1.9 dci 88kw turbína po repasu dostala zásah

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
M.rex
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pon kvě 22, 2017 22:23
Bydliště: Borohrádek 517 24

1.9 dci 88kw turbína po repasu dostala zásah

Příspěvek od M.rex » ned čer 24, 2018 20:50

Dobrý den Renaulďáci.
Pánové už mnoho měsíců se trápím s motorem 1.9 dci 88kw 2004

Momentálně je moje závada v novém turbu. nechal jsem po odešlém starém turbu vyměnit střed a vyčistil jsem spolu s mechanikem všemožné trubky vč. intercooleru .
Motor jel bez problémů 3 dny . cca 150-200km a pak začalo turbo nechutně pískat , provázeno slabým výkonem . takže opět na dílnu a vše rozebrat.
Po rozebrání jsme přišli na nefunkční ventil reg. podtlaku turbíny . po výměně výkon zpět ale stále nechutné hvízdání .
Dnes jsem sundal i novou turbínu a ejhle průser byl na světě. Jelikož lopatky sání nového vzduchu do turbíny byly těžce osekané jak od vniknutí cizího předmětu do sání . a to způsobovalo onen divný zvuk . Můžu odpřisáhnout , že v sacím potrubí nic nemohlo být a váha vzduchu nejeví žádné známky průstřelu cizím tělesem . jediné kudy možná něco mohlo vlétnout je z trubky odvětrání klikovky .

Můj dotaz : máte někdo zkušenost co se mohlo podělat ? zda je něco v odlučovači oleje co by se mohlo utrhnout ? já jsem v koncích , nevím co s tím dál a bojím se tam cpát další turbo .

Jinak mám také problém s dlouhým startem a to nafta nepadá . jen vedlejší věc.

Díky za jakékoli poznatky .

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1.9 dci 88kw turbína po repasu dostala zásah

Příspěvek od Šamša » ned čer 24, 2018 21:25