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů